Siirry uusimpaan kommenttiin

Huawei 5g cpe pro, 400M 5G yhteys Hyvinkäällä

Mistä johtuu, että kyseisen modeemin internet-yhteys katkeaa ja noin 30s päästä yhdistyy uudelleen? Tämä tapahtuu siis vähintään kerran päivässä, satunnaiseen vuorokauden aikaan. Onko kyseessä vika vai ominaisuus? Modeemi hommattu suoraan DNA kaupasta, joten ei luulisi ainakaan asetuksista johtuvan.

Kommentit

  • Hei!

    Jos ongelma on toistuva niin kannattaa ainakin alkuun kokeilla laitteen resetointia ja katsoa asetukset kuntoon. Ohjeet hallintasivulle kirjautumiseen löydät täältä https://www.dna.fi/kotimokkula-5g-wifi-h112#kayttoonotto. Mikäli näistä toimenpiteistä ei ole apua ongelmaan niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Löytyikö tähän ongelmaan ratkaisua?

    Itselläni vajaa kuukausi sitten hankittu DNA Koti 5G ja täsmälleen sama ongelma. Modeemina ulkoseinään asennettu Huawei 5G Outdoor CPE N5368X.
  • Omassa tapauksessani DNA seurasi yhteyteni toimivuutta ja kun vikaa ei löydetty meni modeemi vaihtoon ja vika poistui. Laitteen vaihdon jälkeen katkeilua ei ole enään ilmennyt.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.