Laskun maksussa ongelma

DNA lähettänyt laskumuistutuksen, mikäli laskua ei välittömästi maksa niin liittymä sulkeutuu. Maksaessani laskua  verkkopankin kautta IBAN kohtaan tuli automaattisesti toinen Iban koodi kuin laskussa ilmoitettu, kun kirjoitin saajan nimen omaan kenttäänsä. En pystynyt mitenkään muokkaamaan näitä tietoja.Tuliko laskuni perille? Mistä tämä johtuu?

Kommentit

  • Hei!

    DNA:lla on useampia tilinumeroita, jotka löydät täältä: https://www.dna.fi/laskutus#tilitiedot

    Tarkistathan laskulta että maksutiedot ovat oikein, alkuperäinen lasku on lähetetty kirjeitse, sähköpostitse tai E-laskuna. Löydät laskut myös DNA Minun palveluni -sivustolta: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Yleisesti pankki ohjaa maksut sille tilille joka on dnalla käytössä kyseisessä pankissa. eli jos käytät OP:a niin se menee Dna:n OP:ssa olevalle tilille.
  • Minulla on sovittu että tulee sähköpostiin laskut ja niistä vielä erikseen muistutus tekstiviestillä , ei tullut marraskuun laskua kun vasta tänään paperi muistutuslasku 14.12.2018 laatikkoon 5€ muistutus maksulla ja korko ukaasilla. Asiakas aina näköjään näissäkin virheissä maksumies. No onneksi sopimus kohta katkolla.
  • Minun laskuistani vain mobiilipalvelulaskut menevät suoraan verkkopankkiin laskuina maksettaviksi, netti- ja viihdepalveluiden laskut eivät mene (niitä ei siis näy verkkopankissani), ja sen takia netti- ja viihdepalveluiden laskut ovat jääneet maksamatta, koska ei Dna Minun palveluni -sivuille todellakaan tule mentyä päivittäin, ei edes kuukausittain. Kummatkin laskut on merkitty E-laskuiksi, mobiilipalveluiden laskuista sain merkittyä, että sähköpostiin tulee muistutus, netti- ja viihdepalveluiden laskuista ei saa tällaista merkittyä. Mikä ihme on laskutuspalveluissanne häikkänä?
    Terv. P.
  • Hei Pasi!

    Saat tilattua kaikki DNA-laskut e-laskuina verkkopankkiisi näiden ohjeiden mukaisesti. Netti- ja viihdepalveluiden osalta lasku on mahdollista saada myös suoraan sähköpostiin, mutta erillistä muistutusta ei tämän osalta ole saatavilla. Mikäli lasku on tilattu e-laskuna, on omasta verkkopankista mahdollista saada muistutus, kun lasku on saapunut maksettavaksi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Sekä mobiilipalvelulaskujen että netti- ja viihdepalveluiden laskujen osalta Dnan Minun palvelussa lukee: e-lasku. Miksi toinen ei kuitenkaan mene verkkopankkiin maksuun?
  • Miksi edellä olevaan tarkentavaan kysymykseeni ei vastata?
  • Pasi, olethan tehnyt molemmista e-laskusopimukset? Asia kannattaa tarkastaa vielä pankin puolelta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Miksi väistätte kysymykseni asiasisällön?
  • Minulle tuli lasku, 71,79e. Olen varmasti maksanut n 400 euron edestä etukäteen teille!!! Mitähän tällainen oikein on!!! Asiakastunnuksen on xxxxx. Laskun numero xxxxxx. Pyydän viipymättä vastauksen!!!
    Kari
  • Hei!

    Huomioithan, että DNA Tuki -sivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Ei puhelimeen vastata.
    Kari

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.