Siirry uusimpaan kommenttiin

Laskullani on virheellinen veloitus, miten selvitän?

Laskullani on oikealle päivälle merkitty soitto numerotiedusteluun. Aikaa siihen on kuitenkin merkattu reilu 20 min, vaikka mielestäni siihen meni max. 2 min. Miten saisin selville, mistä tämä pitkä veloitus johtuu?

Kommentit

  • Ethän suostunut puhelun yhdistämiseen?

    Jos puhelu yhdistetään numerotiedostelusta, maksat puhelusta numerotiedustelun määrittelemän yhdistetyn puhelun taksan mukaisesti. Toiseen matkapuhelimeen tällä tavoin soitettu puhelu voi maksaa jopa viisinkertaisesti siihen nähden, että kirjoitat numeron ylös, katkaiset puhelun ja soitat itse suoraan saamaasi numeroon.
  • uudessa laskussa yöeishyödylliset palvelut 7.154 euroa mitä ne ovat
  • mitä on yleishyödylliset puhelut
  • Hei Matti!

    Yleishyödylliset palvelut: aikataulut, uutiset, tiedotusnumerot, numerotiedustelut, tai taksin tilaaminen.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei, laskunro xxxxxx. Laskutus on suoramaksussa mutta tässä laskussa on summa tilisiirron eurosarakkeessa. Meneekö suoritus suoramaksuna vai ei ja onko tämä virhe vai jatkuva käytäntö. Lasku kuuluu 90 vuotiaalle äidilleni jonka omaishoitaja olen.
  • Hei!

    Huomioithan, että DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietoja sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai sähköisellä lomakkeella https://www.dna.fi/yhteystiedot asian hoitamiseksi.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei. Meille tuli aiheeton lasku. Intrum lähetti lasku xxxxx, osoitteeseen xxxxx asian numero xxxxxx toimeksiantaja DNA Oyj, kyseinen henkilö on kuollut 27.07.2017, ei hän ollut teidän asiakas. Mistä sellainen lasku peräisin. Yrittänyt soita asiakaspalveluun muutama kerta, mutta ei kukaan tiedä mitään, mistä laskusta on kysymys.
    En kuuluu kuolinpesään, asun vain tässä osoitteessa. Haluan selvitystä asiasta. T. Vera
  • Hei Vera!

    Huomioithan, että DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietoja sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai sähköisellä lomakkeella https://www.dna.fi/yhteystiedot asian hoitamiseksi.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Jouduin puhelimen vaihdon johdosta vaihtamaan sim-korttini nanoon. Powerissa sanoivat uuden kortin maksavan 5€. Laskussa kustannus oli 10€. Löytyikö syy vaihtaa myös operaattoria koska ilmoititte korottavanne myös liittymäni hintaa 2€.
    Seppo Palmu
  • Hei Seppo! SIM kortin vaihto maksaa hinnaston mukaisesti 10 euroa ja itsepalvelun kautta tehtynä 5 euroa, tätä ei kuitenkaan veloiteta jos kortin vaihto tapahtuu uuden puhelimen hankinnan vuoksi kun mainitset asiasta myyjälle
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Juuri mainitun asian kerroin myyjälle korttini vaihdon syyksi.
    Miten muuten kuvittelette tiedon kulkevan Powerin ja laskuttavan DNA:n välillä.
    Seppo Palmu
  • Olette minulle lähettänyt VELHO Laskun? En ole tilannut enkä allekirjoittanut semmoista??????.joten olen yhden laskun maksanut jonka olette laittanut PERINTÄÄN.
    MINÄ EN TILAA SEMMOISTA VELHOA....
    SAA OLLA VIIMEINEN KERTA ETTÄ LÄHETETTY TUOLLAISTA LASKUA
    Leila Leppikangas

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.