Kotimokkulan huonoa nettiyhteyttä
Miksi kotimokkulaan kiinteästi yhdistetty TV alkanut pikselöidä ja palikoida esim YLE-areenan katselua? joka toinen päivä aivan mahdotonta. Ilman nettiyhteyttä ei mitään ongelmaa TV:ssä. Mokkula toiminut jo vuoden ihan moitteetta, mistä muutos?
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Jos yhteyden kanssa on ongelmia niin kannattaa aluksia katsoa ohjeet sivuiltamme https://www.dna.fi/tuki-netti. Mikäli ongelmat netin kanssa kuitenkin jatkuvat niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään ongelmaa tarkemmin asiakastietojen kanssa ja saadaan yhteys toimimaan niin kuin pitääkin, kiitos.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna.