Lasku väärälle henkilölle

Hei

Olen ottanut DNA-liittymän 27.8.2019. Laskut menevät suoraan nettipankkiin.
Ongelma on se, että laskut menevät mieheni nettipankkin ja hänen maksettavakseen.
1. Miksi laskut menevät miehelleni?
2. Milloin korjaatte laskut tulemaan minun verkkopankkiiini?

Terveisin
Leena Pekurinen
Leena Pekurinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Leena! Laskut menevät miehesi verkkopankkiin koska olette tilanneet laskut näin aikaisemmin, eikä E-laskutusta ole poistettu.

    Kyseessä on pankin kanssa tehtävä sopimus, eli miehesi tulee poistaa E-laskutus omasta pankistaan. Sen jälkeen odotat vuorokauden että tiedot varmasti päivittyvät ja voit tehdä uuden E-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mieheni on tilannut omien sopimustensa laskut aikapäiviä sitten E-laskuina.
    Sen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään minun täysin erillisenä tekemääni sopimukseen tai sen laskutukseen.
    Voitteko jatkossa laittaa minun liittymäni laskut minun E-laskusopimuksen mukaisesti minun verkkopankkiin?

    Terveisin
    Leena P
    Leena Pekurinen
  • Kuten kerroin on kyseessä pankin kanssa tehty E-laskusopimus, emme pysty näitä muokkaamaan. E-laskusopimus on asiakastunnuskohtainen eli miehesi on tilannut sinun asiakastunnuksellesi jollekin palvelulle E-laskusopimuksen, kyse voi olla nettiliittymästä, laitteesta tai toisesta liittymästä joka on nimelläsi.

    Jos haluat E-laskut omaan verkkopankkiisi tulee miehesi poistaa E-laskutus omasta pankistaan. Sen jälkeen odotat vuorokauden että tiedot varmasti päivittyvät ja voit tehdä uuden E-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kyse on tilinkäyttöoikeuksista,mitkä on sovittu pankin kanssä. Esim minulla voi olla käyttöoikeus vanhempieni tileihin omilla verkkopankkitunnuksilla, jolloin kyseisten e-laskutkin näkyvät minulle
    Tuomas Raatikainen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.