Häirintäkoodi

Yritin luoda häirintä koodia ja aloitin sen kirjaimella. Joka kerta ilmoitettiin että koodi on väärä. Mitä pitäisi oikeasti tehdä?

Kommentit

  • Hei Mirja! Voitko testata mobiilivarmenteen toiminnan ja vaatiiko tuo jo häirinnänestokoodia toimiakseen? Voi olla että palvelu on jo hyväksynyt aikaisemman häirinnänestokoodin
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Yritin sitä testausta jonka yhteydessä kysyttiin häirintä koodia. Ei hyväksynyt mitään koodia. Pitääkö laittaa uusi koodi vai onko se varmennekoodi jonka annoin mobiilivarmenteeseen? Ei muuten sekään toiminut.
  • Jos et nyt siis tiedä onko mobiilivarmenteella häirinnänestokoodia tai mikä se on eikä kirjautuminen mobiilivarmenteen hallintaan (https://mobiilivarmenne.dna.fi/mc/login) onnistu niin kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voimme poistaa mobiilivarmenteen kokonaan liittymältä ja voit sen jälkeen rekisteröidä palvelun uudelleen käyttöön.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Yritin luoda häirininnänestokoodia ja aloitin sen ohjeen mukaan kirjaimella. Joka kerta ilmoitettiin että koodi on väärä. Mitä pitäisi oikeasti tehdä?
  • Tuleeko virheilmoitus siis heti kun kirjoitat ensimmäisen kirjaimen? Entä kun syötät haluamasi koodin loppuun saakka, eli niin että kirjoitettuna on vähintään 4 merkkiä?
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei, yritin luoda mobiilivarmennetta, ja häirinnänestokoodia. Näin kävi 2 kertaa. Muutoin aina ilmoitus, että estokoodi on väärä.
    Mitä ihmettä?

    MEIDÄT TUNNETAAN HELPOSTI LÄHESTYTTÄVÄNÄ, MUTTA NYT KÄVI NÄIN
    Olemme pahoillamme, mutta jotain yllättävää tapahtui. Taustajärjestelmässä tai verkkoyhteydessä on jotain vikaa ja yhteys katkesi.
    En halua nimeäni julkisuuteen
  • Onko mitään mahdollisuutta otta mobiilivarmenne käyttöön, kun kirjautuminen ei todella onnistu ja tuo ohje, että voi käydä tarkastamassa, niin eipä toimi, kun vaatii tuota ihmeellistä Häirintä koodia, olen uusi DNAn yritysasiakas ja minulla ei ole DNAn kautta aikaisempia härintäkoodia, eli onko niin ettei DNAlla on mahdollista käyttää Mobiilvarmennetta, eikö siihen saa vastausta.
    Paljonko jonotus DNAlle maksaa, jos yrittää tätä hyvinkin vaikeaa asiaa selvittää, vai onko tämä bussines idea
    Anssi
    Anssi Aarnio
  • Hei Anssi!

    Mobiilivarmenteen saat otettua käyttöön seuraavan linkin kautta: Mobiilivarmenne (dna.fi)

    Mikäli olet rekisteröinyt jo mobiilivarmenteen käyttöön niin voit testata seuraavan linkin kautta sen toimimista. Häirinnänestokoodi -kenttään ei tarvitse syöttää mitään ellet ole sitä asettanut itse. Mobiilivarmenteen hallinta (dna.fi)

    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.