Siirry uusimpaan kommenttiin

Kanavat eivät näy kunnolla taas kerran.

Kuvat jämähtää paikoilleen tai on pikselimössöä, mutta kuitenkin katsoessa television oman virityksen kautta haettuja kanavia niissä ei ole häiriöitä.

Kommentit

  • Hei Kai!

    Minkä tai mitä kautta katsottaessa ongelmia siis ilmenee jos kanavat toimivat suoraan television kautta normaalisti?
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • DNA-Hubin kautta eivät toimi
    Kai
  • Miten voi olla mahdollista että antenni virityksellä  hubi ei näy mutta normi tv:n virttimellä haettu näkyy?
    Kai
  • Näkyvätkö sinulla siis kanavat hubilla antennin/kaapelin vai IPTV (netin) kautta? Esiintyykö ongelmia kaikilla kanavilla vai jollain tietyllä kanavalla?
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Normaalikanavat 1-jotain ovat antennin kautta ja maksukanavat iptv: n kautta. En ymmärrä mitä väliä sillä on koska antennin kautta näkyvä eivä teidän laitteen läpi katsottuna näy , niinkuin television tavalliset kanavat. Mitä järkeä on maksaa hubista josta ei näy kanavat kunnolla kun ne näkyvät tavallisesta tv:stä. Lisä kanavien takia olen sen hankkinut ja kanavien varmemman toimivuuden takia.Iptv:ssä ei ole ongelmia.
    Kai
  • Miten jaat sen sen signaalin TV:lle ja hubille? Hubissa heikompi viritin, joten jaosta tai johdosta johtunee vika.

    Jos on käytössä Uusi DNA TV, voit ne kanavat valita antenninkautta (ei kaikkia) onko ne SD vai HD-laadulla (kanavan kohdalla kun painat alaspäin ristikosta). HD:ssa signaalin heikkous tai laatu näkyy helpommin pixelöitymisenä ja pätkimisenä.

    Laita uusi (mahdollisimman lyhyt) antennijohto suoraan hubille ja katso auttasko?
    JJJ
  • Täällä ei myöskään kanavat näy. Ei ole hubi käytössä. Asentaja laittoi kaikki kuntoon kun tuli dna valokuitu+ ja kaikki pelasi. Sitten alkoi netin wifi sekoilla, pitkä resetti helpotti ja sen jälkeen pelannut.

    Telkkaria tosiaan en ole pitkään aikaan katsonut, mutta kun asentaja asensi alkukesästä niin kaikki lähti hyvin toimimaan. Nyt kun vieraita tuli ja heitin telkkarin päälle niin musta näyttö, missä näky tekstitystä. Hain kanavat uusiksi ja ei auttanut.

    Seuraavana päivänä koitin ja toimi.

    Tänään koitin ja ei toiminut.

    Laskut löytää kyllä täysimääräisenä perille.
    Mikko
  • Mikko: Jos kanavien uudelleen haku ei auta eikä televisiossa näy edes mitään virheilmoitusta niin olethan yhteydessä suoraan maksuttomaan vikapäivystyksen numeroomme (avoinna 24/7) 0800 300 500, niin päästään selvittämään ongelmaa tarkemmin ja saadaan kanavat toimimaan mahdollisimman pikaisesti, kiitos!
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • JJJ.  Signaalin jaan haaroittimella molemmille (tv / hubi)joten se voi olla osasyynä huonoon näkyvyyteen.HD laatuna olen katsonut joten senhän vois tosiaan vaihtaa SD laatuun. Täytyy laittaa johto ainoastaan hubiin kiinni ja koittaa sitä Kiitos vinkistä.
    Kai
  • Hanna, ok.

    Ei ole virheilmoituksia ja muutakaan. Koitan kanavahakua tänään vielä jos kanavat ei näy.

    Kiitos
    Mikko

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.