Siirry uusimpaan kommenttiin

Kuinka saan käytettyä sisään rakennettua chromecastiä

Hei,
Kuinka ja mistä löytyy tuo mystinen sisäänrakennettu crhomecast? Alkuperäistä osaan käyttää ja kun valitsen tabletilta seb minne haluan peilata (eli hubin chromecastiin, ei oikeaan joka myös löytyy) mutta mitään ei televisiossa tapahdu? Pitääkö olla jokin tietty ikkuna auki? Mitään ei tapahdu vaikka siinä olisi ns chromecast sisääntulon ikkunan "näytönsäästäjä" (tarkoitan sitä jossa näkyy kello ja kuvat vaihtuu). Missä ongelma? Kokeiltu useita eri ohjelmia (disney+, viaplay, netflix jne.). Tiedän, että nämä löytyy sisään rakennettuna, mutta esim. viaplay pitää aina aukaista myös jollain koodilla kännykän verkkoselaimen kautta. Ja päivityksen jälkeen näitä ei enää löydy menu valikosta, vaan pitää mennä tonne missä kaikki sovellukset 🙁 ainoastaan esim. Viaplayn saisi siihen, jos tilaisin sen uudelleen. Mikä tyhmää, kunnse on jo teidän kautta. Toki mielellään myös lopettaisin sen, kuinka se onnistuu?

Kommentit

  • Hubin cast toimii samallailla, kun tavallinenkin chromecast (teoriassa). Ei tarvi olla valittu mitään, kunhan hubi on käynnissä (se on sitä myös standby-tilassa). Jos ei toimi ollenkaan, niin poista "chromecast build-in" sovelluksen tiedot ja välimuisti, niin pitäisi ruveta toimimaan taas.
    JJJ
  • History2 HD kanava valikoimiin, kiitos.
    Jore
  • Hei Noora!

    Ohjeita hubin käyttöön löytyy kattavasti sivuiltamme https://www.dna.fi/tuki-dnatv-ja-hubi-ominaisuudet-ja-kayttaminen. Castaus toimii hubilla tosiaan samaan tapaan kuin Chromecastilla muutenkin, varmista siis vain että hubi ja laite jolta olet peilaamassa ovat yhdistettyinä samaan nettiin.

    Jos et enää löydä päivityksen jälkeen Viihdekirjastoja DNA TV:n menu-valikon takaa ja olet antenniverkon asiakas niin sinun olisi pitänyt saada ohjeet palveluiden käyttöön sähköpostilla viikko-kaksi sitten. Kannattaa tarkistaa ettei tämä viesti ole mennyt esim. roskapostikansioon.

    Jos haluat tehdä muutoksia palveluihin tai et saa jotain ominaisuutta toimimaan niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilannetta tarkemmin sitä kautta asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.