Eräpäivä

Moikka laskuni eräpäivä oli 28.1.2019 ja en pystynyt vaihtamaan eräpäivää 27.1.2019,miksi en voinut siirtää laskuni eräpäivää vaikka maksuaikaa oli viellä jäljellä 

Tanja Eronen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Tanja!

    Oliko tässä nyt siis kyse e-laskun maksamisesta verkkopankissa? Kaikki pankit eivät hyväksy maksupäiviksi muita kuin pankkipäiviä, joten esim. tämä saattaa olla syynä jos laskua ei ole pystynyt hyväksymään 27.1. (sunnuntai) maksupäivällä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Teidän sivuille kirjauduin ja yritin siirtää eräpäivää kun asiakaspalvelu ei ollut puhelimitse auki

    Tanja Eronen
  • Missä voin muuttaa mobiililaskun eräpäivää? Omat laskut -kohdassa voin muokata vain tv-laskutuksen eräpäivää, mutten puhelinlaskun.
    Minna
  • Puhelinlaskun maksupäivän siirtoa voit pyytää asiakaspalvelumme kautta.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen siirtänyt eräpäivää pankin hyväksymättömät laskut osassa.eräpv oli 1.3.2019 ja siirsin sen 7.3.2019,ja siirto hyväksyttiin.Nyt kun satuin tulemaan tälle sivulle niin siirto ei näy vaan minulla on maksamaton lasku näkyvänä .En ole aikaisemmin huomannut että siirto pitää tehdä toisella tapaa.Terv.Teuvo.
    Teuvo Sutinen
  • Tuleeko minulle kallis muistutus lasku kun epähuomiossa maksan laskun omasta mielestäni oikein?
    Teuvo Sutinen
  • Hei Teuvo, olet vain siirtänyt E-laskun maksupäivää omassa verkkopankissasi, tämä ei vaikuta laskun eräpäivään.

    Jos haluat siirtää laskun maksupäivää, tulee asiasta olla yhteydessä laskuttajaan ja sopia maksupäivän siirosta tai maksupäivästä.

    Tekemäsi muutaman päivän myöhästyminen ei kuitenkaan vielä johda maksumuistutukseen. Maksathan kuitenkin laskut ajallaan ja jos tarvitset lisää maksuaikaa DNA:n laskuihin, ole yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei Iiro.Kiitos vastauksesta.Minä olen tumpelo näissä digi y m vehkeissä ja niiden välisissä tiedon siirroissa.Minä luulin ja uskoin ,että tieto välittyy noinkin kun kuvailin aikaisemmin.Siellähän sanotaan ,että minulla on oikeus siirtää laskua 2 viikkoakin.Tämä ensimmäisen päivän lasku on vähän hankala joskus.Noniin nyt sitten osaan toimia oikein jos tarvetta tulee.Mukavaa aurikoisen talvipäivän jatkoa ja työn iloaTterv.Teuvo.
    Teuvo Sutinen
  • Kysysin vielä samalla,että saako sanoma-talon myymäläänne varattua aikaa kun mielestäni on vähän pitemmän asioinnin tarve.Esim.toisesta kännystä luopuminen ja netti asiaa.
    Teuvo Sutinen
  • DNA Kaupassa asiointi ei vaadi erillistä ajanvarausta, myyjämme auttavat mielellään kaikissa DNA:n tuotteisiin liittyvissä asioissa
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Asia selvä.Kiitos Iirolle.
    Teuvo Sutinen
  • Hei, Onko mahdollista pysyvästi muuttaa laskun eräpäivää ? Palkka tulee kuun puolivälissä, mutta DNA laskun eräpäivä on yleensä heti kuun alussa.
    Allan
  • Hei Allan!

    Valitettavasti kaikkien laskujen eräpäivää ei ole mahdollista muuttaa. Esim. puhelinliittymälaskujen eräpäivä määräytyy automaattisesti, mutta laajakaista ja viihdepalveluiden laskuille on mahdollista vaihtaa eräpäivää. Jos haluat tiedustella eräpäivän vaihto mahdollisuutta niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen ja chatin löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei‌!
    Olen maksanut maaliskussa kaksi kerta laskuni ja pankktilin vaihtomisen takia vahingossa vaihtoin huhtikuun laskun määrän nollaksi, mitä minun pitä tehdä.
    Tuleeko minulla uusi laskua tai se maaliskun maksettu lisää määrä lasketan huhtikuun laskulle?

    Kiitoksia neuosta.





    Lasse Sahola
  • Hei Lasse!

    Mikäli laskun maksaa kahteen kertaan hyvitetään ylimääräinen osuus seuraavan kuun laskulla. Kannattaa vielä tarkastaa suoraan uusimmalta laskulta mikä summa siellä näkyy ja vaihtaa tämä laskulle oikein.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen maksanut 8.7.2019 laskun ilman viitenumeroa, laskun summa 47.66 e mutta lähetin teille viestin, jossa ilmoitus maksusta ! Sekä laskun tosite myös sähkäpostilla osoitteeseen : palvelu@dna.fi
    Merivi Mähönen
  • Vahvistin tänään laskun ja eräpäivä oli 3.9 miksi se meni jo tänään heti. Oma dna:ssa
    Tarja
  • Jos maksat laskun Minun Palvelussa, niin se tosiaan veloitetaan heti maksuhetkellä. Siellä ei siis ole käytössä ns. maksun vahvistus -toiminnetta kuten esim. verkkopankeissa jossa e-laskun voi vahvistaa veloittumaan automaattisesti eräpäivänä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos tiedosta, olen seuraavalla kerralla tarkempi.
    Reino Hyppönen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.