Käyttäjätunnus

Olen jo toista vuotta yrittänyt saada käyttäjätunnukseni kuntoon, olen lähettänyt ongelmasta viestiäkin, mutta mitään ei ole tapahtunut.
Siispä palaan siihen vielä uudelleen:
Minulla oli vanha sähköpostiosoite, jolla tein käyttäjätunnuksen. Tämä sähköposti on ollut pois käytöstä jo lähes kaksi vuotta. Yritin vaihtaa käyttäjätunnukseksi uuden sähköpostiosoitteen ja se aiheutti sen, että en nyt pääse OmaDnahan lainkaan.
Menin taas pariin kertaan pankkitunnuksilla, yritin kaikki mahdolliset temput, mutta ei onnistu. Uusi sähköpostiosoite ei kelpaa käyttäjätunnukseksi, koska on se vanha jne... Mutta sen salasanakaan ei kelpaa. Kun pyydän uuden salasanan, se lähetetään tähän vanhaan sähköpostiosoitteeseen, jota ei nyt ole olemassakaan, joten en sitä sieltä voi katsoa. Mitä ihmettä voin tehdä, pitääkö tässä odotella, että sopimukset vanhenee, jotta voi siirtyä toisen firman asiakkaaksi?

Tuula Vihavainen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Tuula!

    Minun palveluni käyttäjätunnuksena toimivan sähköpostiosoitteen voit vaihtaa seuraavasti. Kun olet kirjautuneena Minun palveluuni niin valitse Omat tiedot ja sen jälkeen sähköposti-kentän vierestä painike Vaihda. Salasanan saat vaihdettua myös Omat tiedot sivulta samalla tavalla eli valitsemalla Salasana-kentän vierestä vaihda.

    Jos kirjautuminen ei tämän jälkeenkään onnistu normaalisti niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme suoraan puhelimitse että saamme resetoitua tunnukset sitä kautta, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.