Siirry uusimpaan kommenttiin

En löytänyt asiakaspalaute -kohtaa/sähköpostia

Moro
Teidän liittymän siirto ei mennyt ihan nappiin. Mulle ei tullu ikinä viestiä liittymän siirron tarkemmasta ajankohdasta ja puhelin meni mykäksi yllättäen ja juuri semmosessa paikassa missä se ei olisi saanut mennä.



Lisäksi tässä tulee samaan viestiin palautetta liittymän omistajan vaihdosta, koska oikeassa palaute -palvelussa ei ollut kohtaa mihin olisi saanut kirjoittaa vapaasti.

Liittymän vaihtaminen firman liittymästä takaisin mun omaksi ei todellakaan mennyt helposti. Mun piti itse käydä DNAn liikkeessä tekemässä muutos. Homma ei onnistunut helposti firman yhteyshenkilön tekemänä puhelimessa, koska olisi pitänyt lähetellä sim-kortteja edes takaisin (olen äitiyslomalla). Soneralla/Telialla asia kyllä  onnistui ilman mun omaa sotkeutumista asiaan (edellisessä työpaikassa).

Kommentit

  • Hei Anu!

    Kiitokset palautteesta! Pahoittelut, että viestiä ei nyt jostain syystä ole tullut perille! Saithan uuden liittymän jo toimimaan?

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Juu sain ja mielelläni olisin palautteen laittanut johonkin muualle kun tänne, mutta en vaan varmaan löytänyt ”asiakaspalautelaatikkoa”.
    Anu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.