Siirry uusimpaan kommenttiin

Lähetetty e-lasku kohdistuu väärälle tilille

Tili(numero), jolle lähetätte kännykkälaskun, on käyttämätön (jätetty voimaan kaiken varalta) ja jolla ei ole vuosikausiin ollut saldoa. Siksi lähettämänne laskut hylkääntyvät ja minun pitää vaivalloisesti muuttaa ne käsityönä maksettavaksi saldolliselta tililtä. Pyydän sen tähden teitä ystävällisesti korjaamaan tilinumerovirheen eli tämä harhailija pitäisi tulla samalle tilille kuin teiltä tulevat kaksi muutakin laskua.

Kommentit

  • Hei Risto!

    Mikäli olet tilannut e-laskun epähuomiossa väärälle tilille tai vanha tili, jolle e-lasku on tilattu ei ole enää voimassa, tulisi sinun poistaa tuo vanha e-laskuvaltuutus ja tilata e-lasku uudelleen oikealle tilille. E-laskun hallinointi onnistuu oman verkkopankkisi kautta ja meidän puoleltamme ei näitä tilitietoja ikävä kyllä ole mahdollista muuttaa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,
    Olen Elena Telkinen. Minulla ongelma, kaikki laskut olivat maksettu vääriin viitenumeroon. Valitettavasti en huomannut, että viitenumerot ovat erillaiset. Onko mahdollista korjata sen? Kiitos etukäteen.

    YT, Elena
    Elena
  • Hei Elena!

    Otatko yhteyttä asiakaspalveluumme niin pääsemme tarkastamaan ovatko suoritukset kohdistuneet oikein ja tarvittaessa korjaamaan nämä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.