Koronaviruksen vaikutus C Moren tuotteisiin: kestotilaajien hinta 12,95 euroon.
Kaikkien kestotilausten hinta on nyt 12,95 €
Urheilutapahtumien siirtymisten vuoksi olemme laskeneet kaikkien urheilutuotteidemme kestotilaajien hinnan automaattisesti 12,95 euroon. Alennettu hinta aktivoituu seuraavan veloituksen yhteydessä, eikä vaadi sinulta mitään toimia. Alennettu hinta on voimassa kunnes toisin informoimme – eli käytännössä kunnes urheilijat palaavat radoille ja areenoille. Näet tilauksellasi kaikki C Moren sarjat, elokuvat ja dokumentit. Tuomme parhaillaan myös lisäyksiä urheiludokumentti- ja sarjavalikoimaamme. Pyrimme siihen, että viihdyt kotona mahdollisimman hyvin! Pidetään huolta toisistamme. Lue lisää: cmore.fi/asiakaspalvelu
https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Usein_kysytyt_kysymykset/article/Tuote-ja-hintamuutokset-C-Moressa
Miten tämä menee DNA ja varsinkin Digitan asiakkaiden kannalta, kuka edes hoitaa Digitan-pakettien laskutuksen asiakaspalvelun? Niillähän on kauhea kiire, kun ihan kohta pitää maksaa ensikuun kanavapaketit jo ja lasku tuli aikoja sitten normihinnalla, niin tuleeko uusi lasku vai mitä tapahtuu?
Urheilutapahtumien siirtymisten vuoksi olemme laskeneet kaikkien urheilutuotteidemme kestotilaajien hinnan automaattisesti 12,95 euroon. Alennettu hinta aktivoituu seuraavan veloituksen yhteydessä, eikä vaadi sinulta mitään toimia. Alennettu hinta on voimassa kunnes toisin informoimme – eli käytännössä kunnes urheilijat palaavat radoille ja areenoille. Näet tilauksellasi kaikki C Moren sarjat, elokuvat ja dokumentit. Tuomme parhaillaan myös lisäyksiä urheiludokumentti- ja sarjavalikoimaamme. Pyrimme siihen, että viihdyt kotona mahdollisimman hyvin! Pidetään huolta toisistamme. Lue lisää: cmore.fi/asiakaspalvelu
https://www.cmore.fi/asiakaspalvelu/Usein_kysytyt_kysymykset/article/Tuote-ja-hintamuutokset-C-Moressa
Miten tämä menee DNA ja varsinkin Digitan asiakkaiden kannalta, kuka edes hoitaa Digitan-pakettien laskutuksen asiakaspalvelun? Niillähän on kauhea kiire, kun ihan kohta pitää maksaa ensikuun kanavapaketit jo ja lasku tuli aikoja sitten normihinnalla, niin tuleeko uusi lasku vai mitä tapahtuu?
Seuraa viestiä
11
seuraajaa
Maiju: Tämän suhteen kannattaa ottaa yhteys DNA:han, niin he osaavat kertoa tilanteesta heidän tilauksiin liittyen: https://www.dna.fi/yhteystiedot
F1 kauden kisoista jo nyt peruttu 3 ensimmäistä ja tällä hetkellä ensimmäinen kisa on 24.5(jos silloinkaan).
Kaikki palloilulajit ovat jäässä kuukausia.
Dna ilmoittanut Facebook sivuillaan ettei toistaiseksi vaikuta Dna hintoihin .
Tosiaan tilanne on tällä hetkellä se, että meidän kautta tilattujen kanavapakettien kuukausimaksuihin ei ole toistaiseksi tiedossa muutoksia, mutta seuraamme toki tilannetta ja tiedotamme asiasta heti mikäli tämän suhteen tulee muutoksia.
DNA:
"Kuun 20. päivään mennessä tehty irtisanominen tapahtuu kuluvan kuun loppuun, eli 31.3. Hyvin ehtii vielä ensi viikolla mikäli mitään muutoksia paketteihin ei tule :)"
Jäi vaan kysymättä että kun Digita vaatii 22.3 mennessä rahat ensikuun tilauksista (miksi hemmetissä näin aikasin), että miten tuo sitten menee laskutuksen kanssa.
4 vuoden total tilaus kyllä katkeaa, jos ei ensiviikolla tule tietoa ja järkeä näihin DNA:n touhuihin. Mix paketti nousee sitten 3 euroa, mutta melko pieni ero siihen ettei tee mitään ja maksaa turhasta.
Tässä vaiheessa asiakkaiden ei itse tarvitse tehdä tilauksiinsa liittyen mitään toimenpiteitä. Tiedotamme muutoksista sekä netissä että suoraan kanavapakettien tilaajille mahdollisimman pian.
Kiitos kaikille kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä!
Mulle kelpais vaikka paketti tauolle , jatko mikäli kausi jatkuu keväällä tai jatko ensi kauden alusta .
Tai sitten vaikka joku mix paketti tilalle kunnes tilanne on ohi .
"Koronaviruksen aiheuttamat muutokset kanavien urheilusisältöihin
Koronaviruksen maailmanlaajuinen leviäminen vaikuttaa myös joidenkin kanavien urheilusisältöihin.
Tilanne on erittäin valitettava ja poikkeuksellinen. Selvitämme parhaillaan tilanteen vaikutuksia eri kanavien ja kanavapakettien sisältöihin sekä korvaavia ratkaisuja.
Tässä vaiheessa asiakkaiden ei tarvitse tehdä tilauksiinsa liittyen mitään toimenpiteitä. Tiedotamme muutoksista sekä dna.fi-sivuilla että suoraan kanavapakettien tilaajille mahdollisimman pian.
Kiitos kaikille asiakkaille kärsivällisyydestä ja ymmärryksestä!"
Ja toissaalta, eikös se ole Digita joka noista maksukanava paketeista laskuttaa.
Viestin sisältö on kyllä erikoinen, tuon mukaan tuleva ratkaisu on kaikkia tyydyttävä, kun mitään ei tarvi tehdä. Jos ei ollukkaan on jo paripäivää myöhässä ja tarvii kuitenkin tehdä jotain, mutta oletetaan että huomenna tulee asioista lisää tietoa?
https://www.telia.fi/kauppa/tv-ja-viihde/kanavatiedote-korona
Vaihtoehtona on toki myös laittaa kanavapaketti tauolle kunnes esim. urheilusisältöjen kohtalo tarkemmin selviää. Tauolle voi siis laittaa toistaiseksi voimassa olevan kanavapakettituotteen ja helpoiten tämä onnistuu lomakkeen kautta osoitteessa https://www.dna.fi/tv-palvelun-muuttaminen. Myös muutokset kanavapaketteihin onnistuvat lomakkeella. Irtisanominen tulee kuitenkin hoitaa asiakaspalvelun kautta.
Ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme otathan huomioon että asiakaspalvelu on juuri nyt ruuhkautunut, pyrimme hoitamaan kaikki yhteydenotot mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta. Aiheesta löytyy tiedote sivuiltamme https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=454&scrollTo=hc1WEqJjEkTA.
Ei kait se oli mikään ihme ole jos asiakaspalvelu on ruuhkautunut, kun:
Ihan oikeasti tuolla linkissä on joku lomake, jonka perusteella DNA ottaa yhteyttä asiakkaaseen, ei voi olla noin vaikeaa tehdä yhtä muutosta, tulkaa nyt helvetti tähän päivään...
Tai
Palvelun irtisanominen kohdassa (minunpalvelussa), tulee teksti että irtisanoo sitä kautta kaikki kanavapaketit ja TV-kortin ym, tietenkin tekee mieli jo painaa sitä nappia, kun ei onnistu vain yhden paketin lopetus. Käsittämätöntä touhua...
Lisäksi DNA haluaa oikein väkisin ruuhkauttaa asiakaspalvelunsa, kun mihinkään kysymyksiin ei voi vastata muuten kuin "soita asiakaspalveluun", samasta asiasta sitten soittaa teille 1000 ihmistä, kun ei voi kertoa vaikka tänne miten joku asia on. (Silloin soitaisi enää 950 kädetöntä ihmistä, jotka ei osaa tietoa etsiä mistään.. 😀 )
Huhtikuun laskun eräpäivä on 22.3. (ihmettelen kyllä miksi etukäteen)
Vai maksanko vain mix4 osuuden.
Voisko joku Dna:lta vastata viim. huomisen aikana
https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=456&scrollTo=hc1WEqJjEkTA
Tämä tiedote koskee vain DNA:n kanavapakettiasiakkaita, jotka vastaanottavat kanavia DNA:n kaapeliverkossa, laajakaistan yli DNA TV Hubilla tai DNA TV -sovelluksella.
Eli jos ei leffat ja sarjat kiinnosta niin maksaa ton verran tyhjästä , no tuli tosiaan irtisanottua jo ja täytyy hankkia elämä & lopettaa tämä valittaminen 😃
EIKÖ TULE ANTENNIVERKON ASIAKKAILLE MITÄÄN KOMPENSAATIOTA
@JJJ niin hyvin sanottu, että oli pakko lainata
Jahka tämä revohka on ohi, täytyy hankkia kanavat muualta.
DNA hoitaa vielä nykyisen kanavapaketti laskutuksen.
"Toistaiseksi voimassa oleva sopimus Asiakas saa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen yhden (1) kuukauden irtisanomisaikaa noudattaen."
(Mihin on muuten hävinnyt mahdollisuus lihavoida tai mutuen muokata tekstiä täältä palstalta?)
Ton mukaan se irtisanominen menee sinne Huhtikuun loppuun nyt tehtynä, kuten moni oli saanut tietoa jossain toisessa ketjussa, eikä suinkaan Huhtikuunosalta muutos vaikuta. Voiko taas epäselvempää paskaa olla tämä touhu.
Huomenna pakko sanoa irti kanavapaketit, jos ei tule muutosta, en rupea odottelemaan Toukokuuhun asti, jos tollasia päivämääriä kerta annetaan ja sopimukset tulee päättymään joskus kuukausien päästä mukamas.
Eihän tämä hidas sopiminen kanavapaketeista ole DNA:n vika vaan Digitan, mutta koska olette ottaneet sen asiakaspalvelun ja laskutuksenasiakaspalvelun hoitoonne ansaitsette kaikken paskan niskaanne tästäkin asiasta.
Tässä kuussa 20 pvä on sunnuntai, joten ajanevat laskut jo 18 pvä.
Digitan laskutuskäytännöstä en tiedä.
https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=456&scrollTo=hc1WEqJjEkTA
"Vaihtoehtona on toki myös laittaa kanavapaketti tauolle kunnes esim. urheilusisältöjen kohtalo tarkemmin selviää. Tauolle voi siis laittaa toistaiseksi voimassa olevan kanavapakettituotteen ja helpoiten tämä onnistuu lomakkeen kautta osoitteessa https://www.dna.fi/tv-palvelun-muuttaminen. Myös muutokset kanavapaketteihin onnistuvat lomakkeella. Irtisanominen tulee kuitenkin hoitaa asiakaspalvelun kautta."
Soitin aspaan, oli aika yksoikonen palvelija, kyselin maksukanava paketeista: laskutus ja tauotus, jankkas vaan, ehkä Digita hoitaa joskus.
Ja tulos oli tämä:
Ei voi laittaa antennipaketteja tauolle, ainoa keino jos ei halua tyhjästä maksaa on irtisanominen.
Mutta jos takaisin haluaa maksaa uuden hinnan (alennukset pois) ja alkaa uusi 2 vuoden määräaika.
ps. kaiken huipuksi yhdisti myyntipalveluun, kun kysyin teknistä apua. (Edge / ChromeCast, josta toisaalla)
Myyntipalvelun naishenkilö oli oikein auttavainen, kiitos siitä.
Ja jos sanoo irti Maanantaina (23.3), Niin sitenkö irtisanominen menee muka 31.5 asti, eli sinne asti joutuu maksamaan? Kyllä se nyt vaan pitäisi olla niin että siitä päivästä kun irtisominen tapahtuu on 1kk eteenpäin (järjetön aika, mutta itsehän olen sopimuksen tehnyt, lukematta tarkemmin.) Laskutuspäivät nyt ei ole millään tavalla asiakkaan kannalta merkittäviä että niihin voisi mitenkään vedota.
Cmorelta esim alkoi tämä alennus 16.3, mutta DNA/Digita ei osa sitä hetilaittaa voimaan, kun pitää rahastaa ensiksi täysikuukausi, toivottavasti sitten lopussakin tulee täysikuukausi lisää halvalla, mutta veikkaan että tulee kuukauden vähemmän kun muilla.
Esimerkki oikeasta palvelusta:
Tilaan nyt 19.3 klo:13.21 netistä Maxivisionilta kuukauden Cmoren paketin, maksan sen ja se toimii heti kun boxin käynnistää ja loppuu kuukaudenpäästä 19.4 klo:13.21 (Jos en halua maksaa enää seuraavaa kuukautta)
Kanavapakettien urheilusisältö ja laskutus palaavat ennalleen... ...siirrytään normaaleihin tilaushintoihin 1.7.2020 alkaen.
https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=466&scrollTo=7rpuwouWTpQC&returnUrl=https%3A%2F%2Fcorporate.dna.fi%2Fuutishuone%3FscrollTo%3D7rpuwouWTpQC
Viesti viittaa johonkin hinnan korotukseen, mutta sellaista ei kait ole tiedossa, en ole asiaa tarkistanut vieläkään, kun ei siihen vastattu.
No samapa tuo.
https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=456&scrollTo=hc1WEqJjEkTA