Hubin käyttöönotto jumissa

Hubi boksin käyttöönotto mennyt päin helvettiä. Boksiin laittaa virrat päälle, vihreä valo vilkkuu ja telkkarissa lukee dna tv. Mistään ei tapahdu mitään. Ei mistään, kaukosäädin ei sammuta tai tee mitään. Alkuun latasi ja sekin loppui siihen että tarkista kytkennät. Antennin piuha on seinässä, hdmi kiinni telkkarissa ja virta johto seinässä. Netti kaapelia en voi yhdistää koska mokkula eri huoneessa. Netti kyllä talossa on mokkulan kautta. Viskaanko boksin roskiin vai mitä tehdään?
Hubi boksi Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moi, oletko kokeillut ottaa Hubin virtapiuhaa hetkeksi pois seinästä? Ota myös piuhat Hubin takaa irti hetkeksi. Tapahtuuko sama näkymän suhteen uudelleen uudelleenkytkennänkin jälkeen?
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kaikki johdot revitty irti ja kymmeniä kertoja käytetty virta pois. Aina sama näkymä näytöllä. 

    Hubi boksi
  • Jos laitteelle ei jumiutumistilanteeessa tapahdu mitään 15 minuuttiin, irroita laitteesta virrat ja kytke ne takaisin päälle. Jos laite jää uudelleen jumiin tai tulee jokin muu virhetilanne, odota jälleen 15 minuuttia ja anna laitteen olla päällä.

    Jos Hubi jää yhä jumiin, se tulee resetoida seuraavasti:
    - Virtajohto irti
    - Paina Reset-painike pohjaan esim. kuulakärkikynän avulla
    - Virtajohto kiinni
    - Laske hitaasti 60 sekuntia ja päästä reset irti vasta kun ruudulla näkyy DNA TV -teksti ja latauspalkki sekä 0%. Jos ruudulla alkaa pyöriä Android-pallot, reset ei onnistunut eli kannattaa aloittaa alusta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Resetoinnin jälkeen miettii vähän aikaa latauspalkin kanssa ja tulee ilmoitus "tapahtui virhe, tarkista kytkennät" ja siihen jökkäsee. En ymmärrä mitä mitävv.. kun selkeet numeroidut ohjeet mutta kun edes aukeis koko paska.
    Hubi boksi
  • Käyttöönoton pitäisi kyllä onnistua Wi-Filläkin, mutta eteneekö käyttöönotto jos yhdistät hubin mokkulaan ethernet piuhalla siksi aikaa?

    DNA Iiro palveluneuvoja
  • gaide jäi tänään viimeksi jumiin noin klo 20.50 ja tämä vaiva on ollut pari viikkoa en viitsisi joka päivä resetoida toosaa taitaa olla maanataikappale
    Veikko Suokas
  • Moi! Hubin asennus jumitti eikä se edennyt tällä sivulla olevien vinkkien avulla, kumma vehje kun ei sitä saa edes buutatuksi. Painelin sitä reset klipsiä yli minuutin eikä  mitään muuta tapahtunut kuin että se muovi klipsi katkesi. Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun ja kuunnellut pitkät ajat kuinka Lucky joku on. Ei alkanut tämä suhde mukavissa merkeissä. Löytyyköhän tähän jostain jotain helppiä tai pitääkö peruuttaa koko DNAhubi?
    Kari Talvitie
  • Hei Kari! Ehdithän jo saada illalla vikapäivystyksestämme apua ja Hubin toimiaan kuten kuuluukin?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • En ole saanut vielä hubia toimimaan.. Yritin soittaa vikapalveluun aamupäivällä, mutta ei siltä kukaan vastannut.
    Kari Talvitie
  • Moi! Onkohan mitenkään mahdollista saada DNAhubia toimimaan. Nyt olen kuunnellut muutaman päivän ajan sitä yhtä ja samaa Lucky biisiä. Kun teille yrittää soittaa ensimmäiseksi tulee viesti että nyt on paljon ruuhkaa ja jos asia ei ole tärkeä voitko soittaa myöhemmin. Eihän kukaan sinne huvikseen soita. Monessa muussa puhelinpalvelussa voi jäädä odottamaan tai jättää takaisinsoittopyynnön.
    Kari Talvitie
  • @Kari Talvitie
    Ihmettelen. Ei ole tarvinnut kovinkaan kauaa odotella että on vastattu. Siis itse soitin viimeksi toissapäivänä (30.6.) klo 17:00 aikoihin ja samain silloin tuli ensin litania ruuhkasta ja mahdollisuudesta asioida verkossa etc. Jäin odottelemaan ja taisi mennä vain muutama minuutti kun vastattiin.

    A-P
  • Moi! Sinulle on sattunut hyvä rako, itse olen odotellut parikymmentä minuuttia muutamia kertoja.
    Kari Talvitie
  • Miten sen voi resetoida, sama vika täälläkin. Vihreä valo vilkkuu ja dna tv lukee teevee ssä
    Tomi Hindström
  • Minä en saanut koskaan tuota hubia toimimaan, ei edes asentanut koskaan loppuun.. aina vaan "tapahtui virhe". Suurin virhe oli ottaa koko boksi ja luovutin kun hermot meni. Täältä sain samat ohjeet mitkä ohjekirjassa. Hyvä myynti tärppi oli että 1kk ilmaisia ohjelmia, ei vaan koskaan auennu.
    Hubi boksi
  • Valitettavasti osui myös minun kohdalle. monta resetointi yritystä kuten ohjeissa yllä mutta laite päivitti itsensä hengiltä firmware päivityksellä. Ensiasetukset ehdin tehdä mutta automaattisen boottauksen jälkeen oli laite siinä. Laitoin vaihtoviestiä jo asiakaspalveluun.
    Toni Nyblin
  • Alkoi laite sitten toimimaan.

    Olin jo palauttamassa toista laitetta joka vaan antoi 0x030b virhettä asennuksen kohdalla kun n. 70% asentunut. Eli päästi vähän pidemmälle kuin tuo kokonaan pimeeksi jäännyt laite joka näytti vain DNA logoa käynnistyksessä.

    Nyt kuitenkin asiakaspalvelun välityksellä joku tekninen guru ehdotti että laitan verkkojohdon kiinni asennusvaiheessa ja kas kummaa sillä meni firmware asennukset loppuun heittämällä ihan kuin mitään ongelmia ei olisi koskaan ollutkaan. Nyt on hubi kuosissa ja perheen käyttämät striimaus applikaatiot järjestyksessä. Hämmentävää kertakaikkiaan. En olisi ikinä osannut kuvitellakaan että näinkin merkittävä asia on siitä kiinni onko Wired tai WiFi verkko kiinni.
    Toni Nyblin
  • Sain tänään DNA TV Hubin postissa. Wifi:ssä asennus muutaman yrityksen jälkeen onnistui - mutta laite teki asennuksen lopuksi softapäivityksen eikä enää käynnisty. Buutatessa (virtapiuha irti ja kiinni) näytössä lukee DNA TV ja vihreä valo vilkkuu, kuten tässä ketjussa muilla.

    Yritin kokeilla (ohjeella yllä) asennusta verkkojohdolla asennusvaiheessa (toisessa huoneessa), mutta laite ei suostu edes resetoitumaan tässä ketjussa ohjeistetulla 60 sekunnin reset-painike ohjeella. Laite täysin jumissa. Asennus ei voi olla näin ongelmallinen kuluttaja-laitteella, perus-resetin pitäisi aina toimia. Resettiä kokeiltu on myös antenni ja verkkopiuha irti.
    Mika Sipilä
  • Vaihtoon vaan. Ongelma lienee sukua näille mitä ollut yllä niin minulla ja muilla mutta juurisyy on jotain muuta.

    Itsekkin ihmettelin tuota monimutkaisuutta kun kyseessä kuluttajalaite. Hubi pelaa meillä edelleen alun jälkeen ja on hyvin suosittu päivittäin käyössä. Mutta alku oli kyllä jotain tosi haastavaa kun ei vaan kertakaikkiaan firmwaret eri tasoilla asennu oikein. Kaikenkaikkiaan taisi olla 3 eri asennusta. Pohjalla oleva firmware, android update ja lppuksi itse dna softa niin kyllä arvellutti tuon viimeisen kohdalla uskaltaako edes. Päälle vielä Google Playsta Cmoret Viaplayt yms applikatiot. tosin ne jos olisi hajonnut niin olisi ihmetyttänyt todella.
    Toni Nyblin
  • Suorastaan rikollista kaupata näitä laitteita eläkeläisille.
    Aki Hellsten
  • Kaikki johdot irroitettu ja resetoitu ja kokeiltu wifillä ja piuhalla kymmeniä kertoja. Pelkkä dna tv näkymä vaan. Kaksi kertaa saatu ladattua n. 50% ja sitten taas jumittuu. On se kumma että on näin vaikeaa ja monella muulla selvästi sama ongelma?? Tukeen soitettu ja neuvottu sammuttamaan ja resetoimaan mutta mitään ei tapahdu. Voikohan laitteen vaihto auttaa tähän ongelmaan vai missä on vika?
    Äidin puolesta kyselen
  • Moi! Jos päivitys jää jumiin 0-50% niin ongelma on mitä luultavimmin nettiyhteydessä. Jos käytät langatonta nettiyhteyttä, kytke modeemi/mokkula ethernet-johdolla kiinni DNA Hubiin ja kokeile vielä uudelleen.

    Tee vielä virtaresetti DNA Hubille, jos päivitys ei etene pitkänkään odotuksen jälkeen (30 minuuttia). Tämä onnistuu kun otat virtapiuhan irti hetkeksi sekä Hubin takaa, että seinästä.
    Jos tästä ei ole apua, niin olisitko puhelimitse asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä, kiitos.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hubi  lopetti toimintonsa ja kaikki mitä täältä oon lukenu ja tehtyt, ei toimi. 
    Pyörittää vain niitä palloja ja lopussa lukee Android ja oloittaa taas kaiken alusta. Ei auta vaikka painan ressu nappia pitkään, alkaa taas kaiken alusta. Mitä teen?
    Jone
  • Moi! Teitkö tuon virtaresetin myös, jos päivitys ei etene pitkänkään odotuksen jälkeen (30 minuuttia)? Tämä onnistuu kun otat virtapiuhan irti hetkeksi sekä Hubin takaa, että seinästä.
    Jos tästä ei ole apua, niin olisitko puhelimitse asiakaspalveluumme 044 144 044 (ark. 8-18, la 9-16.30) yhteydessä, kiitos.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Komppaan tuota edellä olevaa viestiä "Suorastaan rikollista kaupata näitä laitteita eläkeläisille." Samat viat kuin edellisillä, kaikki on tehty uudestaan ja uudestaan. Tänään takaisin DNA-liikkeeseen ja perutaan koko toimimaton tuote. Eikö se vanha tv-kortti enää toimi jos sen päivittää? Isälleni tällainen kaupattiin, ei vanhukset myyjän edessä ymmärrä mitä heille ollaan tarjoamassa. Lisää kk-maksua, se taitaa olla pääasia. Eikä se asiakaspalvelu vastaa vaikka kuinka sinne yrittää. Taitaa olla ruuhkaa tämän keissin takia, en yhtään ihmettele. ÄLKÄÄ hyvät ihmiset ostako tällaista jaskaa!
    jouni karjalainen
  • Pitäisikö odottaa vielä, että on täysikuu ja sitten resetoida 6,66 h ajan seisomalla päällä silmät kiinni? Ei nämä tuotteet saa olla näin hankalia.. onneksi äitini sai palautettua tämän laitteen.
    Äidin puolesta kyselen
  • Täälläkin ihan 5g kotiliittymä ja hommasin hubin.... voi hirvitys kun menee jo hermot. EI NÄÄ NYT VOI OLLA TÄLLAISIA VEHKEITÄ. 2 tuntia meni ihan vaan katsellessa kun laite kymmeniä kertoja ilmoittaa päivityksestä ja buuttailee... lopulta hermostuin ja RESET nappia painoin,irrotin nopeesti virrat,jatkoin painamista toooooooooodella kauan. Nyt latasi päivityksen.
    Kyllä tästäkin jokusen hyvityksen tarttis.
    Sami
  • Taitaa olla maanantaimalli meillä kun reset-nappia painettu noin 10min eikä mitään tapahdu... Näytöllä lukee vaan "DNA TV"
    Toni

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.