Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Huawei B175s 23c

Onko minun mokkulassa jotain yksittäistä vikaa, kun sammutan reittimen sen WLAN verkko näkyy tietokoneella/puhelimessa/tabissa aika paljon myöhemmin n.15min päästä vasta kun reititin oli jo päällä. Koskee piilotettua 5GHz WLAN verkkoa kaistanleveydellä 20/40/80

Minusta käyttöön otto sammutuksen jälkeen aika kauan kestää, onko tämä ongelma välitetty Huaweille? Missä, miten ja kuinka voisin itse sen tehdä, osaako DNA tai joku muu asiakas tehdä sen?

Kommentit

  • Hmmmm...

    Muistelen jonkun muunkin valitelleen täällä tuo Huawein 5GHz WLAN.n toimimattomuudesta ja ratkaisu taisi olla laittaa kaistanleveydeksi 40 MHz. Jos se ei auta , niin sitten vikailmoitusta DNA:lle.
    Veikko
  • Veikko
  • Tuossa linkkamassani ketjussa taidettiin puhua 5GHz kanavan auto-valinnan muuttamisesta kiinteäksi korjauksena. No niitä asetuksia voi kokeilla ja kun löytyy apu , niin antaa olla toistaiseksi.

    Vikaahan siin B715:n WLAN:ssa on , mutta tuskin DNA saa aikaiseksi pikaista korjausta.
    Veikko
  • asiakas on tuotteiden loppukäyttäjä ja toteaa ongelmia sillain on tulossa korjaukset jollain aikataululla.

    tuo ongelma on ollut lähes yhtä kauan kun minulla on ollu tuo mobiilireititin
    Jani
  • Niinhän se on , että operaattorit testaavat softamuutokset vain päällisin puolin ja niihin useimmiten jää edelleen pahoja bugeja. Kun yksi bugi saadaan korjattua , niin tilalle tulee kaksi uutta.

    Enpä osaa muuta suositella kuin tuota 5GHz kanavan laittoa kiinteäksi. Se on joillakin auttanut.
    Veikko

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.