Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Käyttöpalvelunne numero

Olen tänään soittanut kuusi kertaa käyttöpaveluunne. Puhelu yhdistyy numeroon ja katkeaa välittömästi. Haluaisin saada tietooni prepaid liittymäni saldon ja voimassaolon. Miten voin saada yhteyden käyttöpalveluunne?

Kommentit

  • Hei! Olethan näppäillyt käyttöpalvelun numeron oikein, eli 0800 412 582? Saldon voit tarkistaa myös lähettämällä viestin SALDO numeroon 14000.

    Homma hoituu myös menemällä puhelimen nettiselaimella mobiilisivulle  m.prepaid.dna.fi. Vielä helpompaa on ladata puhelimeesi DNA Prepaid -mobiilisovellus (iOS, Android, WP), jonka kautta sivuston käyttö on kaikkein yksinkertaisinta ja saat lisäetuja käyttöösi. Mobiilisivustolla voit:

    • tarkistaa liittymäsi puhelinnumeron, saldon, liittymätyypin ja voimassaoloajan
    • ostaa datapaketteja (pl. Rajaton Prepaid)
    • kytkeä turvaominaisuuden
    • tarkastella veloitushistoriaa
    • ladata lataussetelin
    • vaihtaa liittymäsi kielen
    Mobiilisivuston käyttö on maksutonta. Liittymäsi saldo ei kulu, vaikka puhelimesi siirtää dataa ladatakseen m.prepaid.dna.fi -sivun.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos vatauksestanne. Olen käyttänyt oikeaa numeroa. Miten puhelu voisi yhdistyä jos käyttämäni numero on väärä? Kyseenä olevan Prepaid liittymän sim-kortti ei ole puhelimessani eikä se edes sovi nykyiseen puhelimeeni. Ko. sim-kortti laiteessa, jolla ohjaan kesäasuntoni lämmitystä. Kysyisin edelleen miten saan puhelimellani yhteyden käyttöpalveluunne. Voiko sinne olla yhteydessä viestillä?
  • Millä laitteella siis nyt olet soittamassa Käyttöpalveluun? Käyttöpalveluun tulee soittaa sillä laitteella, jossa kyseinen prepaid -liittymän sim-kortti on kiinni.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen todellakin yrittänyt soittaa käyttöpalveluunne nykyisellä puhelimellani, jossa ei ole ko. prepaid liittymä. Voinko mitenkään saada prepaid liittymän saldotietoa ja voimassaolo aikaa ilman liittymän sim-korttia.
  • Valitettavasti saldoa ei ole mahdollista tarkistaa ilman liittymän sim-korttia.

    Jos liittymä on rekisteröity, saldotiedot näkee myös Minun Palvelussa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Voiko prepaid liittymän rekisteröidä ilman liittymän sim-korttia?
  • Ilman sim-korttia onnistuu, mutta liittymän PUK-koodin tarvitset. Tuo löytyy liittymän alkuperäispakkauksesta sim-korttiaihiosta (josta itse sim-kortti on irrotettu)

    Rekisteröinti onnistuu osoitteessa https://www.dna.fi/prepaid-liittymat#rekisteroi
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • miten pystyn poistamaan turva numeron dna prepaid ?
  • miksi kun yritän poistaa turvanumeron niin ei sallittu ?
  • Hei Jaana!

    Turvanumerot tulee itse asettaa tai muuttaa Käyttöpalvelun p.0800 412 582 tai m.prepaid.dna.fi mobiilisivuston kautta, nettisivua tarvitsee käyttää puhelimen omalla mobiilidatalla.

    DNA Turvan muutoksia saa tehdä 2 kuukaudessa: Yksi muutos on numeron lisäys tai numeron poisto. Mikäli siis haluat vaihtaa yhden turvanumeron, tarvitaan tähän kaksi muutosta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Onko numeronsiirto prepaidistä liittymään mahdollista???
  • Moi! Tarkoitatko soitonsiirtoa? Soitonsiirron voi asettaa puhelimen asetuksista, eli onnistuu kyllä.  Rajoituksena ainoastaan, että välillinen soitonsiirto (ei tavoiteta, ei vastaa, varattu) ei ole tuettu Prepaid-liittymän ollessa ulkomailla.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Siis tarkoitan sitä että kun mulla on nyt prepaid ja haluaisin vaihtaa liittymään niin onko mahdollista että mun puhelinnumero olisi sama??
  • Jos kyseinen prepaid-liittymä on rekisteröity eikä laskutusliittymän myymiselle ole mitään estettä niin numeronsiirto on mahdollista. Prepaid-liittymän rekisteröinti onnistuu tarvittaessa täällä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • miten voin tehdä saldokyselyn dna:n normi liittymällä tai siis tuollasella mikä on 18.90e/kk rajattomasti puheluita ja viestei ja rajaton 4g, mutta olen joutunut soittamaan joihinkin numeroihin jotka eivät kuulu noihin ilmaisiin puheluihin, niin haluaisin tarkistaa, että onko sinne tullut jotain ylimäärästä ja onko se ilmaista? siis saldokysely?
  • Hei Antti!

    Laskutusliittymän saldotiedon näet Minun palvelustani maksutta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Terve,
    Huomasin että yöllä 24.11.2019 ei enää mun DNA pre paid liittymän chippi lähetä signaalia mun Nokia 3.2 puhelimeen. Minulla on yksi toinen surffiliittymä jota käytän rinnakkain DNA liittymän kanssa. Asetukset ovat DNA liittymälle puhelut ja SMS ilmoitukset ja sille muulle Dataliikenne.
    Olen yrittänyt käynnistää puhelinta uudelleen mutta DNA kortti vaan ei toimi.

    Harry Rönnberg
  • Moikka Harry! Huomioithan että prepaid liittymät ovat aktiivisena riippuen viimeisimmästä latauspäivästä, eli jos liittymälle ei ole ladattu saldoa on liittymä voinut vanhentua, vanhenemisesta toki lähetetään tekstiviestejä ennen sulkua.

    Sopimusehdoista esim. DNA Super Prepaidin osalta:
    [..] sopimus päättyy 380 vuorokauden kuluttua viimeisimmästä latauksesta, tai jos asiakas ei lataa palvelua kertaakaan sen ostamisen jälkeen, 195 vuorokauden kuluttua liittymän käyttöönotosta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Moi,
    Olen yleensä ladannut mun liittymää noin kahden - kolmen kuukauden välein ja totesin että mun saldo tällä hetkellä on 66€ Prepaid liittymä on toiminut niin hyvin siitä asti kun hankin sen tilapäisratkaisuna ehkä viisi vuotta sitten etten ole viitsinyt hankkia jotain muuta. Olen käyttänyt SIM-korttia ehkä neljässä eri puhelimessa ja se on toiminut hyvin. Mutta nyt joskus alkaen 22 - 24.11. DNA SIM kortti ei antanut signaalia mun Nokia 3.2 kännykässä. Ainoastaan Surffi SIM kortti toimii.
    Terveisin
    Harry Rönnberg
    Harry Rönnberg
  • Olethan siinä tapauksessa yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044, niin tutkitaan tarkemmin liittymän tilannetta. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Moi,
    Minun DNA pre paid liittymän
    puh. numero xxx
    SIM-kortti ei anna yhteys-signaalia
    Olen putsannut ja vaihtanut kortin paikkaa - ei toimi... .
    Olen tarkistanut ettei ole kyse siitä että saldo olisi nollilla.
    Ei siinä on jotain päälle 60€ saldolla.
    Minä käytän pelkästään puhe/tekstiviesti osat tällä kortilla.
    Surffikotti on muu kortti.
    Puhelinpuoli lakkasi toimimasta kait 23.11.2019 koska siltä päivämäärältä löytyy muutama soitto. Sen jälkeen ei mitään.
    Minulla on tilapäisesti Saunalahden pre paid korttti käytössä
    Liittymän numero xxx

    DNA:n SIM kortteja ei kait myydä Ahvenanmaalla?
    Onko mahdollista saada uusi liittymä/SIM-kortti samalla numerolla?
    Voisitteko laskuttaa sen saldosta ja siirtää loput uudelle liittymälle/numerolle?
    Ja mikäli mahdollista lähettää osoitteella:
    Harry Rönnberg
  • Hei Harry!

    Tämä tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten ikävä kyllä tätä kautta emme voi käsitellä asiakastietojasi.

    Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044 tai laittaisitko meille viestiä https://www.dna.fi/yhteystiedot alaosasta löytyvän Lähetä meille viesti -lomakkeen kautta, niin katsotaan liittymän tilannetta tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.