Huawei 5g cpe pro 2 firmware päivitys

Miten saan uuden firmware päivityksen, jos olen ostanut modeemi purkin verkkokauppa.com ja palvelu toimii Dna kautta?

Olen nähnyt eri foorumeilla uudempia versioita, mutta oma Huawei 5g cpe pro 2 (H122-373) sanoo, että uusin päivitys asennettu.

Ongelmana on yhteyden katkominen. 

Jos "kuormitan" verkkoa, melkein välittömästi tulee ilmoitus: kirjaudu verkkoon tai wifi katkeaa hetkellisesti kokonaan. Sama ilmoitus saapuu puhelimiin, tabletiin, televisioon, tietokoneisiin. Eli wifi katuu koko kämpästä.

Olen yrittänyt selvittää, voinko itse vaikuttaa laitteen toimintaa purkin asetuksista, mutta en ole onnistunut samaan selvää parannusta ongelmaan.

Ainoa asia jota en ole vielä kokeillut on uuden päivityksen asennus.

Modeemin paikkaa vaihdeltu.
Signaalit modeemi tiedoissa on ~ -70dBm, merkkivalot ovat vihreät. 4, sekä 5g signaalipalkit täynnä ja modeemin sijainti testi antaa 100pistettä.
Mtu paketti koko yritetty muuntaa ja paljon muuta.
Yritetty myös, että vain ainoastaan käytössä oleva PC yhdistetty modeemiin.

Palautettu tehdasasetuksiin.

Tällaisia verioita löytyy modeemi tiedoista.

Hardware version
WL1H122M

Software version
10.0.5.13(H612SP5C1217)

Web UI version
WEBUI 10.0.5.1(W2SP7C1217)

Configuration file version
H122-373-CUST 10.0.3.2(C1217)
Juho

Kommentit

  • Jään kuulolle. Mulla täysin sama ongelma ja modeemi on dnalta ostettu.

    Juuei
  • Sain jumittamisen loppumaan kun vaihdoin wifi asetuksista verkon tyypiksi a/n/acSiellä oli oletuksena a/n/ac/axEli ax pois käytöstä ja toimii sen jälkeen.
    Juuei

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.