Hoasnetin aktivointi seisoo

Asiakaspalvelijanne neuvoi puhelimessa, että tehtyäni suullisesti hänen kanssaan rekisteröinnin, netti lähtee käyntiin noin tunnin kuluttua.

Tämä oli kuitenkin perjantaina, ja olen nyt saanut tuijottaa https://www.dna.fi/onneksi-olkoon-taloyhtiolaajakaista-asiakas

ilmoitusta siitä lähtien, ja DNA tunnukseni mukaan mitään rekisteröintiä ei ole ikinä suoritettu. Ja vaikka tekisin sen itse netin kautta, ei se silti tee mitään eroa. Mikä tässä mahtaisi olla ongelmana.

Kommentit

  • Ihan rehellisesti, 2020-luku käynnissä ja jakamosta kuitusignaalin näppäämiseen menee "useampi työpäivä"? Miten voi puhelin-ja verkkoyhteyksien kanssa olla firma viitisentoista vuotta jäljessä?
    Jarno P
  • Moikka! Luultavasti kyse on nyt siitä, että yhteys odottelee kytkentää. Onko yhteys kaapelilla vai ethernetillä? Ethernetissä kytkentäaika on normaalisti muutaman arkipäivän.

    Olethan tarvittaessa asiakaspalveluumme yhteydessä, sitä kautta päästään tarkistamaan onko tilaus kunnossa. Voit joko soittaa 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30) tai laittaa viestin Oma DNA -sovelluksen viestipalvelun kautta. Sovelluksen kautta viestiin vastataan mahdollisimman nopeasti, normaalisti muutaman tunnin sisään.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Täällä sama ongelma.
    Ei teidän asiakaspalveluun voi olla yhteydessä kun jonotusajat ovat lähempänä tuntia kun 45 minuuttia ja lopulta kukaan ei vastaa siihen puheluun.
    OL
  • Täällä sama ongelma. "Muutama arkipäiväkö" siis vielä? Ei ollut Telian kanssa tällaista viivettä kytkennässä.
    Samu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.