Huawei N5368X päivitykset

Netissä huhuillaan että otsikon 5G ulkomodeemiin olisi tulossa päivitys joka korjaisi päivittäistä katkeilua? Olisiko tähän vahvistusta. Koti 5G yhteys on toiminut muuten mainiosti, mutta pari kertaa päivässä hävittää yhteyden minuutiksi tai kahdeksi.

Kommentit

  • Moi JH!

    Päivitys on tulossa parhaassa tapauksessa jo ensi viikon aikana, mutta aivan varmaan aikataulua ei tälle vielä pysytytä varmistamaan.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Vieläkö tämä päivitys on aikataulussaan.
    Romanoff
  • Päivitystä ei ole vielä saatu levitykseen, mutta tiedotamme kun tarkempi aikataulu selviää.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Eli ei tule tänään? Alkaa ottamaan aivoon tämä koko touhu tämän päivityksen kanssa, jakoo ei saada ja asiakkaat kärsivät huonosti toimivasta netistä.

    Romanoff
  • Ehkä tässä pitää alkaa sopimaan määräaikaisen sopimuksen purkua, koska näyttää tämän ongelman korjaus olemaa aika ongelmallista. Vika ollut kuitenkin jo tiedossa kesästä saakka.
    Romanoff
  • Pätkintä johtuu siitä että se 5G-purkki kaatuu/käynnistyy uudelleen, tuntuu kaatuvan sitä useammin mitä enemmän kuormaa, käytännössä joka päivä. Näkee hyvin kun kirjautuu laitteen hallintasivulle, päälläoloaika on yleensä tunteja tai minuutteja...

    DNA vikapäivystyksestä luvattiin (27.10.) että korjaus tulee viikolla 46, kuitenkin viimeistään perjantaina 13.11. Ei tullut eikä mitään ole kuulunut että koska on tulossa.
    Ja vielä kaatuilee samassa tahdissa.
    Kimmo
  • Tänään taas kyselin päivitystä ja lupailtiin viikon päähän. Tota aikatauluahan voi toistaa joka viikko, niin varmaan koronakin on ohi ennen päivitystä.
    Kysyin vikakuvausta ongelmaan, jotta osaisi bootata reitittimen, jotta tärkeät yhteydet ei katkeasi kesken. Edes siihen en saanut vastausta.
    Ärsyttävä ongelma.
    Timo
  • Tänäänkin meni kesken palaverin yhteydet poikki.
    Tämä pitää saada korjattua.Tuntuu logeista päätellen boottailevan ja logien perusteella vaikuttaa aika kehitysversiolta, toivottavasti mitään isompia reikiä siellä ei ole.
    Tuomas
  • Mikä kiire sillä korjauksella on. Liittymät saatu myytyä asiakaille jotka tässä tilanteessa ovat beta testaajina ja maksavat siitä DNA:lle
    Romanoff
  • Mikä kiire sillä korjauksella on. Liittymät saatu myytyä asiakaille jotka tässä tilanteessa ovat beta testaajina ja maksavat siitä DNA:lle
    Romanoff
  • Korjauksella on ehdottomasti kiire, mutta keskeneräistä tai puuttellista päivitystä emme halua jakoon laittaa. Valitettavasti tällä hetkellä tarkempaa aikataulua päivitykselle ei vielä ole tiedossa. Tiedotamme lisää, heti kun tilanne tämän osalta selkenee.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Jos tarkemppaa aika taulua ei ole tiedossa miksi tekninen tuki  sanoo että olisi tulossa 27.11, foorumilla puhutaa että mitään aikataulua ole tiedossa. En käsitä.
    Romanoff
  • Pahoittelut mikäli olet saanut meiltä aiemmin virheellistä tietoa. Tilannetta tämän kanssa tarkkaillaan viikottain, mutta mitään tarkkaa aikatalua päivityksen jakeluun saamiselle ei vielä ole kellään tiedossa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Täällä on kärsitty myös tuosta päivittäisestä pätkimisestä.
    Toivotaan että se päivitys tulee piakkoin.
    Asiakkaathan on tässä beeta-testaajan roolissa ja maksavat viulut.
    Taisto Takkumäki
  • Tänään laite on bootannut jo ainakin neljä kertaa. Täysin kestämätön tilanne. Mitä tulee DNA vastaukseen "keskeneräistä tai puuttellista päivitystä emme halua jakoon laittaa", niin keskeneräinen tai puutteellinen laite on silti alunperin myyty?
    Tuomas
  • Dna on antanut jo kolme päivämäärää, minulle henkilökohtaisesti on annettu kaksi.

    On todella mukava tulla heitetyksi jatkuvasti palavereista ulos.

    Lisäksi teemme kotoa lääkärintöitä tällä netillä. Määräämme mm. kipulääkkeitä kuoleville potilaille kotoa. On todella ikävää kun potilaiden hoito kärsii tälläisen netin takia. Netti pätkii joka päivä. 

    Otimme yritykselle muka parhaan netin mitä oli saatavilla. Olisi pitänyt pysyä 4g:ssä.
    Juha
  • Katsoin juuri laitteen tiedosta, niin viimeksi laite on käynnistynyt uudelleen 13 tuntia sitten.

    Taisto Takkumäki
  • Tänään on laite kaatunut jatkuvasti, pahimmillaan vain parin minuutin välein. Mennyt siis huomattavasti pahemmaksi. Netti on tälläisenä jo käyttökelvoton.
    Juha
  • Itse oli viikolla yhteydessä Kuluttaja-asiamieheen. Lähden purkmaan kahden vuoden määräaikaista sopimusta ensi viikon aikana. Vaihdan toiseen opetaattorin nettiin. Alkaa olemaan mitta täynnä tämä DNA lässytyksen kanssa.
    Romanoff
  • Elisalla on siis uudempi firmis näköjään jo kesäkuulta: V200R001C00SPC338, kuinka vaikeeta se päivitys oikein voi olla?

    Tasaiseen katkeilee 1-2 kertaa päivässä. Olen kyllä nyt yrittänyt olla aika kärsivällinen mutta nyt alkaa täälläkin mitta täyttyä - ja syy miksi vaihdoin ylipäänsä alunperin oli kun edeltävä VDSL pätki kerran kuussa 😀 . Tuleeko tähän nyt päivitystä vai pistetäänkö vaihtoon?
    Jani

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.