Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Eräpäivä

Moikka laskuni eräpäivä oli 28.1.2019 ja en pystynyt vaihtamaan eräpäivää 27.1.2019,miksi en voinut siirtää laskuni eräpäivää vaikka maksuaikaa oli viellä jäljellä 

Tanja Eronen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Tanja!

    Oliko tässä nyt siis kyse e-laskun maksamisesta verkkopankissa? Kaikki pankit eivät hyväksy maksupäiviksi muita kuin pankkipäiviä, joten esim. tämä saattaa olla syynä jos laskua ei ole pystynyt hyväksymään 27.1. (sunnuntai) maksupäivällä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Teidän sivuille kirjauduin ja yritin siirtää eräpäivää kun asiakaspalvelu ei ollut puhelimitse auki

    Tanja Eronen
  • Missä voin muuttaa mobiililaskun eräpäivää? Omat laskut -kohdassa voin muokata vain tv-laskutuksen eräpäivää, mutten puhelinlaskun.
    Minna
  • Puhelinlaskun maksupäivän siirtoa voit pyytää asiakaspalvelumme kautta.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen siirtänyt eräpäivää pankin hyväksymättömät laskut osassa.eräpv oli 1.3.2019 ja siirsin sen 7.3.2019,ja siirto hyväksyttiin.Nyt kun satuin tulemaan tälle sivulle niin siirto ei näy vaan minulla on maksamaton lasku näkyvänä .En ole aikaisemmin huomannut että siirto pitää tehdä toisella tapaa.Terv.Teuvo.
    Teuvo Sutinen
  • Tuleeko minulle kallis muistutus lasku kun epähuomiossa maksan laskun omasta mielestäni oikein?
    Teuvo Sutinen
  • Hei Teuvo, olet vain siirtänyt E-laskun maksupäivää omassa verkkopankissasi, tämä ei vaikuta laskun eräpäivään.

    Jos haluat siirtää laskun maksupäivää, tulee asiasta olla yhteydessä laskuttajaan ja sopia maksupäivän siirosta tai maksupäivästä.

    Tekemäsi muutaman päivän myöhästyminen ei kuitenkaan vielä johda maksumuistutukseen. Maksathan kuitenkin laskut ajallaan ja jos tarvitset lisää maksuaikaa DNA:n laskuihin, ole yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei Iiro.Kiitos vastauksesta.Minä olen tumpelo näissä digi y m vehkeissä ja niiden välisissä tiedon siirroissa.Minä luulin ja uskoin ,että tieto välittyy noinkin kun kuvailin aikaisemmin.Siellähän sanotaan ,että minulla on oikeus siirtää laskua 2 viikkoakin.Tämä ensimmäisen päivän lasku on vähän hankala joskus.Noniin nyt sitten osaan toimia oikein jos tarvetta tulee.Mukavaa aurikoisen talvipäivän jatkoa ja työn iloaTterv.Teuvo.
    Teuvo Sutinen
  • Kysysin vielä samalla,että saako sanoma-talon myymäläänne varattua aikaa kun mielestäni on vähän pitemmän asioinnin tarve.Esim.toisesta kännystä luopuminen ja netti asiaa.
    Teuvo Sutinen
  • DNA Kaupassa asiointi ei vaadi erillistä ajanvarausta, myyjämme auttavat mielellään kaikissa DNA:n tuotteisiin liittyvissä asioissa
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Asia selvä.Kiitos Iirolle.
    Teuvo Sutinen
  • Hei, Onko mahdollista pysyvästi muuttaa laskun eräpäivää ? Palkka tulee kuun puolivälissä, mutta DNA laskun eräpäivä on yleensä heti kuun alussa.
    Allan
  • Hei Allan!

    Valitettavasti kaikkien laskujen eräpäivää ei ole mahdollista muuttaa. Esim. puhelinliittymälaskujen eräpäivä määräytyy automaattisesti, mutta laajakaista ja viihdepalveluiden laskuille on mahdollista vaihtaa eräpäivää. Jos haluat tiedustella eräpäivän vaihto mahdollisuutta niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen ja chatin löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.