Häiriökarttaa ei käytetä, hinnankorotuksia ja palvelu vain heikentyy
Nytkin Oulun alueella ollut kaapeliTV pimeänä aamusta alkaen. Siitä johtuen ei nettiyhteyttä. Ei edelleenkään näy mitään nettisivujen häiriökartassa. Rakastatteko te sitä että jokainen asiakas tekee vikailmotuksen erikseen? Jos teillä on häiriökartta niin käyttääkää sitä!
Pudotitte 50 megan yhteyden pois valikoimista. Nyt hinta nousi ja saadaan muka 200 megainen. Miten ihmeessä kun ette saaneet sitä 50 edes toimimaan. Linjasynkka pätkii. Yhteys puhelimeni kauttakin on nopeampi. Mitäpä luulette että asiakkuudelle tapahtuu?
Pudotitte 50 megan yhteyden pois valikoimista. Nyt hinta nousi ja saadaan muka 200 megainen. Miten ihmeessä kun ette saaneet sitä 50 edes toimimaan. Linjasynkka pätkii. Yhteys puhelimeni kauttakin on nopeampi. Mitäpä luulette että asiakkuudelle tapahtuu?
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Suosittelen olemaan yhteydessä maksuttomaan vikanumeroomme p. 0800 300 500, niin saadaan katsottua koskeeko tämä vika osoitettasi vai onko kyseessä jokin muu ongelma. Samalla voidaan tutkia tuota yhteysnopeutta.
Eikä kannata unohtaa kilpailutuksesta pieniä toimijoita