Hubi ja Netflix

Netflix ei ole toiminut kunnolla hubissa pitkään aikaan. Sovelluksen käynnistyminen kestää joskus kauan. Pahin vika on, että käynnistettäessä mitä tahansa sarjaa tai leffaan, lataus alkaa ja loppuu 24 % kohdalla eikä toisto ala. Välillä tulee ilmoitus, että nimikettä ei voi toistaa. Tämä tapahtuu noin 90 % nimikkeistä. Asiakastuesta sanottiin, että Netflix sovelluksessa on tiedossa oleva ongelma. Onkohan mitään tietoa, koska siihen saataisiin päivitys joka korjaisi tämän vian?

Kommentit

  • Moi! Tiedossamme on, että tätä Netflixin "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike." -herjaa esiintyy kaikilla laitteilla ajoittain (ei ainoastaan Hubilla). Ongelma voi koskea vain tiettyä ohjelmaa tai kaikkia sisältöjä. Yleensä yksittäinen ohjelma toimii myöhemmin.

    Ongelma on selvityksessä DNA:n ja Netflixin välillä.

    Voit kokeilla ongelman korjaamiseksi seuraavia toimenpiteitä:
    • Hubin uudelleenkäynnistys
    • Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjennys. Tämä onnistuu Android -valikon takaa valitsemalla: Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti. Tämän jälkeen täytyy kirjautua Netflix -sovellukseen uudelleen.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Minä olen huomannut ongelman vain hubilla. Android tableteilla ongelmaa ei esiinny.
    Laitetta olen buutannut ja nollannut ilman merkittävää parannusta.
    Toivottavasti löydätte vikaan ratkaisun.
    Teemu
  • Löytyi sama DNA:n viesti Huhtikuulta 2018, että ihan kauhean nopeaa korjausta ei ole odotettavissa... "Tutkivat asiaa" Jep jep..

    Liittyy Android TV:seen, siksi mobiili android:illa ei ole ongelmaa..
    JJJ
  • Samaa ongelmaa esiintynyt minullakin ajoittain hubilla. Useimmiten Netflix sovelluksen taikka hubin uudelleen käynnistys auttanut, mutta nyt ei nekään.

    Eilen (7.10.) tuli useimpien sarjojen kohdalla ilmoitus: "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike." . Ei auttanut mikään. Koetettiin tabletilla ja tietokoneella Netflixistä samoja sarjoja katsoa, eikä mitään ongelmaa.

    Toivottavasti tälle oikeasti tehdään jotain, koska Netflix on minulle käytännössä tärkein syy koko hubin käyttämiseen ylipäätään.
    JTS
  • Jos muut perheenjäsenet eivät katsoisi Netflixiä, niin itse lopettaisi sen koko tilauksen. Itseä ei kiinnosta katsoa leffoja tabletilla.  Cmoren sovellus on toiminut oikein hyvin hubilla. Se lienee tällä hetkellä ainoa syy piti hubi.
    Teemu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.