Siirry uusimpaan kommenttiin

Lasku erääntyi ja liittymä suljettu?

Hei en tajunnut laskuni tulevan sähköpostiin joten jäi lasku maksamatta nyt liittymä "kiinni" minuun saa yhteyden mutten saa yhteyttä otettua. Maksoin laskun äsken joten milloin liittymäni taas toimii ?

Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Hei Sini!

    Liittymä avataan automaattisesti laskutuksen sulusta, kun kaikki erääntyneet laskut näkyvät meillä maksettuina. Suoritukset kirjautuvat laskutusjärjestelmäämme kolmen pankkipäivän kuluessa. 

    Liittymä on myös mahdollista pika-avata heti asiakaspalvelun kautta. Tästä veloitetaan hinnaston mukaisesti 30 euroa.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei.
    Olen mielestäni tehnyt uuden tunnuksen.
    Nyt yritin kirjautua, väittää että tunnus ei kelpaa.

    seppo
  • Samanlaisia ongelmia itselläni. En tajunnut tuota sähköpostilaskua, sitten olin matkoilla ja lasku erääntyi. Olen nyt maksanut laskun, mutta  kaikki on sekaisin: aikaisemmin tekemäni tunnus ei toimi, uutta ei voi tehdä, kun on jo kerran tehty. Joku vahvistus olisi pitänyt tulla sähköpostissa, kait tunnuksesta?, mutta sähköpostista ei löydy.
    Miten nyt pitäisi toimia?

    Susanna
    Susanna
  • Mistä tunnuksesta oli nyt siis kysymys? Yritättekö siis kirjautua Minun palveluuni, Oma DNA -sovellukseen vai johonkin muualle?
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Yritin kirjautua Minun palveluuni, ajatuksella, että tietäisin, mitä laskuja on maksamatta, mutta tämä siis ei onnistunut.
    Pankkitiedoistani katsoin, että ajalla 30.9.(1.10.) - 12.10 olen maksanut yhteensä 106,64 € DNA:lle ( 30.9., 4.10 ja 12.10.) Haluaisin nyt tietää,
    1. mitä minulla on vielä maksamatta, jotta saisin netin auki ( nyt joudun menemään nettiin aina kännykäkkä, joka oletettavasti maksaa)?
    2. paljonko DNA-kulut oikein kuukaudessa voivat olla?
    Susanna
  • Jos Minun palveluuni kirjautumisessa on ongelmia niin sisäänkirjautumiskohdan alla on Ongelmia kirjautumisessa? -kohta jonka kautta voit tarvittaessa resetoida esim. unohtuneen salasanan tai kirjautua kertakäyttötunnuksella palveluun. Laskutiedot voi tarkistaa myös Oma DNA -sovelluksen kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna.

    Jos laskujen kanssa jää jotain epäselvää niin olettehan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei!

    Minulta oli jäänyt lasku maksamatta, ja maanantaina illalla huomasin liittymän menneen kiinni. Maksoin laskun heti tiistaina aamulla, mutta liittymä ei ole vielä auennut. Maksoin laskun verkkopankissa - yritin ensin ohjeiden mukaisesti maksaa laskun Oma DNA -sivustolla jotta liittymän uudelleenavaus kävisi nopeammin, mutta sähköpostillani tai puhelinnumerollani ei päässyt kirjautumaan tuolle ko. sivustolle (myöskään kertakirjautuminen ei onnistu), vaan tulee ilmoitus "Sinulla ei ole voimassa olevaa käyttäjätunnusta palveluun."

    Tarkoittaako tämä että sopimukseni on purettu nyt kokonaan? Puhelimen vasemmassa yläkulmassa lukee kyllä edelleen operaattoritunnus "DNA", mutta yhteyttä ei tosiaan ole.
    Joni
  • Hei Joni!

    Suoritusten kirjautumisessa kestää normaalisti 1-3 arkipäivää. Minun palveluni -tunnukset toimivat kyllä vaikka voimassa olevia liittymiä ei olisikaan, joten tuossa on nyt jokin muu juttu. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tuo laskuasia ja samalla katsoa Minun palveluni -tunnusten tilannetta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • mitä voin tehdä, vai en mitään . sain  verottajalta lähes 15000 € mätkyt ja maksujärjestelyjen jälkeen käteen jää n.400 € / kk ruokrahaa, joten kaikki muu pitää karsia kuten hubi ja urheilupaketit . miten onnistuu kun ei niitä pysty kumminkaan maksamaan?
    Tapio Majuri
  • eikö määräaikaista voi lopettaa jos maksukriisi tulee? miten toimitaan?
    Tapio Majuri
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla ja toimita todiste maksuesteestä.
    Asiakas 1M
  • Torstaina 5.12 klo 13.04 tekstiviesti muistutus erääntyneestä laskusta,6-8.12 itsenäisyyspäivä ja vkl.
    Sunnuntaina maksettu dna omat sivujen kautta ja maanantaina liittymä kiinni
    Maksu kestää teidän omien sivujen kautta maksettuna 1-3 päivää😂😂
    Eikä pääse asiakaspalveluun ruuhkan vuoksi
    No oli hyvää aikaa vaihtaa Moi liittymään
    Jussi
  • Jussi, kai tiedät, että DNA omistaa Moi:n 😀
    mie
  • Hei Jussi!

    Tällä hetkellä puhelinasiakaspalvelussamme on hieman ruuhkaa, pahoittelut siitä! Suoritusten kirjautumisessa kestää tosiaan 1-3 arkipäivää jonka jälkeen liittymä aukeaa automaattisesti. Asiakaspalvelussamme voidaan katsoa olisiko liittymälle mahdollista tehdä pika-avaus jolloin liittymä saataisiin auki välittömästi.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Maanantaina 9.12 liittymä kiinni maksamattomien laskujen takia. Olin yhteydessä aspaan Chatin kautta ja ohjeet, että 2 vanhinta laskua pitää maksaa ja viimeinen voi jäädä auki. Kun näkyy maksettuna niin voi pyytää pika-avausta. No tilillä huono tilanne ja ajelin 10km/suunta kaverilta lainaksi 100e ja talletusautomaattiin et saan 2 vanhinta laskua maksettua. Ti näkyi maksettuna minun palvelussa ja pyydettiin pika-avausta. Melkoinen yllätys, kun sanottiin et ei onnistu, koska vielä 1 lasku auki. Eli sama reissu uudestaan ja lainaksi 50eur ja talletusautomaattiin et saan maksettua. Ke taas yhteys aspaan chatin kautta ja sanottiin et ei voi pika-avata, koska ensimmäinen lasku oli mennyt perintään, vaikka onkin siis jo maksettuna. Kuulemma aukee normaalisti varmaan To aikana. No tästä riemastuneena tein asiasta reklaamaatiota puhelimitse ja halusin keskustella aspa esimiehen kanssa asiakaspalvelun laadusta ja vääristä neuvoista. Kirsi (nimi varmaan muutettu) keskusteli kanssani tympeästi asiasta eikä suostunut esimiehelle yhdistämään tai jättämään soittopyyntöä. Kirsin mielipide oli et ei oli tarvinnut ajella kun olisi maksettu laskut ajallaan ja asiassa ei ole mitään reklamoitavaa. TODELLISUUDESSA olen yrittänyt parhaani mukaan hoitaa asiaa kuntoon ja kysynyt ohjeita aspasta, jotta asia saadaan hoidettua. Olen näiden ohjeiden perusteella ajanut 20 km ma iltana hakemaan rahaa lainaksi ja tallettamassa tilille, jotta saan maksut kuntoon ja tämä olisi ollut ihan fine, jos asia olis hoitunut, mutta Tiistaina siis chatin kautta pika-avaus pyyntö ja sanottiin et kaikki pitää maksaa ja sama reissu uudestaan eli turhaa kulua ja vaivaa. Ke ei onnistunut pika-avaus ja nyt siis odotellaan normaalia avausta, joka pitäisi tapahtua tänään.
    Palvelun virheestä johtuen halusin keskustella palveluesimiehen kanssa ja ymmärrän kyllä, että laskut pitää hoitaa, mutta mielestäni se ei tarkoita, että voi antaa vääriä neuvoja, joista aiheutuu haittaa ja kuluja.
    Asiakaspalvelija Chatissa Ke ja Kirsi puhelimessa to totesivat vaan et ollaan pahoillaan, mutta maksaisit ajoissa laskut.
    Asiakaspalvelunne taso on ala-arvoista !!!
    Tuomas ja Jenni
  • Tiistaina 10.12 liittymä kiinni maksamattomien laskujen takia. Maksoin laskut heti ja nyt ne näkyvät maksettuina minun palvelussa. Tänään kuitenkin saapui vielä maksumuistutus. Voinko olettaa, että liittymä avataan tässä lähiaikoina hoidettujen maksujen myötä, vai pitääkö minun reakoida maksumuistutukseen?
    Ville
  • Hei! Tuliko tuo muistutus postitse vai tekstarina? Mikäli postitse, kannattaa tarkistaa minä päivänä se on lähetetty. Kahteen kertaan joka tapauksessa laskua ei tarvitse maksaa, muistutuskulu tulee sitten vain seuraavalle laskulle, jos muistutus on ehditty lähettää ennenkuin lasku on maksettu.

    Jos erääntyneet laskut näkyvät nyt maksettuina myös Minun Palvelussa, niin liittymäsi aukeaa luultavasti tämän päivän aikana.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Muistutus tuli sähköpostitse.
    Ville

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.