Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Lasku operaattorin vaihdon jälkeen

Vaihdoin kesäkuun alussa operaattorini DNA:lta Saunalahdelle. Sain vielä vaihdoksen jälkeenkin laskun DNA:lta. Miten se on mahdollista?

Santeri Nurmi Ilmoita asiaton sisältö
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Hei Santeri!

    Liittymän kuukausi- ja käyttömaksut laskutetaan irtisanomispäivään saakka. Jos tarkistat nyt saamasi laskun laskutuskauden, veloitetaan sinultanyt toukokuun tapahtumia. Kerroit numeron siirtyneen toiselle operaattorille kesäkuun puolella, joten tullet saamaan vielä yhden pienen laskun kesäkuun osalta.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Olen vaihtanut liittymää DNA:lta Tele Finlandiaan,heidän kirjeessään on päiväys 12.04.2016.
    Sain DNA:lta laskun toukokuun kuukausi maksuista.Luulisin että toukokuu olisi jo mennyt kokonaan uudelle operaattorille.Minulla ei ole muuta todistetta kuin tuo kirjeen päiväys,ehkä sieltä voi tarkistaa milloin on vaihtunut operaattori.

    Riitta Eronen

    RIITTA ERONEN
  • Hei Riitta,

    olethan laskutusasioissa yhteydessä asiakaspalveluumme, tämä on julkinen keskustelufoorumi emmekä voi tätä kautta selvittää asiakkuuteesi liittyviä asioita.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä

    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_Palvelu

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot

    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • mistä numerosta saa saldon kun ei tunnu mikään numero toimivan, ottaisin saldon mut numeroa ei missään

    arja peltola
  • Hei Arja! Minkä liittymän saldon tarkistuksesta on kyse? Jos prepaidin, löydät ohjeet osoitteesta https://www.dna.fi/prepaid-ominaisuudet-ja-lisa...

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Voisitteko ystävällisesti ottaa puhelimitse yhteyttä todella kummallisen laskunne johdosta.

    Aila Alasalmi
  • Hei Aila!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta joten meillä ei ole asiakas- tai yhteystietojasi, eikä niitä tulisi tänne jakaakkaan. Olethan siis itse yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044 tai palvelu@dna.fi jos laskutuksen kanssa on jotain epäselvää, kiitos.

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tervehdys! Vaihdoin operaattoria 3.10.2016 ja siinä yhteydessä sovimme teidän virkailijan kanssa että muuta laskua ei tule paitsi jäännösmaksu Samsung Calaxy Xcoverista joka olisi 21,060€. Hän lupasi hoitaa homman ja lähettää laskun . Ei ole kuulunut, mutta nyt sain suuren laskun jossa on myös tuo mainitsemani 21,060€
    Miksi näin ? Eikö sovituista asioista ole tapana pitää kiinni ?.

    Ystävällisin terkuin: A.V

    Arto Väisänen
  • Hei Arto!

    Pahoittelut, että sinuun ei olla oltu yhteydessä vaikka näin oli luvattu. Ikävä kyllä emme julkisen tukisivuston kautta voi asiaa selvittää, vaan asia pitäisi hoitaa asiakaspalvelumme kautta.

    Huomioithan myös, kun DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta niin kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tai jättämään sähköisen yhteydenottopyynnön sivujemme kautta kohdassa Lähetä viesti.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä.

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei Helena!

    Kannattaa tarkastaa laskuilta mistä palveluista ja miltä ajalta palveluista on veloitettu. Mikäli ne eivät täsmää, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tilanne saadaan varmastikin selvitettyä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minulla on DNA matkapuhelinliittymä, kiinteä kuukausimaksu 29,90e sisältää kaikki, ilman määräaikaissopimusta. Jos vaihdan laskutuskauden puolivälissä toiseen operaattoriin, niin hyvitetäänkö minulle n. 15e, vai joudunko maksamaan n. 2 viikolta kaksinkertaisen puhelinlaskun (DNA + uusi operaattori)?
    kk
  • Hei kk!
    Kuten kerrottua, kuukausimaksut veloitetaan päiväkohtaisesti niiltä päiviltä, jolloin sopimus on aktiivinen, ja laskutus päättyy irtisanmispäivään. Päällekkäistä laskutusta ei siis DNA:n osalta tule.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Täällä Vaasassa paikallinen Anvia pakotettiin Elisalle. Sotkivat sitten sähköpostin niin ettei edes heidän "asiantuntijansa" pystynyt kunnolla saamaan sitä edes entiselleen. Ja sitten pääasia: Lähettivät 100€:n laskun "neuvonnasta"  joka aiheutti teillä(DNA) palvelunumeron katkaisun. Ajattelitte varmaan, että mulla ei ole varaa moiseen. Kertokaa nyt äkkiä mihin voin maksaa että saan palvelunumerot käyttöön. Olen tahtomattani invalidi ja olen niistä riippuvainen.
    Kari Kujanpää
  • No niin
    Kari Kujanpää
  • Hei Kari,

    olethan tilanteesta yhteydessä asiakaspalveluumme niin pääsemme selvittämään asiaa tarkemmin, kiitos!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei.
    Kirjoitan tänne koska vuorokauteen en ole saanut yhteyttä teidän asiakaspalvelu numeroon 044 144 0 44.
    3.8.2017 kävin liikkeessänne irtisanomassa vanhan mobiilinettiliittymän ja nyt(23.8.2017) pankissa odottaa hyväksyntää e-lasku dna:lta.

    Mitä teen?

    Jari Nenonen
  • Hei Jari!

    Ikävä kyllä emme pysty selvittämään sopimus- tai laskutusasioita tarkemmin tätä kautta, olethan siis yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme esimerkiksi yhteydenottolomakkeen tai Facebookin tai Twitterin yksityisviestien kautta mikäli et jostain syystä tavoita meitä puhelimitse, kiitos.

    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_Palvelu

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Muutkin saavat DNA:lta laskuja sopimuskauden päättymisen jälkeen, vaikka loppulasku on jo maksettu.
    Pimeää touhua. Asiakaspalvelun  puhelinnumeroon on turha soittaa ellei halua kuunnella musiikkia...
    Harmistunut Matti
    Matti Seppälä
  • Hei Matti! Laskun erittelysivulta näet miltä ajalta lasku on. Sopimuksen irtisanomispäivän jälkeen laskutusta ei tapahtu. Itse lasku kyllä muodostuu jälkikäteen, esim. heinäkuun maksuista lasku lähetetään elokuussa jne.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Moi!
    Minulla vaihtuu puolessa välissä kuuta operaattori DNA:sta pois. Nyt minua huolestuttaa miten tuo vajaan kuukauden lasku tulee menemään. Tyytyväisyyskyselystä sanoivat, että kaikkien kolmen liittymän hinta tuplaantui, koska tarjouskampanja päättyi sad
    Harmittaa, kun vanhoista asiakkaista ei haluta pitää kiinni!

    Kati
  • Hei Kati!

    Jos liittymä irtisanotaan DNA:lta kesken kuukauden, veloitetaan kuukausimaksu päiväkohtaisesti vain niiltä päiviltä, kun liittymä on ollut aktiivinen.

    Kampanjatarjousten osalta suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin voimme katsoa liittymät ja kuukausimaksut kohdilleen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minulta peritään aina vain 8e kuukausilaskua, vaikka olen jo aikaa sitten irtisanonut liittymäni ja olen nyt Saunalahdessa. Ei ole kauaa, kun kävin DNA:ssa paikan päällä ja selvitin kyseistä asiaa, sanottiin, että maksut on maksettu ja asia on nyt selvä. Yritin soittaa äsken DNA:n asiakaspalveluun, ei mitään toivoa. Kehotettiin soittamaan uudestaan, joskus myöhemmin, kun ei ole ruuhkaa. Todellakin pimeää touhua! Enkä ole näemmä ainut.
    Kirsi-Marja Saaresoja-Railo
  • Hei Kirsi-Marja,

    Voit olla meihin yhteydessä myös sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta tai vaikkapa lähettämällä yksityisviestin Facebookissa.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Toivottavasti minä en enää tuplalaskuja kolmesta liittymästä saa. Sen verran huono maku jäi ettei uutta asiakassuhdetta olla solmimassa!!
    Kati

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja kirjoittamasi viesti saattaa näkyä kaikille.
Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti. Lue ehtomme