Siirry uusimpaan kommenttiin

Isäni teki liittymän sopijan vaihdon minulle.

Miksi en ole saanut sähköpostia asiaan liittyen?

Kommentit

  • Ei näitä asioita hoideta julkisella keskustelupalstalla.
    Ota yhteys DNA asiakaspalveluun:

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

  • Hei Perttu! Kannattaa vielä tarkistaa, ettei viesti ole jostain syystä mennyt sähköpostin roskapostikansioon. Viesti tulee osoitteesta automaatti@dna.fi.

    Entä onhan osoitteesi varmasti kirjoitettu oikein sopijan vaihtoa tehdessä? Entä oletko saanut tekstariakaan?
    Mikäli sähköpostiosoite tai yhteyspuhelinnumero on merkitty väärin vaihtoa tehdessä, etkä näin ollen saanut tietoja, ei käyttäjätunnusta tai salasanaa pystytä lähettämään uudelleen. Tällöin nykyisen omistajan täytyy perua vaihto ja tehdä uusi muutos oikeilla tiedoilla
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.