Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Kaapelimodeemi käynnistää itsensä uudelleen

Kaapelimodeemi käynnistää itsensä uudelleen ilman näkyvää syytä 1-3 kertaa vuorokaudessa.

Tämä ongelma on nyt jatkunut parisen viikkoa. Sama ongelma toistuu kahdella eri modeemilla, F-3686AC ja toinen on v2.

Softaversio F-3686AC:ssa on DNA_3.443.0-T1-MAC14.

Logia esimerkiksi viime yöltä. Uptimen mukaan modeemi on käynnistynyt klo 4:03:50, eli nämä logirivit ovat ajalta tuon jälkeen eli käynnistysvaiheesta eikä niistä taida paljoa olla apua.

Time Not Established
Notice (6)
Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4
Mon 16 Sep 2019 04:04:21
Warning (5)
DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MA...
Mon 16 Sep 2019 04:04:21
Error (4)
Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=24:7f...
Mon 16 Sep 2019 04:04:21
Error (4)
Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=24:7f...
Mon 16 Sep 2019 04:04:21
Notice (6)
TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=24:7f:20:a0:7d:28;CMTS-MAC=...
Mon 16 Sep 2019 04:04:28
Information (7)
Authorized;CM-MAC=24:7f:20:a0:7d:28;CMTS-MAC=00:17:10:9b:d6:...
Mon 16 Sep 2019 10:02:29
Critical (3)
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received -...
Mon 16 Sep 2019 10:02:29
Critical (3)
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retrie...
Mon 16 Sep 2019 10:02:29
Critical (3)
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream...

Mikähän tähän voisi auttaa? Samaan aikaan kun tämä alkoi, oli ongelmia myös signaalitasojen kanssa, mutta ne saatiin huoltokäynnillä korjattua. Tämä buuttailuongelma silti jäi.

Kommentit

  • Moikka!

    Tästä kannattaa pirauttaa suoraan asiakaspalveluun p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) niin saamme tarkemmin tietoa modeemin logeista työkaluilla ja tarvittaessa selvittämään vikaa teknisen tukemme avustuksella
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Viittaako tuo uptime muuten laitteen vai yhteyden päällä oloon tässä modeemissa?
    OP
  • Koska 2 modeemia käyttäytyy samalla tavalla, vian täytyy olla joko jakoverkon laitteissa tai itse kaapeliverkossa (kuitu). Kannattaa soittaa vikapalveluun 0800300500 asiakaspalvelun auki ollessa. Ei korjaannu kotikonstein.
    PW

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.