Kauan tilausvahvituksen saamiseen menee?

Tilasin eilen tuotteen enkä ole vieläkään saanut tilausvahvistusta.

Kommentit

  • Hei! Katsoitko, ettei tilausvahvistus ole mennyt roskapostiin? Tuliko tilauksen jälkeen nettikaupassamme kuitenkin ilmoitus, että tilaus onnistui?

    Tarvittaessa tilanne saadaan tarkistettua asiakaspalveluumme 044 144 044 kautta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Oon katsonut ja spostiin tuli tilausnumero mutta tilausvahvistusta ei ole tullut.
  • Jos sähköpostiin on tullut viesti, missä on tilausnumerokin, niin se on vahvistus tilauksesta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Lukee et lähetätte erillisen vahvistuksen kun tilaus on käsitelty?
  • Saat siis vielä toisen vahvistuksen, kun tilaus käsitelty. Tuo ensimmäinenkin vahvistus on kuitenkin pätevä. Normaalisti tilaus käsitellään parin päivän sisällä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Olen kahdesti yrittänyt tilata, isän puolesta hänen "oma palvelun" kautta, uuden sim-kortin ja hän ei ole saanut teiltä minkäälaista tilausvahvitusta ja sim-kortit ovat jääneet ovat tulematta. Hänellä ei ole sähköposti, mutta eikö se tilausvahvitus voi lähettää tektiviestinä? Mutta siitä viis, minkätakia ette ole edes lähetäneet tilauttu sim-kortit?!? Teidän tietojenne mukaan sim-kortit pitäsi saapua suoraan koti-osoitteeseen, ja kysytty monta otteeseen postista niiden perään mutta mitään teiltä ei ole tulltu isan nimellä. Missä vika?!

    Helen Biggs
  • Hei Helen, olethan tuosta asiasta suoraan yhteydessä asiakaspalveluun yhteydessä, emme tätä kautta voi tehdä mitään tilauksille. Kyseessä on julkinen keskustelupalsta emmekä voi käsitellä asiakastietoja
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.