Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Huoltokatko ja muutoksia DNA Internet sähköposteissa 25.-26.11.2014

Sähköpostipalvelimiin kohdistuva huoltotyö 25.11. klo 23.00 – 26.11. klo 6.00 aiheuttaa katkoksen osaan sähköpostiosoitteita.

Katkos koskettaa mm. dnainternet.net ja phnet.fi -sähköpostiosoitteita, jotka siirretään uudelle palvelimelle. Huoltokatkoksen aikana sähköpostin lähettäminen ja vastaanottaminen ei onnistu, samoin webmail on pois käytöstä. Webmailin sisäänkirjautumissivulla on tiedote katkoksesta ja sen kestosta.

Katkos ei vaikuta Welho -sähköpostiosoitteiden käyttäjiin. Heillä sähköposti toimii normaalisti.


Pahoittelemme huoltotöistä aiheutuvaa katkosta.

Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Huoltokatkon jälkeen on syytä huomioida seuraavat seikat sähköpostin toiminnassa:

    ​Mikäli olet käyttänyt sähköpostiohjelmassasi ohjeiden mukaisia nimiä palvelimista (esim. mail.dnainternet.net.), ei muutos aiheuta katkoksen jälkeen mitään toimenpiteitä.

    Jos taas olet käyttänyt asetuksissa palvelinten IP-osoitteita, joudut muuttamaan nämä huoltokatkon jälkeen ohjeiden mukaisiksi nimiksi tai päivittämään käsin uudet IP-osoitteet alla olevan listan mukaisesti:

    SMTP-palvelimet
    ◦mail.dnainternet.net: 87.94.96.40 -> 83.102.40.112
    ◦pp.phnet.fi: 87.94.96.55 -> 83.102.40.113
    ◦smtp.dnainternet.net: 87.94.96.42 -> 83.102.40.116
    ◦smtp.phnet.fi: 87.94.96.56 -> 83.102.40.117

    IMAP- ja POP3-palvelimet
    ◦mail.dnainternet.net: 87.94.96.40 -> 83.102.40.112
    ◦pp.phnet.fi: 87.94.96.55 -> 83.102.40.113
    ◦imap.phnet.fi: 83.102.41.73 -> 83.102.30.114
    ◦pop3.phnet.fi: 83.102.41.73 -> 83.102.30.115

    Päivitety 26.11.2014 klo.6:45 Huoltokatko on ohi

    DNA Jukka ryhmäpäällikkö
  • Huoltokatkos ohi ja palvelut palautuvat toimintaan.

    DNA Jukka ryhmäpäällikkö
  • Kiva juttu! Ei vaan pysty lähettämään Welho webmaililla viestejä, kun ei löydä sitä dnainternet.net palvelinta!!!

  • "Katkos ei vaikuta Welho -sähköpostiosoitteiden käyttäjiin"

    Welho-sähköposti ei ole toiminut eilen 25.11.2014 illalla eikä viestien lähettäminen Welho-sähköpostista edelleenkään toimi 26.11.2014 klo 9:27.

    Yrittäessäni lähettää viestiä, saan virheilmoituksen: "Error There was an error sending your message: unable to connect to smtp server smtp.dnainternet.net:25"

  • Phnetin sivujen kautta ei pääse sähköpostiin: https://webmail.dnainternet.net/

    Väittää, että tunnus tai salasana väärin, joka ei pidä paikkaansa, olen käyttänyt postia vuosia samoilla tunnuksilla. Teidän huollossanne/päivityksessänne on mennyt jotain pieleen.

  • Hei!

    Nimipalvelinten päivittymisessä on vähän operaattorista riippuen viiveitä. Välttämättä kirjautuminen ei tästä syystä onnistu.

    DNA Jukka ryhmäpäällikkö
  • Ei toimi phnet -sähköposti....

  • Viestit ei ainakaan tällä hetkellä näytä löytävän perille *@phnet.fi osoitteella, tilille kirjautuminen kyllä onnistuu, mutta viestit eivät saavu osoitteeseen.

  • Ei hyväksy edelleenkään tunnuksia edelleenkään, vaan väittää, että tunnus tai salasana väärin.

  • @phnet.fi osoitteella lähetetyt näyttää menevän ok, mutta saapuviin ei tule mitään.
    iOS -laitteen mukaan sähköpostia ei ole eilisen jälkeen päivitetty.

  • Jep, viestien lähetys toimii ok, mutta omaan osoitteeseen ei tule viestejä perille.
    *@phnet.fi

  • Edelleenkin https://webmail.dnainternet.net/ -sivusto väittää, että tunnukseni tai salasana on väärin. Tätä on jatkunut siitä lähtien, kun sähköpostin huolto oli päättynyt. Minulle tulee ko. postiin DNA:n sähköiset laskut, että silleen.

  • Ei toimi ei... Onko jotain korjaavaa toimenpidettä tiedossa?

  • Nyt 26.11.2014 klo 11:14 viestin lähetys Welho-sähköpostista onnistui ("Message sent successfully.") ja viesti näkyy lähetettyissä.

  • Edelleen väittää Phnetin postissa, että tunnus tai salasana on väärin. Mahtaako postitunnukseni hävinneet kokonaan.

  • Edelleen väittää Phnetin postissa, että tunnus tai salasana on väärin. Mahtaako postitunnukseni hävinneet kokonaan. Koskahan pääsisi kirjautumaan?

  • Lähetin testiviestin toisesta sähköposti osoitteesta phnetin postiin, josta minulla on postin välitys kolmanteen sähköpostiin, jossa phnetistä välitetty viesti oli mennyt vastaanottavan sähköpostin roskapostikansioon. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut, joten tästä voi vetää sen johtopäätösen, että phnet-posti ei toimi.

  • Nyt näyttää viestit tulevan myös phnet.fi -osoitteeseen.
    Aamupäivän viestejä ei näy, liekö niitä tullutkaan...

  • Minulla valittaa W8.1 väärästä varmenteesta. Eilisen illan jälkeen viestejä ei ole voinut lukea.
    Tämä mail.suomi.net palvelimelta. Toimii kylläkin Lumiassa ja seiskassa.

  • Lähetin toisen testiviestin toisesta sähköposti osoitteesta phnetin postiin, josta minulla on postin välitys kolmanteen sähköpostiin, ja jälleen phnetistä välitetty viesti oli mennyt vastaanottavan sähköpostin roskapostikansioon. Tätä ei ole aiemmin tapahtunut, joten tästä voi vetää sen johtopäätösen, että phnet-posti ei toimi.

  • Lisäksi postin matka kesti n. 40 minuuttia.

  • Huoltokatkosta näyttää kun yritän mennä webmailiin, koko päivän

  • Nyt näyttää että ainakin *.@phnet.fi osoitteet toimivat. Mailit kulkee.

  • Huoltokatkos jatkuu, voisiko saada jotain tietoa siitä, miten toimia näin joulunalusaikaan, kun asiakkaiden pitäisi tehdä tilauksiaan sähköpostilla.
    Tuossa toisessa viestissä oli lista mahdollisesti päivitettävistä palvelimista. Olisiko tiedot palvelinten vaihtumisesta voinut laittaa etukäteen sähköpostiin pyyytäen tallentamaan tiedot jonnekin muualle, nyt on lievästi sanoen paskamainen tilanne yrittäessäni mummoikäisen taidoilla kaivella esille palvelinten numerosarjoja.
    PS. miksi kysytte sähköpostisoitetta, kun se osoite ei toimi :-)

  • Heips... en vaan saa dnainternet.net postia toimimaan.

  • "Kunnossa: Häiriöitä DNA Internet sähköpostijärjestelmässä", klo 18:30.

    Just. Ei edes kirjautumissivu enää aukea. Eli tälläkin kertaa ollaan muutama päivä ilman sähköpostia. DNA on kyllä aika nostalgisretromainen palveluntarjoaja, 80-luku palaa mieleen, niin että tippa on jo silmässä.

  • Webmailiin (pp.phnet.fi) pääsee, mutta sitten yhteys sähköpostipalvelimeen katkeaa! Miksi aina huoltotyöt aiheuttavat ongelmia?

  • No nyt toimii ainakin mail.suomi.net dnainternetin varmenteella, eikä herjaa enää mistään.

  • Edelleenkin Phnet.fi väittää, että tunnus tai salasana väärin. Onkohan sieltä kadonnut käyttäjätunnuksia?

  • Nyt vähitellen katkot katosivat.

  • Edelleenkää eivät tunnukseni kelpaa, alkaa tuntua siltä, että tunnukset ovat hävinneet huoltikatkoksen jälkeen.

  • Ei toimi vieläkään mun sähköposti @phnet.fi päätteinen

  • https://webmail.dnainternet.net/
    Huoltokatkon jälkeen sähköpostipalveli ei toimi kunnolla.
    Pätkii ja hijastelee.

  • Mitä ihmettä on taas tehty? Sähköposti pelitti kokonaista 7 tuntia ja taas ollaan täydellisessä motissa.
    Voisiko netissä reilusti kertoa, että häiriö on, korjata ei osata, hankkikaa hyvät ihmiset joku rinnakkaissähköposti, joka toimii.

  • https://webmail.dnainternet.net sivustolle ei pääse enää ollenkaan. Huoltokatkoksen jälkeen posti toimi vähän aikaa, mutta nyt siis ei enää pääse edes kirjautumaan.

  • En minäkään pääse siihen https://webmail.dnainternet.net sivustolle. Tulee viesti ettei löydy.

  • Sivusto aukeaa, mutta väittää edelleen, että tunnus tai salasana on väärin.

  • Huoltokatkos pitäisi olla ohi ja palvelut palautuvat toimintaan, mutta ei tunnu pelaavan entiseen malliin.

  • Haluan esittää kiitokseni tekniselle henkilöstölle sähköpostikatkoksen korjaamisesta.

  • Terve, täällä sama ongelma kuin 'Satulla', eli kirjautuessa väittää, että salasana tai tunnus väärin, vaikka on kyllä ihan tasan oikein. Sähköposti phnet.päätteinen. Jos palvelu on lakkautettu ja tunnuksia poistettu, voisiko kaikki viestit saada palvelimelta johonkin itselle talteen???

    Odotan yhteydenottoanne. Sähköpostikenttään lisäsin TOIMIVAN sähköpostin, koska phnet-postiin en pääse.

  • Minä olen lattanut phnet-osoitteestani postien siirrron gmai-osoitteeseeni. nyt eräät tärkeätkään viestit eivät näy kummassakaan osoitteessa. Viimeiksi olen saanut phnet-posteja 25.11. Phnet aukeaa kyllä normaalisti, mutta saapuneet-kansio on tyhjä. Posteja puuttuu siis kolmen päivän ajalta.
    Koska phnet ei näytä toimivan. laitan sähköposiksi gmailin.

  • Huoltokatkon jälkeen webmail ei edelleenkään toimi, postia tulee jos on tullakseen ja lähtee jos on lähteäkseen. Viestien jatkolähetyskään ei toimi, ei edes dnainternet -osoitteiden välillä saatikka toiselle operaattorille. Onko osaamisen vaiko tahdon puutetta laittaa asia kuntoon?

  • Sama kuin Sinikalla:

    25.11 -30.11 sähköpostit hävinneet ?

    • nyt alkoi välittymään 30.11.14 - viestit @phnet.fi osoitteestani gmailiin, kuten mulla aiemmin ennen katkosta toimi.
  • Näytti tulleen jo eilen illalla (29.11) myöhään muutama välitetty posti. Huolestuttaa vain, ovatko ne kolmen ja puolen päivän postit hukkuneet lopullisesti.

  • Toisinaan webmail jumittaa pahasti.

  • Antakaa edes ennuste milloin saatte ongelmat ratkaistua.

  • DNA:n ja Welhon webmeilissa olleet ongelmat postin kulussa ja palveluun kirjautumisessa on saatu korjattua 28.11. Jos ongelma edelleen jatkuu, pyydän tyhjentämään selaimen välimuistin ja mikälimahdollista kokeilemaan kirjautumista toisella selaimella.

    Jos vika näiden toimien jälkeen edelleen jatkuu, pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse p. 044 144 044 tai sähköisellä yhteydenottolomakkeella www.dna.fi/yhteystiedot vian jatkoselvittämiseksi.

  • Kyllä muuten näyttää toimivan, mutta kolmen päivän postit (tiedän varmasti useimmat lähettäjät) puuttuvat. Onko mitään mahdollisuutta saada niitä takaisin?

  • Pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, niin katsotaan mitä asialle on tehtävissä.

  • Ei oo totta!? Sähköposti toimi muutaman päivän vaan eipä toimi enää. Sähköposti kyllä aukeaa kun jaksaa vartin odottaa mutta viestejä ei meinaa millään saada auki, eikä puhettakaan että voisi vastata mihinkään. Mitään ei tapahdu. Hermot menee!

  • "webmeilissa olleet ongelmat postin kulussa ja palveluun kirjautumisessa on saatu korjattua 28.11. "

    Yhteys postipalvelimeen katkeilee edelleen.

  • Jahas, taas näitä legendaarisia DNA:n "päivityksiä"... Erään päivityksen jälkeen tuli sama ongelma kuin Sadulla; webmailiin ei pääse, koska palvelin väittää että tunnus tai salasana väärin. Mikään muu ei muuttunut kuin että DNA:n päässä tehtiin päivitys. Tuonne tukeen on turha soitella; siellä laitettiin asia surutta asiakkaan viaksi, eli väitettiin että olen unohtanut salasanani. Tuon jälkeen erään toisen päivityksen jälkeen erään asiakkaani sähköpostiosoite katosi kokonaan!?! Tuesta väitettiin kirkkain silmin että DNA:n päässä ei ole vikaa, eikä suostuttu keskustelemaan minkäänlaisesta kompensaatiosta asiakkaalle koituneen harmin takia. Se ei auttanut yhtään, että viiden (5) vuoden ajalta oli kiistatonta näyttöä siitä, että kyseinen osoite tosiaankin oli ollut aktiivisessa käytössä. Jos ei DNA olisi ainoa lankaliittymän tarjoaja, olisin jo aikaa sitten vaihtanut palveluntarjoajaa...

  • Ikävä kuulla ongelmista sähköpostin kanssa.

    Sähköpostissa ei tällä hetkellä ole yleistä vikaa.

    Jos vikaa ilmenee edelleenkin, kannattaa olla suoraan asiakaspalveluun yhteydessä.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Ennen kuin soitatte, kannattaa tarkistaa ettei sähköposti ole täynnä. Dnainternetissä levytilaa on 100 mt.

  • Nyt on jo reilun viikon sähköpostit kateissa. Puhuin tuen kanssa liki tunnin. Kun oli itse kädetön, niin kehoitti soittamaan maksulliseen palveluyritykseen, muttei suostunut maksamaan sitä, vaikka aiemman kokemuksen mukaan vika on DNA:n. Konsernin sisälläkin tapellaan. Neuvoja yritti saada uutta salasanaa. Kiinteä puoli ei antanut. Onneksi ei ole enää määräaikaisia sopimuksia.

  • Tarkoitatko että sähköpostit hävisivät päivityksen yhteydessä? Jos postit ovat olleet kadoksissa pidempään kuin viikon, ei vika varmasti ole silloin päivityksestä.

    Kun soitit asiakaspalveluun, selvisikö syytä miksi postit ovat kadonneet? Löytyykö niitä webmailista?

    Valitettavasti näin tukisivustolla en pysty tekemään tarkempaa vianselvitystä. Jos muuten vika ei selviä, täytyy sinun soittaa uudestaan asiakaspalveluun.

  • Tarkoitan, neljästä tilistä yksi ei ota vastaan mutta lähettää. Salasanoja lukuunottamatta niissä on samat asetukset. Vika ilmeni päivityksen aikana niin kuin muutama vuosi aiemminkin.

  • Eli siis sinulla on neljä sähköpostitiliä. Kolme niistä toimii normaalisti, mutta yksi ei ota vastaan sähköposteja. Kaikissa samat asetukset.

    Tuleeko webmailin kautta viestit perille?

  • Webmailin sivuilla oli ilmoitus havaitusta ja korjatusta haavoittuvuudesta ja kehoitus vaihtaa salasanaa, mutta kun ei hyväksy vanhaa salasanaa.

  • Kun yritän webmailiin, tulee heti huoltokatkos, en siis pääse edes tyhjentämään mailejani

  • Terve. Sama ongelma on kuin Kampurkerillakin on. Eli väittää että tunnus tai salasana on väärin.

    Soitin juuri asiakaspalveluun, ja sieltä kerrottiin, että jos ei ole voimassa laajakaistasopimusta tai maksullista sähköpostia, eivät voi auttaa.

    Siiis phnet.päätteistä osoitetta ei saada toimimaan enää, koska sopimusta ei ole voimassa. Kyseinen laajakaista on katkaistu AINAKIN 5 vuotta sitten (jonka jälkeen ollut liikkuvia laajakaistoja ym), mutta sähköposti on toiminut koko ajan tämän laajakaistan lopettamisen jälkeenkin. Siis ymmärsin asiakaspalvelijalta, että phnet-osoitteen olisi pitänyt päättyä jo yli 5 vuotta sitten, mutta eipä vaan ole päättynyt, siksi tietysti on käytetty ja oletettu että se toimii (kun mitään ilmoituksia ei ongelmista eikä päättymisestä ole tullut). Olisin lopettanut palvelun käytön aikapäivää sitten, jos olisin tiennyt ettei minun tätä edes kuuluisi pystyä käyttämään.

    Eli en siis saa posteja edes talteen palvelimelta, koska sopimusta ei ole voimassa! Ehdotin asiakaspalvelijalle ottavani sitten laajakaistasopimuksen yhdeksi päiväksi, jos sillä saan otettua talteen kaikki tarvitsemani sähköpostit. Meni ihan hämilleen, joten onko tämä todellakin ainoa keino? Mielestäni tämä on kohtuutonta ja asiakkaan harhaanjohtamista. Laajakaistasopimus on tietysti otettava vähintään vuodeksi.

    Kertokaapa nyt ratkaisu tähän? Yritän olla yhteistyökykyinen, mutta mielestäni tämä ongelma ei ole asiakkaan aiheuttama.

  • No kyllähän se pitäisi ymmärtää että jos laajakaista sopimuksen tuoma sähköposti-osoite, loppuu palvelu jos loppuu laajakaista sopimus.
    Johan viidessä vuodessa on aikaa siirtää osoitteet muualle.

  • Rubertti
    On mulla kaksikin laajakaistaa, tosin mobiileja. Siltä phnettiä hallinnoivalta kiintän verkon osalta on vain kaapeli-TV. Luurejakin on pari. Kaikki Dnalta. Jos yksi konsernin osa päätää kohdella minua huonosti, niin koko konserni on kohdellut minua huonosti.

  • Joopa... välitys tulee normaalisti gmailiin @phnet.fi sähköpostistani, MUTTA

    en vaan onnistu millään kirjautumaan https://webmail.dnainternet.net omilla tunnuksillani?

    Voisiko asiakaspalvelusta joku laittaa nyt ohjeen, että millä tunnuksella sinne kirjaudutaan. Oletan että edelleen käytän samaa tunnusta kuin aiemminkin, mutta kun ei vaan onnistu mitenkäänpäin kirjautumaan sinne. Uuden salasanan olen pankkitunnuksien kauttakin jo hakenut parikin kertaa..

    Saisiko siis selkeän ohjeen, miten pääsen kirjautumaan webmailiini

  • Kun kirjautuminen webmailiin ei onnistu, pyydän tyhjentämään selaimen välimuistin ja kokeilemaan kirjautumista toisella selaimella, mikäli mahdollista.

    Webmailiin kirjaudutaan sähköpostin käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

    @dnainternet.net:

    • jos sähköpostiosoitteen käyttäjätunnus on jokin muu kuin alkuperäinen pääkäyttäjän tunnus, onnistuu salasanan vaihtaminen, kun kirjaudut pääkäyttäjätunnuksella https://oma.dnainternet.fi/
    • jos pääkäyttäjätunnus on kadonnut, se voidaan uusia asiakaspalvelun kautta. Salasanan uusiminen edellyttää voimassa olevaa sopimusta kiinteän verkon laajakaistasta.
    • webmailiin voi kirjautua joko osoitteessa https://webmail.dnainternet.net/ tai https://oma.dnainternet.fi/

    @welho.com

    • sähköpostin salasana on mahdollista uusia Minun palvelussani minunpalveluni.dna.fi, kun kirjaudut palveluun w-alkuisella hallintatunnuksellasi tai verkkopankkitunnuksillasi.
    • jos w-alkuinen hallintatunnus on kadonnut, eikä verkkopankkitunnuksia ole saatavilla, hallintatunnus voidaan lähettää asiakaspalvelusta postitse tai voit noutaa sen DNA kaupasta
    • webmailiin voi kirjautua osoitteessa https://www2.dna.fi//webmail (webmail.welho.com)
  • @phnet.fi päätteinen sähköposti, missä siis kirjaudun? Siis tosiaan, 25.11.14-28.11.14 sähköpostit "toivottavasti" löytyvät tuolta webnailista, mutta kun ei pääse sinne kirjautumaan mistään, siis @phnet.fi päätteinen sähköposti kyseessä. Tuskin olen yksin tämän ongelman kanssa!

  • @phnet.fi sähköpostiin pätevät @dnainternet.net sähköpostin ohjeet.

    @dnainternet.net ohje on kaikille DNA:lta tai sitä edeltäviltä paikallisilta puhelinyhtiöiltä saaduille sähköpostiosoitteille, joita ovat mm. dnainternet.net, phnet.fi, mail.suomi.net jne.

    @welho.net ohje on Welholta ja DNA Welholta saaduille sähköposteille, joita ovat mm. welho.com ja wmail.fi

  • Sähköposti kyllä aukeaa, kun jaksaa odottaa, mutta viestejä ei saa auki. Lataa ja lataa, eikä mitään tapahdu. Kaikki tämä 25 -26.11. huoltokatkon jälkeen.

  • Mahtaisiko mulla ja teillä olla yhteinen ongelma tämmöisen "sinikuusama.dnainternet.net".n kanssa. Pisti mulle viestin "Undelivered mail returned to sender", perässä kymmenkunta e-mail osoitetta, joihin en taatusti ollut lähettänyt mitään ja pari liitettä, joita en avannut, kun vaikutti roskalta ja teksti oli englanniksi.Vastaanotettu 25.11.2014, ja sitten alkoi tökkiä. Pitihän sitä tutkia lisää. Googletin sini kuusama; tarjosi sinikuusama=puutarhakasvi.Kun oli aikansa tökkinyt , niin avasin ne liitteetkin Surface tabletissa, Macciin ne ei koskaan tullutkaan syystä tai toisesta Ei ne auennueet, mutta en niitä myöskään tallentanut. No,jos.palautettujen lista on oikea, niin se tarkoittaa, että joku on murtautunut yksityiiseen sähköpostiini tai koko koneeseeni haittaohjelman avulla.Nyt pitäisi selvittää kelle mun ongelma kuutuu: s-posti lähettää, ei vastaanota ja salasanaa hyljeksitään. jos mun vika,niin vaihdan operaattoria (4SIMIÄ ja 1 kaapali tv,kaikki dnalta, jos DNAN vika niin korjatkaa jos rahojani haluatte!

  • Kaikki lähettämäsi sähköposti kulkee DNA:n palvelimien kautta, ja esimerkiksi sinikuusama.dnainternet.net on juuri DNA:n palvelimen osoite. Nyt palvelin ilmoittaa, että sähköpostista on lähetetty viestejä, joita ei voitu toimittaa eteenpäin. Virheilmoituksessa on myös yleensä kerrottu miksi lähetys on epäonnistunut, esimerkiksi, että vastaanotajaa ei ole tai hänen laatikkonsa on täynnä.

    Googlettamalla palvelimesta ei lisätietoja saa, sillä kyseessä ei ole nettisivu tms. vaan vain palvelimen nimi.

    Jos sähköpostistasi on lähtenyt postia, jota et ole itse lähettänyt, on syytä epäillä, että joko tietokoneellasi on virus, joka hyödyntää sähköpostiasi tai joku roskapostittaja käyttää osoitettasi roskapostittamiseen. Lisää keskustelua aiheesta löytyy osoitteesta https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/welho-sahkopos...

  • Lähtevään viestiin on helppo muuttaa lähettäjänä näkyvä osoite. Roskapostittajat käyttävät paljon tätä konstia. Silloin perille menemättömistä viesteistä tulee lähettäjäksi väärennettyyn osoitteeseen ilmoitus. Sitä ei pidä tulkita sähköpostitiliin murtautumiseksi!

  • Sähköpostiini tulleita viestejä jotka olen lukenut ja haluaisin poistaa roskakoriin ei enää onnistu 25-26.3.15 olevan katkoksen jälkeen lainkaan missä mättää,kun ei ole tullut kuntoon ja ennen on onnistunut hyvin.

  • Mistä johtuu en pysty poistamaan luettuja viestejäni haluaisin poistaa roskakoriin niin ei poistu. Tämä vika tuli Dna:n päivitysten aikana 25-26-3.2015 sitä ennen onnistui aivan hyvin.

  • Hei, siitä löydätkin keskustelua sivulla https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/webmail-ongelma/

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.