Lähetetty e-lasku kohdistuu väärälle tilille
Tili(numero), jolle lähetätte kännykkälaskun, on käyttämätön (jätetty voimaan kaiken varalta) ja jolla ei ole vuosikausiin ollut saldoa. Siksi lähettämänne laskut hylkääntyvät ja minun pitää vaivalloisesti muuttaa ne käsityönä maksettavaksi saldolliselta tililtä. Pyydän sen tähden teitä ystävällisesti korjaamaan tilinumerovirheen eli tämä harhailija pitäisi tulla samalle tilille kuin teiltä tulevat kaksi muutakin laskua.
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Mikäli olet tilannut e-laskun epähuomiossa väärälle tilille tai vanha tili, jolle e-lasku on tilattu ei ole enää voimassa, tulisi sinun poistaa tuo vanha e-laskuvaltuutus ja tilata e-lasku uudelleen oikealle tilille. E-laskun hallinointi onnistuu oman verkkopankkisi kautta ja meidän puoleltamme ei näitä tilitietoja ikävä kyllä ole mahdollista muuttaa.
Olen Elena Telkinen. Minulla ongelma, kaikki laskut olivat maksettu vääriin viitenumeroon. Valitettavasti en huomannut, että viitenumerot ovat erillaiset. Onko mahdollista korjata sen? Kiitos etukäteen.
YT, Elena
Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme niin pääsemme tarkastamaan ovatko suoritukset kohdistuneet oikein ja tarvittaessa korjaamaan nämä.