Hub 2 kaikki kanavat ei näy

Sama satunnainen ongelma jo parin viikon ajan kuin yllä. Dna:lta kysellessä ei kuulemma ole mitään yleistä ko tapaista ongelmaa. kyllä on! Vaadin vastausta tänne, HETI!
VeeKoo

Kommentit

  • Moikka!

    Joillakin DNA TV käyttäjillä on esiintynyt ongelmaa, jossa HD-kanavalaadulla oleva lähetys näyttää mustaa ruutua. Ongelman voi korjata siten, että vaihtaa vaihtaa kaikkien kanavien kanavalaaduksi IPTV (DNA TV Menu -> Asetukset -> Kanavalaatu), jonka jälkeen takaisin HD-laadulle.

    On myös hyvä tarkistaa, että Hubilla on päivitykset ajantasalla.
    DNA TV-sovelluksen päivitykset tarkistetaan seuraavasti:
    1. Paina kaukosäätimestä Nuoli taaksepäin-näppäintä (nuolinäppäinten vasen alakulma).
    2. Valitse DNA TV -sovelluksen päävalikosta "ASETUKSET".
    3. Valitse asetusten valikosta "ASETUKSET".
    4. Valitse asetuksista "Palvelun tiedot".
    5. Valitse listasta "Tarkista päivitykset".
    • Jos päivityksiä on saatavilla, päivitä sovellus.

    Jos ongelma jatkuu näiden toimenpiteiden jälkeen, olethan yhteydessä maksuttomaan vikanumeroomme p.  0800 300 500. Kiitos!
    DNA Laura palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.