Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Lasku maksettu useampaan kertaan

Hei. Kävi lämmin ja maksoin saman laskun kahdesti. Miten menettelen? Hyvitetäänkö summa seuraavassa laskussa vai saanko rahat takaisin tililleni?

Kommentit

  • Hei Janne!

    Maksamasi liikasuoritus hyvitetään automaattisesti tuleville laskuillesi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei! Maksoin laskun kahteen kertaan. Miten menettelen? Miten hyvitys tapahtuu?
  • Miksi kehoitetaan maksamaan lasku joka on maksettu 23.01. Joka kuukausi olen maksanut laskun E- laskuna 23.01 ja seuraavana päivänä tulee ilmoitus "Maksa lasku". Jos tämä menettely jatkuu täytyy vaihtaa yritys?
    Kari Happonen
  • Hei Kari!

    Tekstiviestillä ilmoitetaan uudesta laskusta silloin kun se on lähtenyt DNA:lta tai vaihtoehtoisesti eräpäivänä mikäli lasku ei näy maksettuna. Laskujen tekstiviesti-ilmoitukset voi halutessaan myös ottaa pois päältä kokonaan.

    Voit tehdä muutokset Minun palveluni kautta osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen ollut teidän asiakkaana pitkälti toista kymmentä vuotta ja nyt minun pitäisi tehdä muutoksia. En tee mitään muutoksia kun vika ei ole minussa?
    Kari Happonen
  • Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme jonka kautta asia saadaan hoidettua kuntoon pikaisesti.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei!
    Olen maksanut laskun xxxxx kahteen kertaan, mutta reidän taholta siihen ei ole tullut mitään viestiä.
    Tänään tuli puhelimeen viesti laskusta, jonka summa oli 18, jotakin. Siitä ei ole tullut sähköpostiini mitään viestiä, vaikka on sovittu, että saan ilmoitukset sekä sähköpostiini että tekstiviestinä.
    Helena Kuntsi
  • Hei Helena,

    Olethan laskutuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan tilannetta tarkemmin, kiitos!
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei! Maksoin epähuomiossa laskun 2 kertaa. Maksetaanko se takaisin tililleni, näin toivoisin?
    Pian
  • Hei!

    Ylimääräinen suoritus hyvitetään tosiaan automaattisesti tuleville laskuillesi.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Maksoin erääntyneen laskun 28.3 ja maksumuistutus tuli uudelleen 06.04 eikä maksu vieläkään näy maksetuissa laskuissa ja liittymä suljettu.
    Xxxx
  • Jos olet maksanut laskun jo 28.3 eikä suoritus ole vieläkään kirjautunut perille, tarkistatko verkkopankistasi käyttämäsi maksutiedot. Voit tarvittaessa toimittaa asiakaspalveluumme kuitin tuosta maksusta, niin maksu saadaan etsittyä.

    Nopeiten homma hoituu Facebookin tai Twitterin kautta, asiakaspalveluumme voi lähettää yksityisviestejä kumpaakin kautta. Homma hoituu toki myös soittamalla asiakaspalveluumme 044 144 044.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Maksu on maksettu oikeilla tiedoilla, sillä skannasin viivakoodin suoraa puhelimellani laskusta verkkopankin maksukenttään. Tarkisin äsken ja tiedot ovat oikein. Olen lähettänyt asiakaspalveluun kuitin. Puhelimeni on ollut yli viikon suljettuna tämän takia.
    Xxxx
  • Saako laskulle jotenkin viitteen, jota voi käyttää "suoraveloitukseen", eli useamman kerran?

    Olen maksanut laskun käyttäen sen mukana tullutta viitenumeroa ja nyt haluaisin käyttää suoraveloitusta (=jotta ei joka kk tarvitse muistaa maksaa laskua erikseen), mutta samalla viitenumerolla sitä ei voi maksaa kuin kerran...
    AnzelmA
  • Hei, voit tehdä laskuistasi verkkopankissa e-laskusopimuksen ja asettaa ne veloittumaan automaattisesti. E-lasku on maksuton. Useista verkkopankeista voi valita rajan, jonka alittuessa lasku veloitetaan automaattisesti, ellet tahdo että lasku veloittu aina summasta riippumatta automaattisesti.

    Toinen vaihtoehto on suoramaksu. Suoramaksu korvaa yhdessä e-laskun kanssa kotimaisen suoraveloituksen, joka päättyi 31.1.2014. Suoramaksu on tarkoitettu lähinnä sellaiselle asiakkaalle, jolla ei ole verkkopankkia käytössään.

    Suoramaksu on kuin pelkistetty e-lasku, jonka pankki maksaa aina automaattisesti sen eräpäivänä. Suoramaksusta lähetetään asiakkaalle paperinen suoramaksuilmoitus, jossa lukee "Suoramaksu" ja tilisiirron summana näkyy (***,**). Suoramaksun voi muuttaa e-laskuksi pankin kautta. Suoramaksusta veloitetaan 2,90e palvelumaksu per lasku.

    Suoramaksu on asiakkaan ja pankin välinen sopimus ja sen kytkentä tapahtuu aina pankin kautta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Onpa huonoa palvelua kun ei ole chattia, aina pitäisi soittaa.
    Pankkitietojen mukaaan olen maksanut ja silti tuli maksuhuomatus 16 eurosta.
    Lähetin viestin asiakaspalveluun jossa on ylläri ruuhkaa.
    En kerro
  • Hei!

    Voi olla ettei suoritus ole kerennyt tulemaan perille ennen kuin maksuhuomautus on lähtenyt. Suoritukset kirjautuvat 1-3 arkipäivän kuluessa. Voit tarkastaa Minun palvelustani onko lasku avoinna vielä. Meidät tavoittaa myös Facebookista ja Twitteristä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei.Minä maksoin vahingossa prepaid nettilaskun kahdesti.Miten saan asian korjattua?
    Jari
  • Moi Jari,

    Olisithan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Kävi vähän vanhanaikainen sähköpostilaskujen kanssa ja maksoinkin uuden laskun sijasta vanhan laskun nyt toiseen kertaan.

    Pitääkö tuo uusi lasku maksaa kuitenkin ettei rupea tuleen muistutuksia?
    Matti
  • Hei Matti!

    Liikasuoritus kohdistuu kyllä automaattisesti avoimille laskuille, mutta jos laskun loppusumma on eri niin silloin avoimen laskun suoritus saattaa jäädä vajaaksi ja tästä voi tulla muistutus. Jos summa on sama niin ongelmaa ei ole. Mikäli laskutuksen kanssa on jotain epäselvää niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.