En pääse luomaan uutta tunnusta

Hei, dna tunnuksen s-postiosoite ei ole enää käytössä. Miten saan luotua uuden tunnuksen? Kirjauduin pankkitunnuksilla, mutta ei onnistunut sitä kautta, koska tunnusta ei voi luoda kuin kerran?

Kommentit

  • Siellä on muistaakseni kohta jossa, voit ilmoittaa osoitetietojesi muuttuneen asiakaspalveluun ja he postavat vanhan tunnuksen. Olethan vaihtanut myös pankkiisii sähköpodtiosoitteen, jos sama. Muuten olet pulassa. Toinen vaihtoehto on soittaa Dnalle.
  • Hei Heidi!

    Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 jonka kautta saadaan vaihdettua tuo sähköpostiosoite. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • @Heidi
    "Hei, dna tunnuksen s-postiosoite ei ole enää käytössä. Miten saan luotua uuden tunnuksen? "

    Ymmärtääkseni vanha postiosoite tunnuksena toimii , vaikka postilili olikin jo suljettu. Siis ei tarvitse kuin kirjautua sillä vanhalla tunnuksella sisään Minun palveluihin , niin siellä voi sitten sen uuden tunnuksen (uusi s-postiosoite) vaihtaa tunnukseksi.

  • Mikäli muistaa vain tunnuksen ja salasanan voi tosiaan myös kirjautua vanhalla sähköpostilla ja vaihtaa tunnuksen palvelussa itse. Muissa tapauksissa homma hoituu asiakaspalvelun kautta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei.
    En pääse luomaan uusia tunnuksia koska sähköpostini on vanhentunut. En muista myöskään salasanaa koska olen viimeksi käynyt aikoja sitten ja uusi salasana tulisi juurikin tuohon vanhaan sähköpostiin
  • Hei Jaana! Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, sitä kautta saadaan homma hoitoon.
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.