Kaapelin muuttuneet kanavapaikat

Kummastelen, että DNA on muuttanut kuulemma kolmen kanavan ohjelmapaikkaa kertomatta siitä asiakkaille. Eilen huomasin, että BBC World News ei näkynyt. Soitto vikapäivystäjälle ei auttanut. Hän sanoi panevansa maksukanavani latautumaan uudestaan, mutta siitä ei ollut apua.

Tuntia myöhemmin toiseen soittooni vastannut ei ollut yhtään viisaampi. Hän tosin lisäsi edellisen puheisiin, että jos kotiini tullaan käymään, se maksaa 55 euroa. Minä ihmettelin, miksi kotiini pitäisi tulla, kun vika on muualla.

Tänään soittooni vastasi ensimmäinen, joka tiesi kanavien paikkojen muuttuneen. Kanavahaku toi BBC:n heti näkyviin. Kummastelen, että DNA:n oma väki ei tiedä kanavapaikkojen muuttumisesta ja että muutoksista ei ole ilmoitettu ainakaan minulle.
Herkeämätön tarkkailija Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    DNA:n kaapeliverkossa on tehty teknisiä muutoksia, jotta uudet liigakanavat mahtuvat verkkoon ja niiden laatu voidaan varmistaa. Tämän johdosta ke 23.9. klo 0.00 – 1.00 on Kunskapskanalen, BBC Worlds News ja Nautical Channel vaihdettu toisiin kanavanippuihin.

    Uudet päätelaitteet osaavat hakea kanavat uudelleen automaattisesti, mutta vanhemmat laitteet saattavat vaatia kanavahaun.

    Jos kanavahakukaan ei auta, saattaa joissain tilanteissa joutua palauttamaan laitteen tehdasasetukset laitteen käyttöoppaan mukaan, ja hakemaan kanavat vasta tämän jälkeen uudestaan. Hyvä huomioida, että tehdasasetusten palautus nollaa myös mahdolliset asetukset, ml. suosikkikanavalistat ja joissakin tapauksissa myös tallenteet.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • "Uudet päätelaitteet osaavat hakea kanavat uudelleen automaattisesti, mutta vanhemmat laitteet saattavat vaatia kanavahaun."

    Tiedän tämän nyt, kun kolmas asiakaspalvelijanne osasi kertoa siitä minulle. Kummastelin vain sitä, että kaikkia asiakaspalvelijanne eivät asiaa tienneet ja että asiakkaille ei ollut ilmoitettu mitään muutoksista. Itse kulutin kaikkiaan runsaan puoli tuntia kuunnellen odottelumusiikkia puhelimessa.
    Herkeämätön tarkkailija
  • Tämä on juurikin sitä vakio-DNA:ta. Riippuu kuka sattuu asiakasplavelusta vastaamaan, ratkeaako ongelma vai ei. Mistään ei tiedoteta ja tietoa ei saa mistään. Ongelmia on jatkuvasti ja me asiakkaat ruuhkautamme asiakaspalvelun - jatkuvasti viestinä kuuluu asiakaspalveluun soittaessa: "Tännän on tullut poikkeuksellisen paljon puheluita.." Ja tuon tiedotteen kuulemiseksi pitää kuunnella kappaletta "Lucky" vähintään se kymmenen kertaa peräperää järkyttävällä äänenlaadulla - tarkoitus on saada puhelu loppumaan.


    A-P

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.