Laskun lähetys sähköpostiin
Toinen kuukausi perättäin, kun tulee tekstiviesti, että lasku on lähetetty sähköpostiin, mutta sitä ei sieltä löydy. Ei muutoksia sähköpostiasetuksissa. Edellinen normaalisti tullut lasku 22.7.2020.
Seuraa viestiä
5
seuraajaa
dna touhu on p.......tä.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös Oma DNA:n viestien kautta. Voit laittaa viestin sovelluksen kautta kun haluat ja saat vastauksen siihen mahdollisimman pian meiltä. Voit ladata sovelluksen iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
E-laskun voit vaihtaa sähköpostilaskuun asiakaspalvelumme kautta.
Siellä on luku taidottomia immeisiä vaan asialla, eivät ymmärrä mitä puhutaan ja on vaikeuksia kuullun ymmärtämisessä ja samoin luetun ymmärtämisessä.
NIIN ETTÄ MIKÄ SIELLÄ MAKSAA
VAI OLETTEKO KAIKKI LUKUTAIDOTTOMIA JA EI MENE NS. KAALIIN SE MITÄ ON SOVITTU JA PAPERILLE KIRJOITETTU
Kunhan sähköpostiosoite on ajantasalla järjestelmässä niin laskut lähtevät kyllä ajallaan osoitteeseen. 🙂
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan tarkastaa, että kaikki yhteystiedot ovat ajantasalla niin saadaan laskut tulemaan perille!
Vielä tulee tekstiviestiä, että maksamatta yli 60€
Perehtykääpä maksamiini.
Voit lähettää laskutusosoitteen muutoksesta sähköpostia palvelu@dna.fi tai viestin chatissa.
Mikään ei ole muuttunut. 02/22 jälkeen ei vaan ole tullut laskuja s-postiin. Pitää pyytää kopio joka kyllä tulee.
Mielestäni tämä on huijausta. Olen säätänyt liittymää jo kuukausia. Kehitan kaikkia valittamaan kuluttajasuoja asiamiehelle. Laskutuksen pitää olla sitä mitä on myyty.