Lasku operaattorin vaihdon jälkeen
Vaihdoin kesäkuun alussa operaattorini DNA:lta Saunalahdelle. Sain vielä vaihdoksen jälkeenkin laskun DNA:lta. Miten se on mahdollista?
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Hei Santeri!
Liittymän kuukausi- ja käyttömaksut laskutetaan irtisanomispäivään saakka. Jos tarkistat nyt saamasi laskun laskutuskauden, veloitetaan sinultanyt toukokuun tapahtumia. Kerroit numeron siirtyneen toiselle operaattorille kesäkuun puolella, joten tullet saamaan vielä yhden pienen laskun kesäkuun osalta.
Olen vaihtanut liittymää DNA:lta Tele Finlandiaan,heidän kirjeessään on päiväys 12.04.2016.
Sain DNA:lta laskun toukokuun kuukausi maksuista.Luulisin että toukokuu olisi jo mennyt kokonaan uudelle operaattorille.Minulla ei ole muuta todistetta kuin tuo kirjeen päiväys,ehkä sieltä voi tarkistaa milloin on vaihtunut operaattori.
Riitta Eronen
Hei Riitta,
olethan laskutusasioissa yhteydessä asiakaspalveluumme, tämä on julkinen keskustelufoorumi emmekä voi tätä kautta selvittää asiakkuuteesi liittyviä asioita.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
mistä numerosta saa saldon kun ei tunnu mikään numero toimivan, ottaisin saldon mut numeroa ei missään
Hei Arja! Minkä liittymän saldon tarkistuksesta on kyse? Jos prepaidin, löydät ohjeet osoitteesta https://www.dna.fi/prepaid-ominaisuudet-ja-lisa...
Voisitteko ystävällisesti ottaa puhelimitse yhteyttä todella kummallisen laskunne johdosta.
Hei Aila!
Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta joten meillä ei ole asiakas- tai yhteystietojasi, eikä niitä tulisi tänne jakaakkaan. Olethan siis itse yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044 jos laskutuksen kanssa on jotain epäselvää, kiitos.
Tervehdys! Vaihdoin operaattoria 3.10.2016 ja siinä yhteydessä sovimme teidän virkailijan kanssa että muuta laskua ei tule paitsi jäännösmaksu Samsung Calaxy Xcoverista joka olisi 21,060€. Hän lupasi hoitaa homman ja lähettää laskun . Ei ole kuulunut, mutta nyt sain suuren laskun jossa on myös tuo mainitsemani 21,060€
Miksi näin ? Eikö sovituista asioista ole tapana pitää kiinni ?.
Ystävällisin terkuin: A.V
Hei Arto!
Pahoittelut, että sinuun ei olla oltu yhteydessä vaikka näin oli luvattu. Ikävä kyllä emme julkisen tukisivuston kautta voi asiaa selvittää, vaan asia pitäisi hoitaa asiakaspalvelumme kautta.
Huomioithan myös, kun DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta niin kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.
Pyytäisin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tai jättämään sähköisen yhteydenottopyynnön sivujemme kautta kohdassa Lähetä viesti.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Kannattaa tarkastaa laskuilta mistä palveluista ja miltä ajalta palveluista on veloitettu. Mikäli ne eivät täsmää, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tilanne saadaan varmastikin selvitettyä.
Kuten kerrottua, kuukausimaksut veloitetaan päiväkohtaisesti niiltä päiviltä, jolloin sopimus on aktiivinen, ja laskutus päättyy irtisanmispäivään. Päällekkäistä laskutusta ei siis DNA:n osalta tule.
olethan tilanteesta yhteydessä asiakaspalveluumme niin pääsemme selvittämään asiaa tarkemmin, kiitos!
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
Kirjoitan tänne koska vuorokauteen en ole saanut yhteyttä teidän asiakaspalvelu numeroon 044 144 0 44.
3.8.2017 kävin liikkeessänne irtisanomassa vanhan mobiilinettiliittymän ja nyt(23.8.2017) pankissa odottaa hyväksyntää e-lasku dna:lta.
Mitä teen?
Ikävä kyllä emme pysty selvittämään sopimus- tai laskutusasioita tarkemmin tätä kautta, olethan siis yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
Pimeää touhua. Asiakaspalvelun puhelinnumeroon on turha soittaa ellei halua kuunnella musiikkia...
Harmistunut Matti
Minulla vaihtuu puolessa välissä kuuta operaattori DNA:sta pois. Nyt minua huolestuttaa miten tuo vajaan kuukauden lasku tulee menemään. Tyytyväisyyskyselystä sanoivat, että kaikkien kolmen liittymän hinta tuplaantui, koska tarjouskampanja päättyi 🙁
Harmittaa, kun vanhoista asiakkaista ei haluta pitää kiinni!
Jos liittymä irtisanotaan DNA:lta kesken kuukauden, veloitetaan kuukausimaksu päiväkohtaisesti vain niiltä päiviltä, kun liittymä on ollut aktiivinen.
Kampanjatarjousten osalta suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin voimme katsoa liittymät ja kuukausimaksut kohdilleen.
Tintti
Se siitä!
Kannattaa tarkistaa laskuerittelyltä miltä ajalta saamallasi laskulla on laskutettu palveluita. Mikäli asian kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.
Laskutamme vain ajalta jolloin liittymä on aktiivinen DNA:lla, sopimuksen siirto toiselle omistajalle vaatii aina uuden omistajan hyväksynnän joten tuosta kannattaa ottaa yhteys asiakaspalveluun jos asiassa on epäselvää
Minulla on useampi liittymä ja vain tämän yhden numeron kohdalla on määräaikaisuus vaikka olen kaikki liittymät siirtänyt teille yhtä aikaa???
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tuo tilanne. Emme voi näin julkisen tukisivuston kautta käsitellä tarkemmin sopimusasioita.
Nyt tuli lasku hieman yli 60 euroa, mutta laskussa ei kerrota mistä laskutetaan. Miksi? Olen hädin tuskin aloittanut DNA:n asiakkaana, kun jo laskuja alkaa tulla. Pyydän selkokielistä vastausta mistä minua laskutetaan tavallaan etukäteen?
Laskun tarkemmat tiedot selviävät laskuerittelystä. Laskuerittelyn löydät esimerkiksi Minun Palvelustani .
Sen jälkeen minulle tuli taas lasku dna:lta, summa 0,00 €. Verkkopankki ei hyväksynyt summaa, niin maksoin 0,01 €. Miksi lähetätte tällaisia 0 € laskuja? Jos en maksa mitään, saanko karhulaskun perässä? Älytöntä touhua ja surkea asiakaspalvelu!!!
Pahoittelut mikäli laskutuksen kanssa on ollut epäselvyyksiä. Nollalaskuja ei tarvitse tietenkään maksaa, kyseessä on voinut olla maksuaikasopimuksen "loppulasku" joka tulee aina nollasummaisena. Jos olet siis esim. maksanut maksuaikasopimuksen kerralla loppuun kesken sopimuskauden niin tuo loppulasku josta näkyy että laite on kokonaisuudessaan maksettu tulee vasta kun maksuaikasopimus virallisesti päättyy. Ilman tarkempia laskutustietoja asiaa on mahdoton tarkemmin kommentoida, joten jos laskutuksen kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan katsoa tarkemmin tilannetta. Kiitos!