Siirry uusimpaan kommenttiin

Lähetys nykii muuten paitsi fullscreen-tilassa

Eli jos katson Maxin lähetystä pienemmässä kuin fullscreen-tilassa tietokoneella niin kuva nykii erittäin häiritsevästi, ero fullscreen-tilan katsottavuuteen on huomattava. Ihan kuin framerate tippuisi reilusti silloin kun katsoo pienemmässä ikkunassa. Tilanne vähän parantunut tässä puolen tunnin aikana mitä nyt katsonut mutta ongelma ei siis ole hävinnyt.

Tämä todellakin haittaa palvelun käytettävyyttä koska silloin harvoin kun satun katsomaan jotain koneen kautta niin en koskaan katso vain sitä vaan se on aina jaetussa ikkunassa, tälläkin hetkellä se on 1/4 koossa koska samaan aikaan auki 1 foorumi ja 1 toinen sivu, kummassakaan ei ole mitään animaatioita eikä mainoksia. Ja ongelma ilmenee vaikka mitään muuta ei edes olisi auki, se riittää että palvelua katsoo pienemmässä ikkunassa.

Verkosta ei homma ole kiinni, minulla on teidän 200M kaapelinetti ja mikään muu ei töki. Onko uudistusta tehtäessä keskitytty taas liikaa silmäkarkkiin eikä muistettu tarkistaa kaikkia toimintaskenaarioita?

Kommentit

  • Katoitko Cmoresta vai DNA TV:llä?

    DNA TV tekee tuota joka lähetyksessä ainakin. Selitys tälle olisi mukava saada.

    Cmoren sivuilta katselen tässä rinnakkaislähetystä (4 kuvaa samaan aikaan), eikä tökkimistä ole.
    JJJ
  • DNA TVn kautta, ei ole CMore tunnuksia
    Mika S.
  • Ilmeisesti siis joku vanha max tilaus, kun tunnukset muuten sisältyy tilaukseen kyllä.

    Mutta tosiaan DNA TV:ssä on tuo mainitsemasi ongelma. Tähänkään tuskin mitään vastausta tai korjausta saadaa koskaan...
    JJJ
  • Joo vanha Max tilaus josta en kovin helpolla luovu koska en tarvitse pakettia kuin F1 takia ja tuo riittää sen perusseuraamiseen 😉
    Mika S.
  • Taidanpa tehdä virallisen vikailmoituksen koska kyse on nimenomaan koko palvelua koskevasta viasta.
    Mika S.
  • @Mika S.
    Eiköhän se olisi tehokkainta soittaa tällaisissa tilanteissa DNA:n vikapäivystynumeroon 0800 300 500?

    A-P
  • Tämä on ollut aina tuossa Uudessa DNA TV:ssä. En tiedä eikö muka DNA ole sitä huomannut vai eikö taas vaan kiinnosta...
    JJJ
  • Tähänkin voisi se asiakaspalvelija sieltä vastata "että asia tiedossa, tutkitaan" tai "laitetaan selvitykseen" mutta oikeasti jos tähän jotain vastataan, se kuuluu "ei ole mitään yleistä vikaa tiedossa" no vian havaitsemiseen riittää kun kokeilee sitä DNA TV:tä tietokoneella ja ottaa silmän käteen samalla.
    JJJ
  • @A-P No ei se ole ihan samanlainen juttu kuin se että netti tai liittymä ei toimis joten koitetaan ensin näin. Ajattelen vähän sitäkin etten vie sellaisilta slottia jonossa joilla on noihin liittyvä akuutti ongelma.
    Mika S.
  • @Mika S.
    Ihan vika kuin vika. Jopa EPG:ssä olevista ohjelmavirheistä ja puutteista on pyydetty soittamaan vikapäivystykseen.
    A-P
  • @A-P Ok, pidetään mielessä 😀
    Mika S.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.