Siirry uusimpaan kommenttiin

ICT-alan toimihenkilöiden lakon vaikutukset DNA:n palveluihin

​Palvelemme työstaistelun aikana rajoitetusti. Useimpiin asiakaspalvelutilanteisiin löydät vastaukset itsepalvelusta ja Oma DNA -sovelluksesta.


DNA:n asiakaspalvelu

Työtaistelun aikana palvelemme ainoastaan seuraavissa asioissa:

  • PUK-kooditiedustelut. Saat PUK-koodin helposti myös Oma DNA -sovelluksestasi.
  • Ilmoitus kadonneesta SIM-kortista tai mobiilivarmenteen sulku

  • Häiriöilmoitus DNA:n liittymistä tai palveluista

Tarjoamme rajoitettua palvelua 24/7. Muilta osin DNA:n asiakaspalvelu on työstaistelun vuoksi suljettuna.


DNA:n yritysasiakaspalvelu

Yritysasiakaspalvelu palvelee supistetulla aukioloajalla arkisin klo 8 - 15. Chat-kanavamme on toistaiseksi suljettu.

Yritysasiakkaana voit hoitaa asioitasi netissä itsepalvelukanaviemme YritysDNA:n ja Yrittäjän itsepalvelu Oma DNA:n kautta.


DNA Kaupan myymälät

DNA Kaupan myymälät palvelevat pääsääntöisesti normaalisti, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Myymälöissä saattaa kuitenkin esiintyä ruuhkaa.


Voit hoitaa asioitasi helposti netin kautta

Sinulla on mahdollisuus hallita ja muokata palveluitasi verkkopalvelussamme dna.fi ja Oma DNA -sovelluksen kautta.

Oma DNA -sovelluksessa voit:

  • Tarkastella ja maksaa laskujasi
  • Tarkistaa PUK-koodin
  • Tutustua omiin palveluihisi
  • Tehdä liittymävaihdon tai tilapäisen sulun
  • Löytää lähimmän DNA Kaupan

Oma DNA -sovellukseen kirjaudutaan DNA Tunnuksella. Voit luoda tunnuksen ensimmäisellä käyttökerralla. DNA Tunnuksen luomiseen tarvitset pankkitunnukset ja toimivan sähköpostiosoitteen.

Olemme pahoillamme lakon aiheuttamasta haitasta.​


Asiakastiedote nettisivuillamme​​​

DNA Ida T palveluasiantuntija Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei
    Liittymien hintoja ei ole vieläkään korjattu vaikka olen asiasta ollut yhteydessä.Lasku on edelleen liian iso!
    Joudun nyt maksamaan jo toistamiseen liian ison laskun. Miksi näitä asioita ei voi hoitaa kerralla kuntoon.Olen siis ottanut 2 saman hintaista liittymää, joista toinen jäi heti päivittämättä.Asiaa ei siis ole vieläkään hoidettu.
    Sirpa Jouhki
  • Hei, olisitko asian tiimoilta asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta tilanne saadaan korjattua. Voit kokeilla soittaa jo nyt lakon aikana, mutta jos asialla ei ole kiire, palaa asiaan lakon päätyttyä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Miten onnistuu SquareTrade laiteturvan peruminen kun sopimuksen ehdoissa mainittuun numeroon ei vastata lakon vuoksi?
    Kati
  • Asiakaspalvelumme palvelee tosiaan lakon vuoksi rajoitetusti. Puhelimitse saa kyllä yhteyden, mutta jonotusaika voi olla normaalia pidempi. Kannattaa olla yhteydessä lakon päätyttyä, jos asialla ei ole kiire.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Voitko antaa numeron johon voisin soittaa?
    Kati
  • Hei, isäni puhelinlasku on jäänyt maksamatta ja alkuperäinen lasku on ilmeisesti kateissa. Kyseessä on vanhempi, hoivakotiin muuttanut ihminen. Olisiko mahdollista saada laskun tiedot sähköpostiini niin voisin maksaa tuon pois? Lisäksi turhan panttina olevan nettiliittymänsä voisi sulkea.
    Minna Kuusela
  • Kati, asiakaspalvelumme numero on 044 144 044 sekä 0800 300 500.


    Minna, laskut voi tarkistaa itsepalveluun kirjautumalla www.dna.fi/kirjaudu
    Mikäli kirjautuminen ei ole mahdollista, tulee laskuja tai niiden maksutietoja tiedustella asiakaspalvelustamme. Tämä on julkinen Tuki -sivumme, ja täällä voimme auttaa vain yleisellä tasolla.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Ensimmäiseen numeroon kun soittaa niin sanotaan että palvelu on suljettu ja toisessa voi valita vain puk-koodin kyselyn tai vikailmoituksen. Jos soitan tuohon toiseen ja valitsen vaikkapa sen kiireellisen vikailmoituksen niin saanko sitä kautta peruttua tuon laiteturvan?
    Kati
  • Ei-kiireellisessä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä lakon päätyttyä.

    Voit myös lähettää viestin sähköpostilla palvelu@dna.fi, mutta viestien käsittelyssä on myös lakon johdosta viivettä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Asialla on kiire, haluan perua sen heti koska otin sen vain ilmaisen ensimmäisen kuukauden takia. Millainen viesti ja mitkä tiedot siihen sähköpostiin pitää laittaa ja katsotaanko se irtisanotuksi siitä päivästä kun sen laitoin, vai siitä kun se on käsitelty? Vai onko nyt tosiaan niin että liittymiä ja palveluita ei pysty peruuttamaan/irtisanomaan lakon takia? Milloin se lakko päättyy?
    Kati
  • Myitte minulle kiinteän 5G liittymän ja sen piti korvata edellinen 4G. Laskutatte edelleen siitä 4G:stä 5G:n lisäksi ja teihin ei saa yhteyttä. Turha yrittää myydä minulle enää mitään.
    Anssi Nykänen
  • Palvelu ei pelaa mutta laskua kyllä tulee ja rahat kelpaa. Eikös laissa ole, että jos ei palvelut toimi niinkuin pitää niin siltä ajalta kun niitä ei voi käyttää niistä ei tarvitse maksaa.
    Ari Kivimäki
  • Koska tämä lakko päättyy? Liittymää laskutettu, vaikka ei ole enää käytössä. Asialla kiire.
    Krista Salonen
  • Ratkaisua ei ole vielä saavutettu.Työriitaa sovitellaan seuraavan kerran 18.5.2022.  Tietoa lakosta löytyy esim. Pron sivuilta https://proliitto.fi/fi/tyoelaman-tietopankki/tyotaistelut#5df4b542
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • pitäs uus mac koodi ilmottaa??

    korma
  • @korma, soita silloin Dnan vikapalveluun, ne voi yhdistää sen Mac-koodin liittymällesi. Vikapalvelun numero on 0800 300500.
    Jari
  • Olen soittanut asiakaspalveluun - ei vastausta ja lähettänyt sähköpostin  palvelu@dna.fi osoitteeseen peruakseni tilauksen. Kumpaankaan ei saa vastausta, viesti tuli että viestejä ei käsitellä. Miten ihmeessä tämä on mahdollista. En ainakaan maksa palvelusta, jonka jo peruin.
    Satu
  • Kotona ei toimi netti, sulkea?
    Mihin saa soita? Mistä ottaa apua???
    Jelena
  • Rajoitettua palvelua tarjotaan numerossa 0800 300 500.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei. Sain uuden DNA Hubin mutta se pitää kai jotenkin aktivoida (korvasi siis edellisen DNA Hubi -version). Ainakaan en pääse laitteella kirjautumaan DNA TV:hen. Miten tämä onnistuu? Olisi kiva katsoa tv:tä myös lakkonne aikana.
    Antti
  • Hei!  Puhelinmyyjä sai myytyä jatkosopimuksen määräaikaiselle puhelinliittymälleni. Asiaa tarkemmin harkittuani haluan nyt perua jatkosopimuksen ja lopettaa liittymän mutta kuinka se nyt lakon aikana onnistuu kun mihinkään ei saa yhteyttä???
    Matti
  • Itse ainoa tapa saada yhteys oli DNA:n Facebook. Sinne julkinen kysymys.
    Satu
  • Jaahas..!!! Parahin DNA. Onpa teillä otsaa lähteä mukaan melkoiseen pelleilyyn. Älkääpä siis ihmetelkö, jos tulee pienoinen asiakaskato.

    Itse ainakin aion ottaa selvää, voinko tämän asiakaspalvelun hirttäytymisen ja media-yhteyksien luokattoman alas-ajo-toiminnan johdosta välittömästi irtisanoa DNA'n kanssa tekemäni "lukitut" asiakasopimukset.

    Kiitos kaikesta harmista. Pahh.

    P.S. Liekö tätä julkaisettekaan, joten kuvakaappaus näytöltä [naps]
    George
  • Ja juuri eilen ammattiliitto Pro antoi jo neljännen lakkovaroituksen ICT-lakosta joka alkaa 6.6. ja kestää kaksi viikkoa. On siinä meillä asiakkailla kestämistä.
    Jari
  • Tein sopparin toisen operaattorin kanssa (sellaisen, jonka as palv ja web näyttää yhä toimivan moitteettomasti).
    Kaksi liittymää (eri puhelimissa) on dna'lta. Toinen on "rajaton" ja hasardin varalta toinen, joku pikkuliittymä jonka nimeä en nyt heti muista. "Rajaton" toimii kontaten ja hasardi makaa p*sk*ssa.
    No, onneksi on se toinen telefooni, johon se toimivamman operaattorin sim-kortin voin asettaa. Rahanmeno toki on kiusa sinällään, jos lukittuja dna-liittymiä ei pääse purkamaan, mutta tinkiä voi yrittää sitten muilla elämän sektoreilla. Döhh ja pahh.


    George
  • Käsittämättömän ala-arvoista toimintaa DNA:lta hylätä asiakkaansa NÄIN täydellisesti tämän työseisauksen takia! Ymmärrän kyllä että lakot ovat tärkeitä, olin itsekin juuri tukilakossa koskien julkisten alojen lakkoa. Mutta työpaikallamme toteutettiin myös suojelutyötä jolla varmistettiin että edes perusosa työstä tulee tehtyä eikä lakosta koidu siihen liittymättömille tahoille haittaa. Toisin kuin te olette toimineet! Olen nyt viikkoja yrittänyt saada asiakaspalveluunne yhteyttä. Toukokuun alkupuolella sain myymälästänne jonkun chatin avulla kiinni, mutta hän ei osannut auttaa asiassani ja sanoi vain että palatkaa asiaan 23.5. jolloin työtaistelu on ohi. No, nyt on 23.5. Ei toimi asiakaspalvelu eikä edes se chat-palvelu. Myymälään olen jonottanut taas lähemmäs tunnin. Olen vuosien aikana keskittyänyt DNAhan kaikki liittymät/palvelut/laitteet. Alunperin oli tarkoitukseni tehdä liittymäpaketteihin muutoksia, mutta nyt näyttää kyllä vahvasti siltä että teen saman DNAlle mitä se on tehnyt asiakkailleen ja haistatan pitkät koko lafkalle. Kiitti mulle riitti!
    Last Straw
  • Nettiyhteys pitäisi irtisanoa kuun loppuun mennessä. Tällä hetkellä ei näytä olevan mahdollista mitään kanavaa pitkin.

    Asiakas
  • Hei,

    Nettiliittymän irtisanomisesta voi olla yhteydessä sähköpostitse palvelu@dna.fi tai lähettää meille yksityisviestiä Facebookissa.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Onko mistään mahdollista ostaa uutta liittymää? Liikkeestä? Internetistä ei onnistu.
    Teemu
  • Liittymäsopimuksia voi tehdä myös DNA Kaupoissa.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei ostin uuden puhelimen ja olen tehnyt siitä lukuisia reklamaatioita koska sovellukset eivät toimi, lukuisia ongelmia ja myös samsung takuusen olen ollut yhteydessä, saan saman vastauksen tee niin tai näin, toimiiko sitten..eli tätäkö tämä nykyisin on että itse pitää tehdä kaikki??? Olen odottanut jo kuukausia ja vaadin uuden puhelimen, taas olen laittanut viestiä ja soitellut noh teitähän ei nyt saa kiinni..koska puhelimen sovellukset eivät toimi niinku pitää, niin joudun koko ajan käyttämään vanhaa puhelintani rinnalla jotta saan hommat tehtyä mitä varten ostin uuden puhelimen..saman puhelimen minkä ostin on nyt sitten hintakin romahtanut kiitettävästi..nyt vaadin että asiani hoidetaan ja minulle lähetetään uusi puhelin..HETI, tämä on aiheuttanut valtavasti harmia joka päivä kun ei edes pankki sovellus toimi. Perusasiat tökkii, niin ei paljon naurata kun se mikä ei toimi niin siitä huvistakyllä laskutetaan..todella törkeetä ettei asiakaspalvelu ole enää samaa kun ennen..jos puhutaan ns. asiakasplvusta..niin se ei kyllä sitä ole, jos itse pitää kaikki tehdä..mistään et saa enää apua jos tarvit---tee ite on ainoa vastaus..kyllästynyt huijatuksi tulemiseen
    Taru

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.