Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Laskuerittelyn saanti viivästynyt

Miksi laskuerittelyn saanti kestää nyt 3pv laskun saapumisesta? Aiemmin se on tullut laskun saapuessa! Olette heikentäneet palveluanne tässä suhteessa. Mistä tämä johtuu? Onko otettu uusi huonompi järjestelmä käyttöön? Jos on niin miksi? Eihän tässä ole mitään järkeä että olemassa olevaa systeemiä viedään huonompaan suuntaan. Jos kyse uuden järjestelmän käyttöönotosta niin pistäkää järjestelmän tekijä korjaamaan asia! Periaatteessahan tiedot voisi päivittää vaikka reaaliajassa jos nin halutaan. Vai oletteko alanneet leikkimään pankkia jonka toiminnoissa tuo 3pv on ollut kikkailuna jo vuosia.

Kommentit

  • Minustakin on omituista, että maksua kyllä voi vaatia, mutta sitä, mistä maksu lopulta koostuu ei pääse samantien näkemään. Tästähän voisi jopa vetää sen johtopäätöksen, että laskuerittelyn viivästyksellä pyritään saamaan yhä useampi kuluttaja maksamaan laskun sokkona, jolloin voidaan "vahingossa" rahastaa virheellisillä laskutuksilla.
  • Haluan nähdä laskun  heti  laskuilmoituksen saavuttua. Toivottavasti tämä nyt päällä oleva vika korjautuu nopeasti.
  • Nyt on mennyt 3 päivää eikä laskuerittelyä näy vieläkään! Mitä pelleilyä tää on? Pitääkö vaihtaa liittymää toiseen firmaan?
  • Hei!

    Laskujen näkymisessä itsepalvelussa on ollut osalla asiakkaista ongelmia, tämä vika on siis parhaillaan selvityksessä ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Mikäli laskuja ei jostain syystä näy itsepalvelussa niin laskutiedot saa tarvittaessa olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Laskuerittely on kuitenkin aina mukana kaikissa laskuissa, myös verkkopankissa on mahdollista nähdä laskun näköisversio.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä:
    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_fi

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Eipä tunnu pelaavan vieläkään. Lasku kyllä tuli mutta ei erittelyä.
  • Hei, löysin vahingossa erittelyn, vaikka laskusivulla ensin oli teksti, että erittely tulee vasta kolmen päivän päästä. Menin ensin Minun palveluni -kohtaan, ja siitä Laskut-alasivulle, ja sen alla vasemmassa listassa oli pinkillä oma koko nimeni. Kun klikkasin sitä tuli näkymä missä oli maksajakohtaiset laskut ja Avoimet laskut. Kyseisen avoimen laskun kohdalla klikkasin Tapahtumat-linkkiä niin aukesi lista puhelinnumerostani ja nimestäni. Siitä taas latautui erittely pdf:nä koneelleni.
    Minulla sattui olemaan asiakaspalvelu-chatti auki toisen asian takia, ja kommentoin tätä löytöäni asiakaspalvelijalle - ja hänkin oli hämmästynyt! 😃

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.