internetyhteys pätkii

Vaihdoin edellisen puhelimen, koska väitti usein, eteinen sim korttia ole vaikka se paikallaan oli. Ilmoituksen "sim-korttia ei ole" jälkeen kaikki palasi normaaliksi, eikä pin-koodia tarvinnut laittaa. Uudessa puhelimessa netti pätkii ihan koko ajan, katoaa vaikka mobiilidata on päällä. Välillä puhelin myös herjaa, että vain hätäpuhelut sallittuja. Onko siis ongelma sim-kortissa eikä puhelimessa?
kiia

Kommentit

  • Hei Kiia!

    Kannattaa tässä tapauksessa ottaa yhteyttä suoraan asiakapalvelumme vikapäivystykseen jonka kautta päästään selvittämään tarkemmin tilannetta ja voidaan myös tarvittaessa lähettää uusi SIM-kortti.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.