HBO sovellus tökkii DNA TV hubissa

Järkyttävän usein ilmeisesti puskurointi tms. pettää. Alkaa kuva ja ääni tökkiä. Ei auta vaikka odottaa pausella tms.  Todella heikko toisto sovelluksella. Menee hermot. Olen myös koti+koti näppäilyn kautta tappanut muut sovellukset. Ihme homma. Pädeillä toisto toimii sulavasti.

Ei ole DNA ongelma:
Ei kokeiluaikaa mut ei kyllä jaksa 12€ hinnalla hinkata päpätystä toista kuukautta. Ja vain 2 saa katsoa samalla sekä kodin laitteita vain 5. Kaikki tukossa ja loppu.

Kommentit

  • Hei Carlos,

    Todella harmi kuulla että laitteen kanssa on ollut ongelmia, pahoittelut.
    Mitään yleistä vikaa HBO:n sovelluksen kanssa ei tällä hetkellä ole, kaikki muut sovellukset toimivat laitteella siis täysin normaalisti?

    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Kaikki muut sovellukset toimivat kyllä. Toki yleistämistä kun eivät ihan. Miten ajattelette ettei HBO sovelluksen kanssa ole ongelmia? Se käynnistyy ja valikot toimii? Raitaa katsoessa alkaa suht nopeasti kuvan pätkiminen. Menee ehkä ohi ja voi rullata 1-30min ok ja taas pätkii kuva kuin joka viides ruutu näytettäisi. Hienoa on vain et ääni/tekstitys/kuva pysyvät perässä ;-) Kaikki muut striimit kyllä toimii.
    Carlos
  • Voin toki streamata appletv kautta kännyltä/pädiltä mut se nyt on sama kuin amazon prime eli ei dna hub sovellusta. Tai Android päätteiltä dna hubin kautta. Ei vain aja asiaa. Näissä ei ongelmia. Ilmeisesti netflix nyt lähinnä toimivaa dna hubissa pyörivää sovellusta.
    Carlos
  • Ja tuota katsoin juuri luurien/pädien kautta HBO streamaus on myös parempi laatuista. Mutta HBO sovellus DNA TV alustalla ei siis vain toimi, koska ei jaksa näyttää kuvaa 400M yhteyden läpi ilman et jatkuvat pätkimiset leffassa alkaa. Tai DNA TV android versio jaksa pyörittää HBO sovellusta tai sovellus on susi..tai DNA TV android versio on susi tai jopa yllättäen itse rauta?
    Carlos
  • Vai tulisiko DNA TV Hubille versio päivitystä Android 7.1:stä versioon Android 9:sään kuten on vuoden verran lupailtu?? Oisko siinä vai?
    Carlos
  • Kuulostaa siltä että helpoin tapa lähteä selvittämään ongelmaa tässä tapauksessa on suoraan asiakaspalvelun kautta. Suosittelen siis olemaan yhteydessä mieluiten puhelimitse niin päästään ratkomaan ongelmaa tarkemmin tarvittavien tietojen kanssa, kiitos!

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Ongelma on ollut ainakin 2 vuotta ja HBO:n sovellus ei ole yhteensopiva Hubin kanssa. Tämä tieto saatu DNAlta.

    Kummaa asiakaspalvelua taas DNA:lla. Hanna nyt päivittämään tietonsa, kun tekninentuki on kyllä tietoinen ongelmasta ja siihen ei ole ratkaisua olemassakaan!
    Pena
  • "Ongelma on ollut ainakin 2 vuotta ja HBO:n sovellus ei ole yhteensopiva Hubin kanssa. Tämä tieto saatu DNAlta.

    Kummaa asiakaspalvelua taas DNA:lla. Hanna nyt päivittämään tietonsa, kun tekninentuki on kyllä tietoinen ongelmasta ja siihen ei ole ratkaisua olemassakaan!"

    Juuri näin. Toivottavasti ei kovin usein polteta turhaan asiakkaan aikaa tällaisiin turhuuksiin...
    Mikko
  • Minulla on sama ongelma!!! HBO:ta ei vaan pysty katsomaan, se tökkii aivan järkyttävästi. NetFlix, Disney+ ja Ylen Areena ynnä muut toimii pääsääntöisesti hyvin, vaikka HUBI tarvitsee bootata aika ajoin jotta nuo muut toimii kohtuudella.
    HBO appi ei vain yksinkertaisesti toimi kunnolla DNA TV hubissa!!!!
    Emiiri

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.