Häiriötedotteiden hitaus

Meidän alueella dna:n kiinteät nettipalvelut katkesivat tänään ennen klo yhtätoista. Asiakaspalvelu ilmoitti soitettaessa, että korjaantuu iltapäivän aikan. Ei siinä mitään. Ihmettelen vaan, että häiriötiedotteissa ei asiasta ole sanaakaan vaikka katkos on jatkunut jo reilut pari tuntia. Alueemme ihmiset (hki, veräjämäki) ovat varmaan turhaan soitelleet aspaan koska muualta ei tietoa katkosta löydy. Ilmestyy varmaan vasta kun on korjattu. Näihin ilmoituksiin toivoisin kiinnitettävän enemmän huomiota.

Kommentit

  • Tämä sama ilmiö on ollut lukuisia kertoja esillä tällä foorumilla eikä se näytä tulevan kuntoon. DNA:lla on tuo tiedotuspuoli ollut aina hidasta. Asiakkaat soittelevat asiakaspalveluun sekä kyselevät täältä vastausta jonka saisi selvitettyä lukemalla häiriötiedotteet jos ne vain olisi ajantasalla.

    https://www.dna.fi/hairiotiedotteet

    Samoin on tuo hubin päivitystieto jota ei ole vieläkään päivitetty:

    https://www.dna.fi/tuki-dnatv-ja-hubi-paivitykset

    Kari
  • Häiriötiedotteisiin nostetaan laajemmat viat, esim. taloyhtiötä koskettava vika tai yksittäisen tukiaseman vikaantuminen ei nouse dna.fi verkkosivun häiriötiedotteisiin vaikka kyseessä onkin yleinen vika. Tällöin tieto viasta ja mahdollisesta korjausaikataulusta saadaan asiakaspalvelun kautta
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.