Häiriökarttaa, sekä tiedotteita

Tulin tänne ihmettelemään miksi teillä on ylipäätään olemassa interaktiivinen häiriökartta tai häiriötiedote-osio nettisivullanne kun ette edes päivitä sitä häiriötilanteissa tai niiden ratkettua. Mukava tulla töistä kotiin 12 tunnin työpäivän jälkeen ja odotella 2 tuntia kun netti ei toimi, kunnes yllättäen puoli 4 jälkeen aamuyöstä se alkaakin toimia.
Katsoin huoltotiedotteet sekä häiriötiedotteet netistä heti ongelman huomattuani sekä ongelman ratkettua netistä. Vielä tässäkään vaiheessa sinne ei oltu laitettu mitään tietoa asiasta ja viimeisin tiedote oli 4 päivän takaa (sama häiriötiedotteissa). Ihan turha yrittää selittää että vika oli minun henkilökohtaisessa laitteessani tai yhteydessäni, kun veljelläni, joka asuu lähelläni, ja jolla on samanlainen laajakaistaliittymä, sekä useilla tutuillani oli tismalleen sama ongelma. Mystisesti kaikilla meillä yhteys alkoi samalla hetkellä taas toimimaan.
Palvelun tulisi pelata niinkuin myyty, ja jos on jotain huollettavaa tai vikoja niin tiedottakaa niistä. Olen erittäin pettynyt toimintaan täällä ja aion aktiivisesti etsiä kilpailijalta vaihtoehtoista laajakaistaliittymää, ja miksei samalla puhelinliittymääkin, kun kampanja-aikakin on sopivasti päättymässä.

PS. Juuri viestiä lähettäessäni yhteyteni katkesi uudestaan ja tulinkin siis lähettämään lopullisen version palautteesta puhelimen nettiä hyväksikäyttäen, ja kuten arvata saattaa, ei häiriötiedotteissa ole vieläkään mainintaa alueen yhteysongelmista 😉

Kommentit

  • Hei Juuso!

    Ilman tarkempia tietoja on häiriö- tai huoltotilannetta mahdotonta kommentoida. Mikäli ongelmia yhteyksien kanssa siis edelleen ilmenee niin olethan yhteydessä maksuttomaan vikapäivystyksen numeroomme 0800 300 500, kiitos!

    Pyrimme pitämään huolto- ja häiriötiedotteet sivuillamme kyllä ajantasalla varsinkin laajempaa aluetta tai käyttäjäryhmää koskevissa tilanteissa. Häiriötiedotusta on myös nyt poikkeustilanteen vuoksi parannettu sillä moni on kotona yhteyksien varassa esim. tekemässä töitä tai opiskelemassa ja näin ollen yhteysien toimivuus on entistä tärkeämpää. Pahoittelut siis jos mainitsemastasi ongelmasta ei ole lainkaan löytynyt tiedotetta sivuiltamme, tätä voidaan tosiaan katsoa tarkemmin asiakastietojen kanssa jos olet vielä suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme tai vikapäivystykseen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Myös Kuopiossa oli täsmälleen samanlainen katkos!
    Ei ole asiakkaan laitteessa vika

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.