Laskun jako

DNA taitaa olla ainoa operaattori minkä nettipalvelussa ei voi jakaa laskua kahteen osaan tai siirtää eräpäivää, vaan aina pitää soittaa ja maksaa se 10,- palvelumaksua. Nyt korona-aikana tämä erityisesti tuli ajankohtaiseksi.  Joskus on vain pakko tehdä muutoksia, koska liiton päivärahat tulee miten sattuu. On typerää, että tulee halvemmaksi odottaa muistuslaskua hintaan 5 euroa ja saada huonon asikkaan leima otsaan. Tätäkin olette olleet kehittämässä pitkät ajat. Eniten ottaa pipoon se jos päivärahat tulevatkin muutaman vuorokauden kuluessa ja laskun pystyy  maksamaan kokonaan pois. Se 10,- pitää kuitenkin maksaa!  Telian verkkopalvelussa, joka puolisollani on asian voi hoitaa itse viidellä eurolla. Ymmärän, että jotakin kuluja aina tulee, mutta lisäksi tämä vie aikaa kummaltakin osapuolelta ja pitkittää jonotusaikoja DNA:n päässä. 

Kommentit

  • Hei Henrik! Matkapuhelinliittymillä maksusunnitelma onnistuu ainakin toistaiseksi vain asiakaspalvelun kautta, maksupäivänsiirto itsepalvelussa on mahdollista vain kiinteän laajakaistan ja TV-palveluiden laskuille.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei vaan hei Iiro,

    Kiitos nopeasta vastauksestasi.

    Minusta tämä rahastusta, eikä mitään muuta. Harmittavaa, koska siirryin teille juuri edullisuuden ja palvelun takia. Palvelussa ei ole ole valittamista, mutta tässä rahastuksessa teillä on petrattavaa.

    Tiedän Iiro, että sinä vastaat asiakkaille juuri kuten on sanottu. Siksi pyydän sinua välittämään viestiä ylös päin. Emme ole ainoa perhe jossa kummatkin on lomautettu maaliskuun loppun ja näitä laskuja joutuu sitten siirtelemään. Jopa Helen ja Hus ovat ymmärtäneet tämän ja kohtuullistaneet eräpäivien osalta käsittelyä. Helen esimeriksi kahdella viikolla,

    Henri
    Henrik

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.