Toimenpiteet DNA Kaupoissa koronaviruksen ehkäisemiseksi
Haluamme ehkäistä omalla toiminnallamme koronaviruksen leviämisen ja tarjota asiakkaillemme sekä työntekijöillemme mahdollisimman turvallisen ympäristön. Tämän vuoksi olemme tehneet toimenpiteitä DNA Kaupoissa.
● Esittelylaitteet on otettu pois käytöstä. Laitteita esitellään asiakkaan pyynnöstä. Jokainen testilaite puhdistetaan huolellisesti ennen ja jälkeen käsittelyn.
● Maksupäätteet ja allekirjoitustabletit puhdistetaan jokaisen käytön jälkeen.
● Vuoronumerolaitteet ja kahvipisteet on suljettu.
● Henkilökuntamme on ohjeistettu huolehtimaan omasta hygieniastaan erityisen tarkasti.
● Puhdistamme kaikkia pintoja säännöllisesti päivän aikana.
DNA Kaupat palvelevat normaalisti. Toistaiseksi käytössä on ainoastaan korttimaksu. Seuraamme ohjeistuksia jatkuvasti ja teemme lisätoimenpiteitä tarvittaessa.
● Esittelylaitteet on otettu pois käytöstä. Laitteita esitellään asiakkaan pyynnöstä. Jokainen testilaite puhdistetaan huolellisesti ennen ja jälkeen käsittelyn.
● Maksupäätteet ja allekirjoitustabletit puhdistetaan jokaisen käytön jälkeen.
● Vuoronumerolaitteet ja kahvipisteet on suljettu.
● Henkilökuntamme on ohjeistettu huolehtimaan omasta hygieniastaan erityisen tarkasti.
● Puhdistamme kaikkia pintoja säännöllisesti päivän aikana.
DNA Kaupat palvelevat normaalisti. Toistaiseksi käytössä on ainoastaan korttimaksu. Seuraamme ohjeistuksia jatkuvasti ja teemme lisätoimenpiteitä tarvittaessa.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Kysymykseni on, miten etenen saadakseni asian järjestykseen,( eli uuden SIM-kortin), koska minun on minimoitava käyntini kauppakeksuksisa. Puhelimitse tuntuu olevan mahdoton saada yhteyttä asiakaspalveluunne.
Ikävä kuulla, että puhelimen kanssa on ollut ongelmia! Uusi kortti voidaan tarvittaessa lähettää asiakaspalvelumme kautta. Puhelinpalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, pahoittelut siitä! Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
Kaikki lahjakortit/etusetelit eivät käy maksuvälineenä kuin DNA Kaupoissa. Lahjakortissa on tarkemmin kerrottu ehdot sen käyttämiseen. Jos kortti on vaarassa umpeutua etkä pääse sitä poikkeustilanteen vuoksi liikkeeseen käyttämään niin kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voidaan katsoa tilanteeseen paras ratkaisu, kiitos!
https://www.dna.fi/yhteystiedot