Kyllä kanssanne on hankalaa !!!

Olen joutunut soittamaan teille useasti, koska laskutus ei ole ajan tasalla. Lasku on tullut e-laskuna, vaikka niin ei ole sovittu. Soitin pankkiini, koska aamulla teiltä niin kehotettiin. Pankki poisti e-laskutus mahdollisuuden ja pyysivät ottamaan teihin yhteyttä, miten laskutus nyt teiltä päin hoidetaan. Koska olen teihin ollut yhteydessä useasti samasta asiasta, olen kokenut yhteydenoton hankalaksi pitkine jonotusaikoineen pyydän teitä ottamaan yhteyttä minuun, mieluummin heti !
Helga Räsänen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Helga!

    Vain sinä voit kytkeä E-laskutuksen päälle omasta verkkopankistasi, emme siis tätä pysty puolestasi kytkemään tai poistamaan. Kun olet poistanut E-laskutuksen verkkopankista, tulevat laskut oletuksena jatkossa sinulle sähköpostiin.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Paperilasku maksaa, siksi minun DNA-lasku tulee e-laskuna S-pankkiin.

    Minä odotan DNA:n laskua tänään ja maksan saman tien pois. On edullinen ja hyvä liittymä. Maksan heti kun lasku tulee e-laskuna. En käyttäisi paperilaskua.

    Miksi et halua käyttää e-laskua, onko siinä jotain vaikeuksia.

    Miten tekstiviesti- tai sähköpostilasku on parempi ? Joudut joka tapauksessa menemään pankkiin sivuille / applikaatioon. Minulla ainakin tulee sähköpostiin tieto uudesta DNA-elaskusta pankista. On toiminut jo vuosia DNA Asiakkaana.
    Asiakas 1M
  • Sepä se, kun ei tule minkään valtakunnan ilmoitusta... Puhelinlaskusta kyllä tulee, sekä sähköpostiin että puhelimeen, mutta e-laskusta ei...
    Helga Räsänen
  • E-laskuilla on myös verkkopankista riippuen erillinen ilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostilla mutta pankki voi veloittaa erikseen tästä palvelusta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mistä ihmeestä löytyy tieto, kuinka sopimukset irtisanotaan?
    Hilkka Miettinen
  • Kaikki asiakkuuttasi koskevat asiat hoituvat asiakaspalvelumme kautta.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Minuakin ihmetyttää, että lasku tulee sähköpostiin ilman mitään ohjeita siitä, miten sen saa e-laskuksi tai paperille. Surkeaa palvelua.
    Nimi
  • Moi! E-laskusopimus tehdään aina omassa verkkopankissa. Tarkemmat ohjeet löydät osoitteesta www.dna.fi/elasku.

    Mikäli tahdot paperilaskun (2,90e/kk), voidaan se vaihtaa käyttöösi kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 tai OmaDNA -sovelluksen kautta (iOS ja Android)
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei. Olen tilannut e-laskun ja en halua siitä mitään viestiä. Osaan kyllä käydä tarkistamassa ja hyväksymässä laskut ilman teiltä tullutta sähköpostia. Onko tämä mahdollista vai onko yhtä hankalaa kuin muutenkin DNA:n kanssa asioiminen?

    Esko Koivisto
  • Meinasin katella poistotarjouksia Heinolan myymälästä,eipä ole näköjään Suomalaisille tarkoitettu tämä sivu kielestä päätellen...
    kari pennanen
  • "Hei. Olen tilannut e-laskun ja en halua siitä mitään viestiä. Osaan kyllä käydä tarkistamassa ja hyväksymässä laskut ilman teiltä tullutta sähköpostia. Onko tämä mahdollista vai onko yhtä hankalaa kuin muutenkin DNA:n kanssa asioiminen?"
    DNA Minun palvelustani laskutusasetukset, e-lasku, ei tekstiviestiä.
    Asiakas 1M
  • Mitenkähän tuonne oma palveluun on mahdollista päästä. Olen yrittänyt ja päässyt niin pitkälle että kysytään tunnistekoodia. Mikä se on ja mistä sen saa kun olen saanut sieltä viestin että on lähetetty sähköpostiini. Mutta ei ole tullut vaikka olen odottanut tunteja!
    Helena Sandvik

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.