Hub 2 kaikki kanavat ei näy
Sama satunnainen ongelma jo parin viikon ajan kuin yllä. Dna:lta kysellessä ei kuulemma ole mitään yleistä ko tapaista ongelmaa. kyllä on! Vaadin vastausta tänne, HETI!
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Joillakin DNA TV käyttäjillä on esiintynyt ongelmaa, jossa HD-kanavalaadulla oleva lähetys näyttää mustaa ruutua. Ongelman voi korjata siten, että vaihtaa vaihtaa kaikkien kanavien kanavalaaduksi IPTV (DNA TV Menu -> Asetukset -> Kanavalaatu), jonka jälkeen takaisin HD-laadulle.
On myös hyvä tarkistaa, että Hubilla on päivitykset ajantasalla.
DNA TV-sovelluksen päivitykset tarkistetaan seuraavasti:
1. Paina kaukosäätimestä Nuoli taaksepäin-näppäintä (nuolinäppäinten vasen alakulma).
2. Valitse DNA TV -sovelluksen päävalikosta "ASETUKSET".
3. Valitse asetusten valikosta "ASETUKSET".
4. Valitse asetuksista "Palvelun tiedot".
5. Valitse listasta "Tarkista päivitykset".
• Jos päivityksiä on saatavilla, päivitä sovellus.
Jos ongelma jatkuu näiden toimenpiteiden jälkeen, olethan yhteydessä maksuttomaan vikanumeroomme p. 0800 300 500. Kiitos!