Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Gigantti vs DNA-Kauppa

Pystyykö Gigantissa hoitamaan kaikki vastaavat TV-  ja nettipalveluihin liittyvät asiat kuin DNA Kaupassa.
- nykyisen sitoutumisajattoman taloyhtiölaajakaistaliittymän muuttaminen hubilliseksi.
- purkamaan kaupan ja palaamaan hubittomaan sitoutumisajattomaan taloyhtiölaajakaistaliittymään ja DNA TV-korttiin, jos ei ole hubiin tyytyväinen - heidän 32 vrk palautusajan puitteissa.

Kommentit

  • Hei PW!

    Aivan kaikkia samoja asioita jälleenmyyjät eivät pysty hoitamaan kuin mitä DNA Kaupassa voidaan tehdä. Pääsääntöisesti jälleenmyyjät, kuten Gigantti, eivät tee uusien sopimuksien lisäksi muita sopimusmuutoksia kuin sopimuksien purkuja (koskien siis nimenomaan kyseisellä jälleenmyyjällä tehtyä sopimusta). Taloyhtiölaajakaistasopimuksien tekeminen ja muuttaminen onnistuu suoraan DNA:n asiakaspalvelun kautta. Jälleenmyyjien mahdollisesti itse määrittelemät palautusajat eivät siis koske kuin ainoastaan heidän myymiään laitteita, esim. DNA:n muita sopimuksia tai palveluita tämä ei koske.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Sitten toivoisi, että etäostoksena DNA:n kautta tehdyn sopimuksen katumisaika olisi pidempi kuin 14 vrk, koska tuossa ajassa ei hubista ehkä esiinny kaikki mahdolliset ongelmat.
    Mistä päivästä tuo 14 vrk lasketaan?
    Minulla sattui keran, että noudin tuotteen postista 14.4, mutta sitoutumisaika oli merkitty 23.5 asti 2 vuoden päähän. Olisiko katumisaika laskettu tuossa tapauksessa ao. vuoden 23.5 lähtien eteenpäin?
    PW
  • 14 päivän peruuttamisaika lasketaan tilatun tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta, eli siitä päivästä kun tuote on noudettu postista. Esimerkkiäsi on kuitenkin mahdotonta kommentoida ilman tarkempia asiakas- ja sopimustietoja. Yleisesti ottaen määräaikaisuus alkaa aina sopimuksen alkamispäivästä, tämä voi kuitenkin muuttua jos sopimukselle tehdään esim. peruuttamisajan puitteissa vielä jotain muutoksia tai sopimus vaihdetaan kokonaan toiseen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Esimerkkiä en viitsi avata. Se on aikanaan käsitelty asiakaspalvelunne kanssa ja sain siitä rahallisen korvauksen.

    Jos en ole tyytyväinen hubiin ja ongelmat esiintyvät vasta 14 pvä:n jälkeen häiritsevässä määrin, kuinka monta korjauskertaa pitää olla, ennen kun kaupan voi purkaa (jos korjaukset eivät korjaa ongelmaa)?
    Onko tuolloin mahdollisuus palata vanhaan sitoumuksettomaan tilaan?
    PW
  • 14 päivän peruuttamisajan jälkeen mahdollinen kaupanpurku katsotaan aina tapauskohtaisesti.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Onko korjauksen ajaksi saatavissa toinen laite, jossa toimii samat palvelut, tai onko tyydyttävä TV:n vapaisiin kanaviin korjauksen aikana?
    PW
  • Vastaavaa laitetta huollon ajaksi emme pysty lupaamaan. Jos kaikkia maksullisia palveluita ei pysty käyttämään sinä aikana kun laite on huollossa niin näiden osalta voidaan katsoa aiheelliset hyvitykset asiakaspalvelussamme kun laite on saatu korjattua.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.