ICT-alan toimihenkilöiden lakon vaikutukset DNA:n palveluihin
Palvelemme työstaistelun aikana rajoitetusti. Useimpiin asiakaspalvelutilanteisiin löydät vastaukset itsepalvelusta ja Oma DNA -sovelluksesta.
DNA:n asiakaspalvelu
Työtaistelun aikana palvelemme ainoastaan seuraavissa asioissa:
DNA:n yritysasiakaspalvelu
Yritysasiakaspalvelu palvelee supistetulla aukioloajalla arkisin klo 8 - 15. Chat-kanavamme on toistaiseksi suljettu.
Yritysasiakkaana voit hoitaa asioitasi netissä itsepalvelukanaviemme YritysDNA:n ja Yrittäjän itsepalvelu Oma DNA:n kautta.
DNA Kaupan myymälät
DNA Kaupan myymälät palvelevat pääsääntöisesti normaalisti, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Myymälöissä saattaa kuitenkin esiintyä ruuhkaa.
Voit hoitaa asioitasi helposti netin kautta
Sinulla on mahdollisuus hallita ja muokata palveluitasi verkkopalvelussamme dna.fi ja Oma DNA -sovelluksen kautta.
Oma DNA -sovelluksessa voit:
Oma DNA -sovellukseen kirjaudutaan DNA Tunnuksella. Voit luoda tunnuksen ensimmäisellä käyttökerralla. DNA Tunnuksen luomiseen tarvitset pankkitunnukset ja toimivan sähköpostiosoitteen.
Olemme pahoillamme lakon aiheuttamasta haitasta.
Asiakastiedote nettisivuillamme
DNA:n asiakaspalvelu
Työtaistelun aikana palvelemme ainoastaan seuraavissa asioissa:
- PUK-kooditiedustelut. Saat PUK-koodin helposti myös Oma DNA -sovelluksestasi.
- Ilmoitus kadonneesta SIM-kortista tai mobiilivarmenteen sulku
- Häiriöilmoitus DNA:n liittymistä tai palveluista
DNA:n yritysasiakaspalvelu
Yritysasiakaspalvelu palvelee supistetulla aukioloajalla arkisin klo 8 - 15. Chat-kanavamme on toistaiseksi suljettu.
Yritysasiakkaana voit hoitaa asioitasi netissä itsepalvelukanaviemme YritysDNA:n ja Yrittäjän itsepalvelu Oma DNA:n kautta.
DNA Kaupan myymälät
DNA Kaupan myymälät palvelevat pääsääntöisesti normaalisti, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Myymälöissä saattaa kuitenkin esiintyä ruuhkaa.
Voit hoitaa asioitasi helposti netin kautta
Sinulla on mahdollisuus hallita ja muokata palveluitasi verkkopalvelussamme dna.fi ja Oma DNA -sovelluksen kautta.
Oma DNA -sovelluksessa voit:
- Tarkastella ja maksaa laskujasi
- Tarkistaa PUK-koodin
- Tutustua omiin palveluihisi
- Tehdä liittymävaihdon tai tilapäisen sulun
- Löytää lähimmän DNA Kaupan
Oma DNA -sovellukseen kirjaudutaan DNA Tunnuksella. Voit luoda tunnuksen ensimmäisellä käyttökerralla. DNA Tunnuksen luomiseen tarvitset pankkitunnukset ja toimivan sähköpostiosoitteen.
Olemme pahoillamme lakon aiheuttamasta haitasta.
Asiakastiedote nettisivuillamme
Seuraa viestiä
21
seuraajaa
Liittymien hintoja ei ole vieläkään korjattu vaikka olen asiasta ollut yhteydessä.Lasku on edelleen liian iso!
Joudun nyt maksamaan jo toistamiseen liian ison laskun. Miksi näitä asioita ei voi hoitaa kerralla kuntoon.Olen siis ottanut 2 saman hintaista liittymää, joista toinen jäi heti päivittämättä.Asiaa ei siis ole vieläkään hoidettu.
Minna, laskut voi tarkistaa itsepalveluun kirjautumalla www.dna.fi/kirjaudu
Mikäli kirjautuminen ei ole mahdollista, tulee laskuja tai niiden maksutietoja tiedustella asiakaspalvelustamme. Tämä on julkinen Tuki -sivumme, ja täällä voimme auttaa vain yleisellä tasolla.
Voit myös lähettää viestin sähköpostilla palvelu@dna.fi, mutta viestien käsittelyssä on myös lakon johdosta viivettä.
Mihin saa soita? Mistä ottaa apua???
Itse ainakin aion ottaa selvää, voinko tämän asiakaspalvelun hirttäytymisen ja media-yhteyksien luokattoman alas-ajo-toiminnan johdosta välittömästi irtisanoa DNA'n kanssa tekemäni "lukitut" asiakasopimukset.
Kiitos kaikesta harmista. Pahh.
P.S. Liekö tätä julkaisettekaan, joten kuvakaappaus näytöltä [naps]
Kaksi liittymää (eri puhelimissa) on dna'lta. Toinen on "rajaton" ja hasardin varalta toinen, joku pikkuliittymä jonka nimeä en nyt heti muista. "Rajaton" toimii kontaten ja hasardi makaa p*sk*ssa.
No, onneksi on se toinen telefooni, johon se toimivamman operaattorin sim-kortin voin asettaa. Rahanmeno toki on kiusa sinällään, jos lukittuja dna-liittymiä ei pääse purkamaan, mutta tinkiä voi yrittää sitten muilla elämän sektoreilla. Döhh ja pahh.
Nettiliittymän irtisanomisesta voi olla yhteydessä sähköpostitse palvelu@dna.fi tai lähettää meille yksityisviestiä Facebookissa.
Nettiliittymäni päivitettiin puhelimitse pari viikkoa sitten. Uusi sim-kortti piti tulla viikon sisällä postissa, mutta ei ole tullut. Tänään vanha nettiliittymäni sulkeutui, mitähän voisin tehdä? Tarvitsen nettiliittymää kuitenkin päivittäin. Meillä on lisäksi muutto tulossa, joten toivottavasti sim-kortti ei lähetetä enää vanhaan osoitteeseen, mikäli se siis on jossain vaiheessa tulossa...