Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Haamutallenteita???

Mitä ihmettä on taas tapahtunut DNA TV:llä, kun tuleviin tallenteisiin on ilmestynyt satoja tallenteita (sarjoja, elokuvia, uutisia ja uutisohjelmia, yms yms yms), joita en itse ole laittanut tallentamaan?!?

Ja mikä pahinta, nämä ovat kaikki jatkuvia tallenteita, eikä niitä saa poistettua. Eli klikkaamalla jatkuvan tallenteen painiketta, se menee noin sekunniksi pois päältä ja muuttuu heti uudestaan aktiiviseksi.  Mikä avuksi? Kokeilin siis poistamista mobiililaitteella (tietokoneen käyttöliittymä on niin epäkäytännöllinen, että sitä en enää viitsi käyttää).

Kommentit

  • Nyt antoi poistaa, mutta siis jouduin poistamaan ~200 tallennetta.
  • Juu minulla oli sama ongelma, mikä perkele siinä on ettei tätä softaa saada kuntoon!!!
  • Minulla oli sama ongelma. Epäilin, että joku oli päässyt tiliini käsiksi. Onneksi tämä olikin yleinen vika useilla. Toivottavasti korjautuu pian.
  • Täällä ihan sama. Hieman yllätti, kun aioin katsoa tallennettua ohjelmaa ja lista olikin pullollaan kaikkea turhaa. Siinähän ilta sitten jatkuikin rattoisasti jatkuvia tallennuksia poistaessa.
  • Yhtäkkiä tallenteet ovat nyt yli 300 tuntia miinuksella sillä kaikkea roskaa mitä en ikinä ole katsonut on ilmaantunut tallenteihin. Varmaan kohta lakkaa tämän takia omat tallentumasta.
    Onhan näitä hasmutallenteita ollut AINA, muttei koskaan näon sadoittain.
  • Sama juttu täällä! Poistin juuri tulevista tallenteista kymmeniä sarjoja. Oli jo useita ehtinyt tallentaa. Tästäkö maksetaan?
  • Ja jos tämän takia taas tippuu omia jatkuvasti tallennettavia sarjojani pois, ei siinä auta voi-voit, vaan ne on sitten vaikka jälkikäteen TOIMITETTAVA. Alkaa kypsyttää tämä bugien raportointi ja huonontaminen.
  • Minullakin on satoja tallenteita ja vielä 320 tulevaa tallennetta!
    Toivottavasti ne poistetaan sieltä nopeasti ihan dna:n toimesta.
    Omani onneksi löysin nimihaulla.
    Ja uudelleen kirjautuminen ei auta eikä laitteen uudelleen käynnistäminen, joten niitä on turha tyrkyttää korjausehdotukseksi.
  • Hei, kyseessä on tiedossa oleva vika jota korjataan parhaillaan. Pahoittelut asiasta koituvasta vaivasta https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=tukari1&id=2544
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Onko mitään arviota, milloin vika mahdollisesti voisi korjaantua? Toivottavasti ainakin tämän vuoden puolella, sillä kyseessä ei kuitenkaan ole uusi vika. Ja kuten Tulppaani tuossa kommentoi, niin jatkossa toivoisin DNA:n itse korjaavan omat sotkunsa, eikä jättää siivousta maksaville asiakkaille. Olisin tosi kiitollinen, jos voisitte tehdä testaukset (myös regressio) ensin muussa kuin tuotantoympäristössä ja toisitte liveen vasta toimivat versiot.
  • Tämä sama vika on vaivannut vaikka kuinka kauan. Vähän väliä ilmestyy mitä sattuu. Poistin myös äsken 144 tallennetta ja ainakin triplamäärän tulevia. Sen sijaan tuo ei anna tallentaa niitä mitä haluaa. Halvalla saa hyvää.
  • Toivottavasti nyt osaatte korjata vian niin, etteivät itse valitut tallennukseni katoa! Lempisarjaani on tallentanut monta jaksoa lomaa odottamaan, ja jos kaikki katoavat, en ole ollenkaan tyytyväinen. Ihmetyttää myös, miksi asiakkaille ei vaivauduta ilmoittamaan virheitä, saati sitten niiden aiheuttajaa, vaan vastuu jätetään asiakkaalle itselleen.
  • Mulla sama vika (taas!), satoja uusia tallennuksia tulossa ja osa tallentunutkin jo! Pitääkö ne nyt sit itse ruveta poistamaan?????!!!?!! Tallennustilaa loppuu kesken ja sit jää haluamani ohjelmat tallentumatta!

    Paljonko ja kuka maksaa minulle siitä että teen DNAn työt jos noiden ylimääräisten poisto jää mun tehtäväksi?
  • Sama juttu.
    Tallennustila loppui, ja siellä oli vaikka mitä kökköä mitä en tasan ole laittanut "nauhoitukseen"
  • Minulla on myös tallennustila lähes täynnä outoja ylimääräisiä tallenteita. Vaadin että dna palauttaa tilan joka profiilissani oli ennen noita "automaattisia" tallennuksia.
  • Noniin..sama homma...hitosti YLIMÄÄRÄSIÄ MOSKA TALLENNUKSIA mutta minä en edes pääse niitä poistamaan..kännyllä etänä poistan mutta telkussa pysyy.Voix niitä edes kapulla yrittääkkään.KYLMÄÄOONNIINTYHMÄ VAIMITÄDNA???
  • Sama juttu itsellä. Aiemmin ongelmaa ollut muutama ylimääräinen tallennus. Eiliseltä ja tältä päivältä poistin lähemmäs sata tallennusta. Hiukan vajaa 300 poistin tulevista.

    Olen käyttänyt pelkästään dna tv sovellusta androidilla mutta nuo poistot tein kannettavalla nettiselaimella. Täytyy kyllä sanoa että aivan järkyttävää P*S*AA tuo netissä oleva tekele. Ei ole tullut käytyä tuolla pitkään aikaan. Mikä ihme siinä on että kaikki palvelut vain tehdään entistä paskemmaksi? Ehkä toimii tabletilla tökkiessä mutta oikealla pc:llä ja hiirellä yhtä tuskaa.
  • Pakko kirjoittaa kanssa että niinpä löytyi minunkin DNA TV tallennuksista kymmeniä ellei jopa satoja tallenteita joita en todellakaan ollut laittanut nauhoittumaan ja vieläpä jatkuvalla tallennuksella. Nyt kaduttaa erittäin paljon koko *askan ostaminen kun Hubin kanssa tyrkytettiin kesällä. Elisa Viihteessä ei muistaakseni vuosien varrella ollut kertaakaan tälläisiä ongelmia, pitääköhän alkaa miettimään auttaako kuluttaja-asiamies purkamaan sopimuksen ja mennä sitten nöyränä takaisin Elisan asiakkaaksi.

    Hieman turhauttavaa selata läpi satoja tallenteita tai tallennussääntöjä, joita ei edes osata kunnolla listata. Hyvä DNA...
  • Moikka! Vian on arvioitu tulevan kuntoon tämän päivän aikana: https://corporate.dna.fi/hairiotiedotteet?type=tukari1&id=2544
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Siis tarkoitin sanoa, että hyvä. Kiitos.
  • Häviääkö korjauksen myötä nämä turhat tallenteet? Ja pysyyhän siellä ne mitkä on ihan itse tallennettu 😉
  • Mulla näkyy eri päätelaitteilla eri tallenteet ja tulevat tallenteet. Selaimessa näyttäisi olevan about oikein, mut mobiililaitteissa ihan mitä sattuu.
    Veikkaan että teillä on mennyt käyttäjien sessiot sekaisin...
  • Edelleen näkyy ylim. tallenteita tallennetuissa sekä tulevissa. Tallennustila tämän vuoksi 250h miinuksella, vaikka taas vartin aikaa käytin ja poistelin jo itsekin. Selaimella kun poistaa, niin androidissa kuitenkin näkyy, jne joten turhaa touhua. -Tulevissa siis vieraita tallenteita, muttei kaikkia omia.
    - Koska tämä siis piti korjata??
  • Sama täällä, edelleen on 400h virheellisiä tallennuksia + tulevissa sivu tolkulla. Vikaa EI OLE KORJATTU vaikka näin sanotte.
  • Mä poistin itse perjantaiaamuna (iPhonella) parisataa ylimääräistä ajastusta sekä kymmeniä niistä tulleita ylimääräisiä tallenteita. Sen jälkeen laitoin DNAlle palautetta hyvitysvaatimuksen kera. Asiakaspalvelusta sain sitten pe iltapäivästä soiton ja lupauksen hyvittää yhden kuukauden DNATV kuukausimaksun. Mielestäni kaikki on nyt osaltani kunnossa eikä uusia ylimääräisiä tallenteita eikä ajastuksia ole pe aamun jälkeen tullut.
  • Tulevista tallennuksista on nyt hävinnyt käytännössä kaikki. Siis kaikki OMAT ajastetut  (poislukien 2kpl !) kohteet. Näin ainakin kun nyt tietokoneella selainversiota tarkistin.
    - Eikö tämä pitänyt korjata, eikä tuhota?
    - Milloinka tämä on kunnossa, ja virheiden takia mahd. poisjääneet tallenteet haettu ja palautettu?
  • Jeps toi Hubi olisi pitänyt testata Dnan Teknikoilla ensin eikä meidän asiakkaiden.Mun tvstä kyl hävis Ylimääräiset tallennukset...MUTTA:MIKS en saa kapulalla poistettua jo katsottuja tallennuksia???Olisko joku ystävällinen Viisas joka neuvoisi.(eitartte olla dnaviisautta)
  • Suurin osa ylimääräisistä, virheellisistä sekä jatkuvista tallenteista ovat poistettu tunnuksilta. Yksittäisiä virheellisiä tallenteita saattaa vielä tunnuksilta löytyä. Nämä voi poistaa itse manuaalisesti. Selvitämme kuitenkin edelleen miksi näitä yksittäisiä tallenteita on jäänyt vielä tunnuksille. Pahoittelut koituneesta haitasta!

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • No näitä yksittäisiä tallenteita oli minulla yli 300 tuntia + useita sivuja tulevia tallenteita... Onneksi nämä pystyy poistamaan helposti hubilla, eikun...
  • Mua kyllä yksinomaan nauratti, kun tallennuksiin oli ilmestynyt kaikki maikkarin uutiset ja uutislisät ja valtavasti muutakin ohjelmaa. Löysin jopa mielenkiintoisia uusia ohjelmia tämän  virhetallennuskeissin vuoksi.
  • Hubihubaa itsekullekkin..
    Minä vaan en halua tuhlata aikaani jonninjoutavaan enmyöskään maksa siitä...Tallentaisin siis vain omanmaunmukkaan en toisten..oon siinä iässä jo.





  • Tämä vika ei ole kyllä itseltäni ikinä poistunut. Jatkuva riesa jo iät ja ajat ja edelleenkin siis
  • Moi.Ei ole kukaan osannut neuvoa MITEN Manuaalisesti saa tvstä poistettua Jo katsotut tallenteet?
    Ja uusi pulma on että tallennetut eivät tule esiin..Hohhoijaa..jännittäviä aikoja..
  • Hei Ritva,

    Yritätkö poistaa tallenteita DNA TV:lta siis digiboksilla vai DNA TV Hubilla?
    Huomaathan, ettei DNA TV Hubilla voi toistaiseksi hallinnoida DNA TV:n verkkotallenteita vaan tallenteet tulee poistaa sovelluksen kautta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Niin...pä.Kännyllä pistän tallennukset ja sillä poistan mutta tvn valikossa ne pysyy..pitää aina tsekata olenko jo jonkun jakson katsonut...turhauttavaa..kun "vanha systeemi pelas yxyhteen..
  • Ei ole korjaantunut
  • Edelleen sekaisin, taas oli ilmaantunut listaan sekä uusia tallenteita että uusia jatkuvia tallennuksia joita en sinne itse ole lisännyt.
  • joo,,tarina jatkuu,,tallennuksia riittää kun ei niitä saa edelleenkään poistettua,,ja tallennukset hidastelee tai jumittuuu,,hohoijaa,,,toisko Joulupukki uudet laitteet
  • Juu, sama ongelma jatkuu.. poistettu viimeksi eilen kaikki oudot tallenteet, tallennetut ja tulevat, ja taas oli ilmestynyt pitkä lista tilalle.. raivostuttavaa.
  • Jippii..kahdenpvän aikana olen saanut poistettua kännykällä verkkotallennuksia!Ei ole tullut edes "Haamutallennuksia"!
    Peukut ristiin että jatkossakin sujuu
  • Jälleen on viikon verran ilmestynyt haamutallenteina sellaisia ohjelmia, joita en ikinä itse valitsisi tallennettavaksi. Eikö tätä nyt voisi pikku hiljaa korjata???
  • Hei Suvi.
    Soitas suoraan DNAn "asiakaspalvelu vastaavalle"  taimikänytlieTeknikko..jospas jotain parannusta tulisi

  • Hei!

    Ongelma on edelleen selvityksessä. Suosittelemme poistamaan virheelliset tallenteet sekä virheellisesti ilmestyneet jatkuvat tallenteet.

    Pahoittelut viankorjauksen viivästyksestä!
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Nyt on pari viikkoa tallentunut Friiltä ohjelma jota en saa poistettua millään. On jatkuvassa tallennuksessa ja vaikka olisin juuri hetkeä ennen alkua tallennuksesta sen poistanut, löytyy se seuraavana päivänä tallennetuista.
    Eikö tämä koskaan korjaannu?
  • Hei!

    Ikävä kyllä mitään uutta tietoa tähän ei ole antaa. Vika on edelleen selvityksessä ja pyritään kyllä korjaamaan kuntoon mahdollisimman pian. Pahoittelut, että korjauksen kanssa on kestänyt!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Juu sama ongelma minullakin.. Seuraavat ohjelmat tulevat joka päivä uudelleen tallenteisiin vaikka ne poistaisi:
    • Junior MasterChef Suomi
    • Motorheads
    • Motiivi
  • Minulla on olut näitä haamutallenteita ainakin pari vuotta. Se mitä en ymmärrä on että miksi ne koetaan niinkin suureksi ongelmaksi?

    Onko niin että jotkin käyttäjät keräävät joitain ohjelmia/sarjoja sinne "pilveen" ja haamutallenteet sitten vievät turhaa tilaa? Jos todellakin jotkin käyttäjät keräävät ohjelmia/sarjoja "pilveen" niin minua kiinnostaisi kovasti tietää että miksi? Kun nehän tietääkseni tuhotaan DNA:n toimesta 2 vuoden päästä, onko niin että jotkin käyttäjät haluavat katsoa samaa ohjelmaa toistamiseen 2 vuoden sisällä.

    Meillä käytetään DNA-TV:tä ajan siirtoon eli asetan "tallennukseen" lähinnä elokuvat sekä dokumentit sekä "dokumentit" sekä tiedeohjelmat sekä "tiedeohjelmat" sekä historiaohjelmat sekä "historiaohjelmat" ja niiden lisäksi ehkä jonkin saippuasarjan tms. Seuraavana päivänä kun olemme katsoneet sen mikä kiinnostaa yleensä dellaan kaiken, joskus harvoin on jätetty jokin teos viikonloppuun tms. Lähes aina tallennukseen asetetaan kaikki "umpimähkään" siis MO on, että jos kuuluu kiinnostuksen piirin niin pannaan tallennukseen. Vasta siten kun aletaan katsoa pohditaan, että onko tämä jo nähty lähimenneisyydessä vai ei (tämä vähän auttaa rämpimisessä näiden uusintojen uusintojen uusintojen suossa).
  • TimoA, kerään esim. kokonaisia sarjoja pilveen siksi että katson ne sitten sopivana ajankohdan tullessa. esim. Twin Peaks - sarjan juuri katsoin kaikki kolme kautta tiiviissä tahdissa n.3 jaksoa päivässä.. Myös leffat tallennan talteen ja katson niitä pois kun itselle parhaiten sopii.. tämäkään ei pitäisi olla kovinkaan ihmeellistä touhua kenellekään.
  • Soppaa hämmennän...edelliset eivät ole ajantasalla siitä mitä tapahtuu oikeesti.Siis "jonkun avaruusolion"tallennukset ilmestyvät meikäläisen tallennussivivulle Mitä En Siis Halua.koska ihanitse päätän mitä katson.
    Tallennusten poisto onnistuu silloin tällöin
    Ne jotka tykkää fiksuilla pysyköön siel pilvessä

  • Taas oli Junior MasterChef Suomi ilmestynyt tuleviin jatkuviin tallennuksiin vaikka olen sen jo pari kertaa poistanut.
  • Aa se on tämä sama vika edelleen.. Sinänsä tässä nyt ei mitään katastrofaalista ole että joudun poistamaan jatkuvasta tallennuksesta Iholla USA-sarjan joka päivä, mutta olisi mielenkiintoista tietää mistä tämä johtuu..
  • Erikoista, kun tässä tulee eri ihmisille aina uudestaan joku tietty sarja. Itselle tulee friiltä 24 tuntia putkassa aina vaan uudelleen, jonkun 4 viikkoa tullut vain tuo ja pari kertaa viikossa. (ja joo poistan kyllä sen myös tulevista tallenteista aina.)
  • Minulla myös tuo 24 tuntia putkassa aina vaan poistoista huolimatta...
  • Kai sitä voi irtisanoa kytkyn tämän myötä. Tämä ei ole sitä palvelua josta on sopimus tehty ja maksu peritään.
  • Tallentaa mitä sattuu edelleen ja ei tallenna mitä pitäisi. Alkaa ihan ohkasesti ottaa päähän tämä touhu. Voisiko joku DNA:lta ottaa kantaa asiaan, että kuinka korvaatte aiheutuneen mielipahan ja toteutumattomasta palvelusta ja käyttökelvottoman laitteen hankinnasta aiheutuneet kulut.
    Voi nimittäin olla että tätä pääsette kohta ruotimaan ihan julkisesti kun mitään muuta ei tapahdu kuin että täällä keskenkasvuiset kertoo että käynnistä laite uudestaan ja tuuttaa vaikka peukku pakoputkeen.

  • Hei... uusi bropleema..ei tule ääntä ohjelmiin..hm..aina jotain häikkää..joskus auttaa kun vetää töpselin irti boksista mutta "Häröjä siis riittää".Ei oikein Nykyaikaa

  • Noniii..kyl on taas sekasin koko systeemi..ei tekstitys pelaa..ei voi kelata mainoksia pois ja tallenteet mitä sattuu.
    Kyl pitää pistää sopimus poikki..kuluttajansuoja kai hoitaa homman
  • Minulle on ilmestynyt 2 jatkuvaa tallennusta: "90 päivää morsiamena" ja "Toddlers ja Tieras". Eikä millään saa pois päältä.
  • Itse löysin syyn omiin haamutallenteisiin uudella näkymällä..

    Järjestelmä tallentaa jatkuvat tallennukset nimen alun perusteella..

    Tämän näkee uudessa näkymässä siten että katsoo tulevat tallenteet ja valitsee sellaisen jossa useampi tallennus tulossa.



    Esim. Haluan tallentaa Suomen surkein kuski; järjestelmä käyttää tallennus perusteena suomen surkein.

    Aikaisemmin minulla oli jatkuvassa tallennuksessa MOT => tämän seurauksena järjestelmä tallensi myös Motorheads ja Motiivi ohjelmat.

  • Ei tuo päde, tai ainakaan selitä koko ongelmaa..
    Mulla tullut pitkään Simpsonit monelta kanavalta haamutallenteina, enkä ole mitään "SIM"-alkuista tallentanut.

    Tämä Pelle Hermanni -porukka vois alkaa oikeasti korjaamaan palvelun vikoja..
  • Omalla kohdallani tuo voisi pitää paikkaansa. Tallentaa aina tuota "24 tuntia putkassa" paskasarjaa, kun on ollut tallennennuksessa aikoinaan 24: Legacy sarja.

    On se varmaan vieläkin tallennuksessa, mutta mistäs sen näkee, kun ei sitä sarjaa nyt esitetä miltään kanavalta. Että miten tuon 24: Legacy voisi ottaa pois tallennuksesta? Ei ole tallessa enää yhtään jaksoakaan että saisi sitä kautta pois päältä...
  • Jaa, kyllähän tuo selittäis ainakin osan "haamuista".
    Aika tyhmää.
  • Ja miksi ei voi vielään duplikaatteja poistaa hubin kautta, tai tallenteita ylipäätään. Ja miksi ei vieläkään tallenteet jatku siitä mihin katselu jäi? Kelaus ei toimi... "videota ei voi toistaa". Netflix c more circus ja viasat kaatuilee ja jumii boxin-> töpseli irti seinästä. Netflix pyörii... mutta äänet telkkarikanavalta??? Selaat tallenteita et mitähän yrittäs kahtoa ja KA BOOOOM! äänet täysillä tv kanavalta x huutamaan ja äänensäätö ei toimi eikä kaukosäädin toimi... Nyt tenava huutaa kun syötävä kun heräs ja ite lähen vaihtaa kalsarit.
    Tallentaa mitä sattuu.... poistin kaikki tallennukset... tallentelee mitä haluaa... mm. 24h simpsonin jaksoa sunnuntaina. Siis yksi jakso yli vuorokauden??? Laitoin elokuvan menemään tallennukseen... no paskat se mitään tallentanut vaikka se EPG:ssä näkyi tallennettavana.
    Ennen poistoa koitin yli 100 tallennetta... äänet perseellän tai puuttui... kuva vhs -80% eli ei mitään rotia 55 tuumanen puuro. "videota ei voi toistaa". Ääni synkka perseellään tai kuului jopa toisen kanavan äänet. Äänen taso mitä sattuu ja myös laatu. Kuva pysähtelee ja pomppaa vailla ääni jatkaa kulkuaan. Äänten sekaan vanhan aikaisen modeemin tuottamaa pilpatusta ja ulvahtelua. Purkin jäätymisiä siten että vain johdon irroitus auttaa.
    Tv:n omalla selaimella dnatv verkkosivujen kautta kaikki toimii lähes kuten pitää paitsi että kuva ja ääni tieten samaa paskaa... mahdollista myös hallinnoida tallenteita.
    Myös striimaus toimii tv:n omalla castilla... hubin googlecastilla ei... "väärä bitti sreami nopeus" ja kun tuo hubin polonen ei osaa sitä mukauttaa lähteen mukaan.

    Ymmärrättekö te DNA:lla minkälaiseksi vitsiksi tämä alkaa muodostumaan ja millaisen kuvan annatte
    a) yrityksestänne?
    b) tuotteistanne?
    c) asiakaspalvelustanne?
    Olisikohan teidän aika olla yhteydessä asiakkaisiin joilta ko. apparaatti löytyy, tai ainakin jotka ovat asiasta teille reklamoineet ja ehdottaa jonkinlaista ratkaisua oma-alotteisesti, kun teillä tieto tuotteen ongelmista on tiedossa?
    Tämän voitte hoitaa hiljaisuudessa siltoin kun se on vielä mahdollista tai voittehan te tietty selitellä sitä ihan julkisestikkin vaikka YLE:n ajankohtaisohkelmissa kuten talvivaara/tetrafame. Tällainen julkisuus vaan pörssiyhtiölle tuskin on kauhean toivottavaa, varsinkin kun toimitaan alalla jonka myynti pitkälti nojautuu mielikuviin yrityksestä ja tuotteista.

    Eli pitäskö se selittely nyt jo lopetella ja aloittaa oikeat ja konkreettiset toimet.
    Se että asiakaspalvelu ei näihin forumin viesteihin ota mitään kantaa eikä asiaa vie eteenpäin voidaan myös tulkita piittaamattomuudeksi sekä asiakkaita että edustamaansa yritystä kohtaan sillä oletan heidän työkseen seuraavan myös näitä palstoja. Ja tämä piittaamattomuus taas voidaan tulkita myös yrityksen edun vastaiseksi toiminnaksi... Tai näin ainakin omalta alaiseltani sen tulkitsisin jos ei hän reagoisi asiakkaan reklamointiin.... tulisi se sitten mitä kautta tahansa, vaikka baarin vessassa.

  • Jeps..olen samaa mieltä..käämit palaa..ja siitä pitää vielä maksaa.. minullakin on pitkäaikainen asiakkuus ollut DNAn kans mut nyt tais tulla loppu
  • Jatkuvaa asiakkaan ongelmien ja vikojen vähättelyä ja suoranaista valehtelua DNA:lta!!!

    PITÄKÄÄ TUNKKINNE!!
  • Hubia kerrakseen..kun yrittääkatsoa formuloita tai mmkiekkoo kuva bikselöi joten ihan peestä
  • Ei onnistu jatkuvien tallennusten poisto. Olen yrittänyt poistaa jatkuvaa tallennusta sekä tulevien tallennusten kautta että tallennetun tallenteen kautta. Kokeiltu ios ja selain. Poistuu kyllä joksikin aikaa, mutta ilmestyy taas uudestaan.
  • Vakiona tulee samat ohjelma aina uudelleen takaisin tallnnukseen!!!! PERKELE!

  • olihan suhtpitkään ok,mutta nyt taas tökkii kännykän kautta ohjelmien tallentaminen,kun ei ohjelmaopas edes näytä samanpvän ohjelmia..hitsivieköön.tietääkö kukaan,miksi joissakin tallennuksissa ei tekstitys ole ajantasalla tai jopa puuttuu kokonaan???
  • Päivitä se ohjelmaopas pyyhkäsemällä ylös tai alas (en muista kumpaan suuntaan).

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.