Laskua
Miksi viimeistä laskua ei ole lähetetty sähköpostiin vaikka se näkyy jo Oma DNA palvelussa? Miksi Oma DNA:ssa olevaa laskua ei saa avattua vaan se herjaa häiriötilannetta ainakin toista vuorokautta?
Seuraa viestiä
5
seuraajaa
Mitään yleistä vikaa ei ainakaan tällä hetkellä ole tiedossa. Kun lasku on muodostunut niin se lähtee kyllä piakkoin myös sähköpostitse. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan katsoa tilannetta tarkemmin.
Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen viestien kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
Tilanne on nyt jatkunut ainakin kaksi päivää.
Laittelin viestiä myös tuolta DNA sovelluksen kautta, mutta vaatinee varmaan useamman puhelun maksulliseen numeroon ja usean paperilaskulisän maksamista ennen kuin tässä saadaan mitään aikaiseksi.
Kyse on tosiaan yleisestä viasta jonka takia sähköpostilaskuja on lähetetty postitse ja OmaPostiin. Vika on parhaillaan selvityksessä ja virheellisesti toimitetut laskut pyritään toimittamaan uudestaan sähköpostiin. Pahoittelut koituneesta haitasta!