Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Lasku

Onko muille tullut virheellisiä laskuja.
Tänään tuli noin kolminkertainen lasku. Laskua ei vielä saanut auki, mutta joku vastuu pitää olla laskuttajallakin.

Johanna Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Johanna!

    Mikäli kaipaat selvitystä laskun sisältöön tai epäilet laskussa olevan virheen, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044, niin selvitetään yhdessä, mistä oikein on kyse. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei. Minulla on puhelin osa-maksulla ja haluaisin maksaa koko laskun pois kerralla. Miten tapahtuu ?
    Ville Rosendahl
  • Hei Miten saan noi vanhat viestit poistettua  viestiketjusta  ?

    marvir
  • @Ville: Loppulaskun saat tilattua kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai yksityisviestillä Facebookissa.

    @marvir: Minkä viestien poistamisesta on kyse? Emme lähtökohtaisesti poista täältä tukifoorumista kuin täysin asiattomat ja spämmiviestit. Tapauskohtaisesti voimme harkita viestien piilottamista tai poistamista asiakkaan pyynnöstä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten voi olla mahdollista, että DNA voi kaksi kertaa periä saman e-laskun?
    Minulle kävi niin. Toisesta ei edes tullut mitään ilmoitusta pankin e-lasku arkistoon,
    Summa oli vain otettu tililtä
    Maksujen välillä oli tasan vuosi.

    Sipu
  • Hei Sipu! Sinulla on luultavasi jokin laajakaista- tai tv-palvelu vuosilaskutuksella joka on yksi laskutusvaihtoehto, joten tarkista e-laskun erittelystä mistä lasku koostuu.

    Jos laskun sisällöstä on kysyttävää, pirauta meille asiakaspalveluun p.044 144 044 ja katsomme asian kuntoon
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ei ole vuosilaskutusta. Eikös semmoisestakin pitäisi tulla ilmoitus?
    Sipu
  • Hei tästä ei ollut mitään apua kysymykseeni? O .Tarkoitin omalta sivulta olevia viestejä, en nähnyt poisto nappulaa missään!
    Marvir
  • Laskunne poistui vahingossa. Saanko uuden laskun no.*******
    Geoset Ky
  • Ethän jaa asiakas- tai laskutietoja tukisivustolle, kyseessä on julkinen keskustelupalsta. Laskun tiedot voi tarkistaa Minun palvelustani tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme saat laskukopion, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Otin tännään 14.6 c-more kanavapaketin ja heinäkuun lasku on jo tullut. Lisäänkö tuon kanavapaketin hinnan heinäkuun laskuun vai tuleeko uusi lasku?
    Heli
  • Hei Heli!

    Uuden tilauksen kuukausimaksu lisätään automaattisesti seuraavaan laskuun. Voit maksaa uusimman laskun sellaisenaan.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Kiitos avustasi 😀
    Heli
  • Laskuja ei tule vaikka oma dna sivuilta löytyi erääntynyt lasku... Onnea vaan laskujen odotukseen jos pitää sieltä lasku kaivaa...
    Pm
  • Hei Pm!

    Oma DNA -sovelluksen Omat tiedot -osiosta (etusivulta Muut > Omat tiedot > Laskuasetukset) voit tarkistaa, millä tavalla ja minne laskusi toimitetaan. Jos sinulla herää kysymyksiä laskujen toimittamiseen liittyen tai haluat esimerkiksi muuttaa laskutusosoitetta, voit laittaa asiakaspalveluun viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,

    Sain tänään muistutuksen maksamattomasta laskusta. Ko. laskua ei kuitenkaan löydy sähköpostistani, ei myöskään roskapostista.

    Sanna

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.