Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Laajakaistan irtisanominen omilta sivuilta

En saa laajakaistaa irtisanottua omilla sivuillani. Vaan joudun ottamaan aspiin yhteyden . Tässä on taas joku jekku takana: myyjät yrittää houkutella etten peruisi ja mahd.yrittää myydä jotain lisää.
Elisalla saa itse irtisanottua tilauksensa.

Kommentit

  • Hei!

    Tilauksien irtisanomista ei tosiaan ole tällä hetkellä mahdollista tehdä itse. Minun palvelustani löytyy kuitenkin yhteydenottolomake jonka kautta irtisanomisen voi hoitaa tai vaihtoehtoisesti asia hoituu Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Voit myös olla puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluumme tai asioida paikan päällä DNA Kaupassa.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • CHAT ei ole nykyään toiminnassa vaikka luvataan klo 21:00 asti. Nyt on kello n. 19 ma 19.4.21
  • Hei Juha!

    Sovelluksen viesteihin vastailemme arkisin klo 8-20 välillä, mutta viestin voit jättää milloin vain. Palaamme asiaan mahdollisimman pian!

    Nettisivujemme chatissa ollaan paikalla arkisin klo 21 asti ja lauantaisin klo 16.30 asti. Mikäli chatissa on kovasti ruuhkaa, niin se ei välttämättä silloin ole saatavilla.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei. Muutan 27.5. (xxx) Miian luokse. Nyt meillä on kaksi määräaikaista nettiliittymää taloudessa. Onko näin muuttotapauksessa mahdollista irtisanoa Miian liittymä?

    edit. Poistettu osoite- ja sukunimitiedot / DNA Ida T
  • Hei! Ethän julkaise tänne julkiselle Tukifoorumille osoitetietoja, kiitos.

    Muutto on peruste määräaikaisen sopimuksen ennenaikaiselle irtisanomiselle, jos kyse on kiinteästä laajakaistasta, eikä 4G -yhteydestä joka ei ole sidottu mihinkään tiettyyn osoitteeseen.
    Jos nykyisen osoitteesi netti on tarve irtisanoa, olethan asiakaspalveluumme yhteydessä asian hoitamiseksi, kiitos.

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Voisitteko lisätä tämän toiminnallisuuden? Myös yhteydenottolomakkeen viestit tuntuvat katoavan tyhjyyteen ja juuri huomasin liittymän olleen käytössä jo melkein kaksi viikkoa pyydetyn irtisanomisajan jälkeen. Ruuhkainen puhelinpalvelu tai teknisesti luokaton chat ei ole vaihtoehto.
  • En ymmärrä, miksi sopimuksen voi tehdä netissä, mutta sitä ei voi irtisanoa edes silloin, kun määräaikainen sopimus on päättymässä, ja asiakas on tullut siihen tulokseen, että kiitti mulle riitti. Ei tunnu reilulta hommalta ollenkaan.

  • Tämä on sama asia kun yrittää tehdä lehtitilauksien perumisia. Tilauksen voit tehdä netin kautta helposti, mutta se peruuttaminen...

    Minustakin tämä on todella huonoa palvelua 🙁
     
    Tässä olisi kehitys ehdotus DNA:lle tai siis tämähän on tarkoituksella tehty hankalaksi. Kertoo aika paljon yrityksestä.
  • Miten toimitaan, jos perikunta lopettaa kuolinpesän sopimuksen?
  • Miten irtisanotaan kuolinpesän sopimus?
  • Hei JJ!

    Asian hoitaminen onnistuu puhelimitse asiakaspalvelun kautta. Sivulla https://www.dna.fi/yhteystiedot voit myös varata soittoajan.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Tilauksen irtisanominen omilta sivuilta ei ole edelleenkään mahdollista. Kilpailijoilta tämä mahdollisuus on löytynyt jo kauan. Tässä olisi kyllä DNA:lla palvelun parantamisen paikka. Muuten on ollut todella hyvää palvelua.
    Irtisanoja
  • Samaa mieltä Irtisanojan kanssa. Valitetaan ettei muka ehditä vastaamaan viesteihin tai sähköposteihin työtaistelun vuoksi, mutta aikaa löytyy kuitenkin hoitaa näitä turhia puheluita jotka voisi yhtä hyvin korvata yhdellä lomakkeella omien tietojen kautta. Ja kaiken lisäksi lasku tästä järjettömyydestä jää asiakkaan maksettavaksi😄
    Ei v*tuta
  • Eikö nettiliittymän irtisanominen ole siis millään tavalla mahdollista nyt? Yritin laittaa chattia, mutta lakon vuoksi tuli vain ilmoitus, että asiakaspalvelija sulki keskustelun, ja puhelinkin näyttää palvelevan vain rajatusti. Harmittaa, jos on pakko maksaa turhaan palveluista, joita ei käytä.
    köyhä opiskelija
  • Olen muuttamassa nykyisestä asunnosta pois, käytössä ollut onneksi vain ilmainen taloyhtiön laajakaista. Lienee jätän sen vaan sitten irtisanomatta, kun se ei ole tällä hetkellä mahdollista mitenkään?

    Hankalaa, ettei voi itse irtisanoa, kun kuitenkin sopimuksen voi helposti tehdä itse netissä. Mutta tietääpähän nyt että uuteen asuntoon nettiliittymät tulee sitten muualta.
    Jaska
  • Ei todellakaan onnistu yhden tarpeettoman liittymän irtisanominen netissä. Surkeaa toimintaa DNA. Pitää siis siirtää kaikki liittymät kilpailijalle ja joko  samalla pyytää heitä irtisanomaan tuo yksi tarpeeton liittymä tai sitten irtisanoa tarpeeton liittymä sen siirron jälkeen  kilpailijan nettisivuilla. Siellä onnistuu irtisanominen ja palveluakin ihan toista luokkaa.


    Kohta entinen asiakas
  • Täysin luokatonta palvelua DNA:lta. Nettisivuilla valehdellaan, että mobiililiittymän saisi irtisanottua omilla sivuilla. Ei pidä paikkaansa. Muutettua saa tai väliaikaisesti saa pistettyä tauolle, mutta maksut juoksee. Kukaan ei vastaa asiakaspalvelusta vaikka sinne kokeilee yrittää soittaa jo kolmatta päivää ja työtaistelun takia tässä asiassa ei ehkä edes palvella. Miten voi olla mahdollista että toistaiseksi voimassa olevaa liittymää ei saa irtisanottua??? Tämän täytyy olla laitonta. Huomenna lähtee todella kiukkuinen puhelu kuluttaja-asiamiehelle. En enää ikinä osta mitään DNA:lta.
    Luokatonta
  • Liittymää ei tosiaan voi netistä irtisanoa. Minulla ja monilla muilla on nyt tämä ongelma, että puhelimesta ei saa ketään kiinni ja tarpeetonta sopimusta ei saa mitenkään irtisanottua. Kyllä tämä on laitonta touhua.
    Huijattu
  • Nyt DNA:n kannattaisi laittaa tämä asia kuntoon ennen kuin menettää asiakkaita. Moni joka ei saa helposti irtisanottua liittymäänsä, ei varmaan mielellään enää takasin tule kun irtisanomisen lopulta saa tehtyä. Tilanne on harmittava, mutta täysin DNA:n omituisen irtisanomispolitiikan aiheuttama.

    Pidän itse tätä ikävänä, kun muuten DNA:lla on palvelu pelannut todella hyvin.
    Irtisanoja
  • Pitääkö alkaa riiitauttamaan laskuja kun tätä roskaa ei saa irtisanottua ”työtaistelun” takia
    Gfna
  • Liittymän irtisanominen on todella hankalaa. Asiakaspalvelu on täynnä, Chat on pois käytöstä ruuhkan takia, ainoa mahdollisuus on mennä paikalle DNA-myymälään. Tähän asti olen ollut tyytyväinen liittymään, mutta nyt ilmi tulleen irtisanomisen hankaluuden takia taidan jatkossa välttää DNA:ta.
    Akseli
  • MIten saada sopimus lopetettua, kun ei omista mitään tunnuksia DNA minun palveluun?
    Nora
  • Hei Nora!

    Näppärimmin palveluiden irtisanominen hoituu soittamalla asiakaspalveluun numeroon 044 144 044 tai laittamalla meille viestiä chatissa.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Ei todellakaan onnistu - peruin liittymäni ulkomaille muuttaessa, en saanut laskua uuteen osoitteeseen ja soittelin perään ja minulle ilmoitettiin että asia on jo siirretty perintään (2 viikkoa myöhemmin!!) ja seuraavaksi sitten saapui kirje KÄRÄJÄOIKEUDESTA. En voisi millään suositella kyseisen firman palvelua kellekään --- EIKÄ TODELLAKAAN KANNATA LUOTTAA HEIHIN KUN SANOVAT ETTÄ LÄHETTÄVÄT SINULLE VIIMEISEN LASKUN!  0 Tähteä. Laskutuksen ja asiakaspalvelun yhteistyö ei ainakaan toimi.  Ja firma ei selkeästi ole ostanut osoitteenmuutostietoja, eli kun teet virallisen osoitteen muutoksen, asialliset firmat kuten pankit saavat uuden osoitteen ja roskafirmat (kuten tämä) sanovat vain sitten että se on asiakkaan (siis entisen asiakkaan!) vastuulla. --- pysykää kaukana!
    Maija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.