Lakko?
Asiakaspalvelun puhelinvastaaja kertoo että olette lakossa. Kauanko tämä arviolta jatkuu?
Seuraa viestiä
31
seuraajaa
Ict-alan lakko alkoi maanantain 25.4.2022 kello 6.00 ja päättyi sunnuntaina 8.5.2022 kello 23.59. Seuraava työtaistelu on 9.5.2022 – 22.5.2022.
Pro on ilmoittanut uudesta lakosta, joka toteutetaan ajalla 23.5 –5.6.2022., jos ratkaisua ei sitä ennen saavuteta.
Asiasta laitoin sähköpostia jo ennen lakkoa ja mitään ei ole vastattu,sitten tuli teidän lakko päälle ja maksumuistutuksia tulee joissa uhataan sulkea liittymä. Mielestäni tämmöiset asiat pitäisi saada hoidetuksi.
Voit kokeilla olla yhteydessä tuohon numeron 0800 300 500 ja tiedustella saisivatko hoidettua asian sitä kautta.
minulle joku tyyppi DNA:lta myi uutta liittymäsopimusta/sopimusmuutosta, kun otin yhteytä kaapelimodeemiongelmassa. Sain sen seurauksena tilausvahvistuksen uusila ehdoilla. Nyt kuitenkin sain laskun vanhojen ehtojen mukaisesti. Sotku pitäisi selvittää jonkun järkevän ihmisen kanssa (ei se, joka sopimusta myi/muutti). Olen yrittänyt soittaa moneen eri numeroon ilman vastausta. Omilta sivuiltani en löydö mitään s-postia tms yhteydenottokanavaa. Tuntuu typerältä hoitaa yksityistä asiaa yleisellä kanavalla. Tämä sotku alkoi jo lähes kuukausi sitten eli juuri ennen lakkoa. Kahden viikon normaali valitus/peruutusaikakin on jo ohi. Eli mitäs tehdään? Odotellaan ja ihmetellään pääsevätkö liitot sopuun?
Jos tämä ei selvennä tilannetta, ja lasku on ajalta jolloin uuden hinnan piti olla jo voimassa, kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä lakon päätyttyä.
eli tuonne vaan meiliä.
"Hyvä asiakkaamme. Työtaistelun vuoksi emme pysty vastaanottamaan tai käsittele sähköposteja lainkaan. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa."
Just...
Mitäköhän seuraavaksi?
Mennyt täysin pisteet operaattorilta joka ei saa edes omaa aspaansa pidettyä työkykyisenä vaan pitää lakkoilla kuukausitolkulla putkeen.
Haluan irtisanoa määräaikaisen sopimuksen modeemiin, joka päättyy 8.6. Riittääkö kirjallinen ilmoitus omien sivujen kautta ja asiakaspalvelijat käsittelevät sen sitten kun lakko loppuu? En tiedä miten muuten pitäisi menetellä, kun omien sivujen kautta ei pysty irtisanomaan.
Juuri näin, yhteys irtisanotaan sen päivän mukaan kun irtisanomisilmoitus on jätetty, vaikka se hoidettaisiinkin viiveellä.
Vikatilanteissa maksuton vikanumero 0800 300 500 palvelee normaalisti, olethan sinne yhteydessä viipymättä jotta pääsemme selvittämään asiaa, kiitos.
Mulle on tullut maksumuistutus laskusta, joka on jo maksettu. Työtaistelun vuoksi asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Sähköpostiviestiä olen laittanut jo myös. Lakon aikana täytyy miettiä, miten nää asiat sitten saisi hoitaa...
Mikäli lasku on maksettu, voit jättää muistutuksen huomiotta.
Olen yrittänyt laittaa viestiä, mutta sitä ei otettu vastaan, olen yrittänyt etsiä lomaketta, mutta en ole sellaists löytänyt. Alkaa turhauttamaan tämä.
Kiitos avusta
Ei muuten onnistu TV-palveluiden irtisanominen edes netin kautta...
"Viestin lähetys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen tai ota yhteyttä asiakaspalveluun joko puhelimitse tai chatin välityksellä."
Saas nähdä tuleeko chatista vastausta...
Pitäiskö vaan jättää laskut maksamatta, niin sillähän näistä eroon pääsee...
Oletteko harkinneet?
Eräpäivä 23. 5.22
Birgit
Jahas kuin Mintttu 1 viestin eli ongelmia on täössä ollut näköjään ennenkin. 5 euroa on paljon jos liittymähintakin nousee. Pitääkö vaihtaa firmaa, tulee myös mieleen.....!!!
Olen jättänyt huhtikuun lopussa irtisanomisilmoituksen omien tietojen kautta DNA TV:n irtisanomisesta. Ehdin jo unohtaa asian muiden kiireideni alle, mutta uuden laskun tultua tajusin, etten ollutkaan saanut teiltä mitään irtisanomisvahvistusta. Tein irtisanomisilmoituksen nyt uudelleen, mutta sain ilmoituksen että työtaistelun vuoksi ette käsittele sähköposteja. Ette te kyllä vastaa puhelimeenkaan, samasta ilmoittamastanne syystä.
Kyllä minä työtaistelun ymmärrän, mutta kun ei tähän pikkuasiaan ihmistä tarvita. Miksi te ette saa sinne omiin tietoihin koodattua automaattista irtisanomiskäsittelyä kaikille tuotteille?
Periaatteesta en jätä laskua maksamatta, mutta samasta aatteesta jätän jatkossa DNA:n tuotteet ostamatta, koska valinnanvaraa on.
Olin pitkään tyytyväinen asiakas, mutta kun luottamus menee, niin se ei kovin nopeasti palaudu.
Toimitusjohtaja ja johtoryhmä | DNA
Jokos se lakko loppui.

23.5.2022 <--> 5.6.2022
Toimiiko hommat normaalisti maanantaista 6.6.2022 lähtien.
Lainaus tuolta sivulta:
"Neljäs kahden viikon lakko toteutetaan ajalla 6.6. kello 6.00–19.6. kello 23.59. Viides kahden viikon lakko toteutetaan ajalla 20.6.–3.7., jos sovittelussa ei saada tuloksia ennen sitä."
https://proliitto.fi/fi/neuvottelut/media-viestinta-ja-ict-alat#5df4b542
Lisäksi kun kehittäisivät järjestelmiään edes vähän, niin ei tarvisi joka asiassa asiakaspalvelua häiritä.
Varmaankin palkka maksetaan banaaneilla.
Neuvotteluissa ei tulosta tänäänkään.
Pro,n pomot kyllä kuittailee itselleen hyvät palkat ja palkkiot.
Ict-alan sovittelussa ei tulosta tänään | Ammattiliitto Pro
Vai jatkuisiko kuitenkin sama sonta ja mihinkään ei vastata, kuten ei ennenkään, mutta olkaa nyt tyytyväisiä palkankorotuksiin... DNA:n asiakaspalvelu on kyllä yksi vitsi.
Tuskimpa Dna,n asiakaspalveluun muutoksia tule.
Sama show jatkuu entisellään.
Ammattiliitto Pro hyväksyi sovintoesityksen – lakko päättyy välittömästi - MTVuutiset.fi